שבת , יולי 27 2024
לוגו פופ טארטס

הישג ל"אני לא"

הישג כביר ל-"אני לא" – מעל ל-50 אלף צופים לסרטו הדוקומנטרי המצליח של הבמאי תומר הימן

 

הסרט "אני לא" בבימוי תומר הימן לא עוצר.

 

הסרט, זוכה פרס הבימוי והצילום הטובים ביותר ב"דוק-אביב", יצא לאקרנים בחודש יולי אשתקד, ומוקרן מאז ועד היום בכל רחבי הארץ.

כעת, צבר הסרט מעל ל- 50 אלף צופים, מספרי שיא עבור קולנוע דוקומנטרי.

 

בשנה האחרונה, הוצג הסרט בכל הארץ, לאורכה ולרוחבה, כמעט תמיד בליווי שיחה עם הימן. צופים מחיפה, באר שבע, ירושלים, תל אביב ומטולה נשבו בקסמו של אורן, גיבור הסרט הצעיר שאובחן באופן שגוי באספרגר ובמסעו להיות במאי סרטים. "מרגש מאוד לראות איזו אהבה הסרט מקבל בכל הארץ" אומר תומר הימן "זוהי רק דוגמה לצמא של כלל הקהלים בישראל בצריכת תרבות טובה, קרוב לבית".

 

הגעתו למספר הצופים המרשים עודדה סבב נוסף של הקרנות ברחבי הארץ, בעקבותיו צפוי להמשיך לעלות מספר הצופים. "אין לי מילים. פשוט תודה" אומר הימן.

 

תומר הימן עובד בשותפות עם אחיו ברק בחברת ההפקות "סרטי האחים הימן". יחד הם מהווים את אחד הכוחות המרכזיים בעולם הדוקומנטרי הישראלי העכשווי. באמתחתו של תומר ושל "האחים הימן" יצאו כמה מהסרטים הדוקומנטרים המצליחים והאהובים ביותר בעשור האחרון – "יונתן אגסי הציל את חיי" שהגיע גם הוא ל-50 אלף צופים, "מיסטר גאגא" שובר השיאים בו צפו למעלה מ-140 אלף צופים, "מי יאהב אותי עכשיו" ו"תומר והשרוטים".

 

"אני לא" עוקב אחרי אורן לוי, תלמיד פנימייה שרוצה שיאהבו אותו אבל נרתע מכל ניסיון לחיבוק. הוא כועס על כל ההגדרות שניסו להלביש עליו במהלך חייו. אורן חולם להיות במאי קולנוע, ודרך תיעוד עצמי בווידאו הוא מתבונן על העולם, ונאבק להבין מי הוא. הסרט חוזר לתחנות חייו – האימוץ מגואטמלה, היחסים המורכבים עם משפחתו, האבחון השגוי באספרגר והמסע לארץ הולדתו בניסיון למצוא את מי שהביאו אותו לעולם.

 

הסרט בהפקת "האחים הימן" ובתמיכת קרן הקולנוע החדשה ו- HOT 8

 

יש לבדוק גם

מי יאהב אותי עכשיו?

סרטם החדש של האחים הימן הדוקומנטרי זוכה פרס הקהל בפסטיבל ברלין "מי יאהב אותי עכשיו?"  …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.