יום שלישי , אפריל 30 2024
Of Money And Blood, דם וכסף, הוט, HOT

דם וכסף

דם וכסף

Of Money And Blood

"דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח המבוססת על הספר "D'argent et de sang" מאת העיתונאי הצרפתי פבריק ארפי שהביא לכותרות את הונאת המס הגדולה  והידועה לשמצה בפריז. את הסדרה יצר קסבייה ג'יאנולי ("אשליות אבודות") אשר גם ביים אותה לצד הבימאי פרדריק פלאנשון.

את קאסט הסדרה מובילים וינסנט לינדון ("טיטאן"), נילס שניידר ("תשוקה בפריז") ורמזי בדיה ("הללויה").

הסדרה עוקבת אחר מפקח המכס סיימון וינאטר (לינדון) שיוצא במסע לתפיסתם של ז'רום אטיאס (שניידר) ואלן פיטוסי (בדיה) העומדים בראשה של אחת ההונאות הפיננסיות הגדולות בכל הזמנים. אטיאס ופיטוסי, שני צעירים מהוללים, כוכבי קזינו ומסיבות, מחפשים אחר הכסף הגדול ורואים את הפוטנציאל הפינססי העצום בתאגידי הענק של תעשיית הפחמן הדו חמצני, תוך שיתוף פעולה עם טייקונים גדולים, הם מצליחים לגלגל מילארדים מתחת לרדאר המדינה. אך כאשר וינאטר עולה על עקבותיהם, העלילה הולכת ומסתבכת.

בנוסף משתתפים בסדרה איימי פוסייאר, ז'ודית צ'מלה ("דיבוקים"), אולגה קורילנקו ("ג'וני אינגליש 3.0"), דייוויד איילה ("The Big Hit"), ויקטור דו בויז ("אהבה שבורה"), אנדרה מארקון ("מרגריט"), איוואן אטאל ("הכלב הטיפש שלי") ועוד.


החל מה-14.4 כל הפרקים ב- HOT VOD ו-NEXT TV

והחל מה-18.4 בימי חמישי ב-22:00 ב- HOT HBO

יש לבדוק גם

"ימי חיינו" חוזרת להוט

"ימי חיינו", זוכת פרסי ה"אמי" וזוכת פרס "סדרת הדרמה היומית הטובה ביותר" חוזרת בפרקים חדשים ל-HOT!   "ימי חיינו", אופרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.