יום שישי , יולי 26 2024
נקודת שבירה, FIFTEEN LOVE, הוט, HOT

נקודת שבירה

נקודת שבירה
Fifteen Love

"נקודת שבירה" ("Fifteen– Love") היא דרמת ספורט בת 6 פרקים אשר נכתבה על ידי הנייה אלקינגטון ("The Innocents") וביימו אותה המועמד לפרס הבאפט"א טובי מקדונלד ("חברים טובים") והבמאית אווה ריילי ("perfect 10").

בסדרה מככבים אלה לילי היילנד בתפקיד הראשי הראשון שלה , איידן טרנר ("ההוביט"), מריה אלמיידה ("The Strays") ומאנון אזם ("גמל שלמה").

"נקודת שבירה" מספרת את סיפורה של ג'סטין פירס (היילנד), כוכבת טניס לשעבר אשר מאשימה את מאמנה לשעבר, גלן (טרנר) שהטריד אותה מינית. שנים לאחר שפרשה מהספורט עקב פציעה חמורה, פירס נתקלת בגלן בפתאומיות ולאחר שמתעמתת עמו על מאורעות העבר, מחליטה להגיש נגדו תלונה בגין הטרדה מינית. התלונה מעלה תהיות וספקות בנוגע לאמינות האשמות של פירס וכעת המסע לעבר רק מתחיל. הסדרה עוסקת בדינמיקה בין נשים לגברים בעידן ה#METOO ושופכת אור על אלמנטים בעייתיים הקיימים בעולמות הספורט.

הקאסט כולל את המועמדת לפרס הבאפט"א אנה צ'נסלור ("גברת האריס נוסעת לפריז"), אליזבת ברינגטון ("נשות הלעולם לא"), הרמוני רוז ברמנר ("The Dark Mile"), עמאר צ׳דהאפאטל ("סליפ"),ג'סיקה דארו ("אנקאנטו"), ג'ואי דה לאון, שרה דורהאם ("תקוות גדולות"), רוזי דווייר ("מוות על הנילוס") ועוד.


החל מה-10.9 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-15.10, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3


יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.