שבת , יולי 27 2024
????? ????????? ????? ???????

שזורות

שזורות

מאת: שרונה פלורסהיים

 14.6 | 14:00

סטודיו אורה סוזן דלל, יחיאלי 5 ת"א | חבילה של מופע +סדנה 180 ש"ח  | לרכישת כרטיסים

משך המופע: 50 דק. בסיום המופע יתקיימו מעגלי שיח.

 

שזורות- מתנועה אותנטית לאלתור ומופע- סדנה לפני המופע.

התרגול המשותף בהנחיית שרונה פלורסהיים יתבסס על ׳תנועה אותנטית׳: תרגול תודעה מבוסס גוף, המיועד לריפוי וצמיחה ברמה האישית. באמצעות כלים פשוטים ונגישים לכל, התרגול מזמין אותנו להיות נוכחים בגוף ולתת ביטוי מיידי למתרחש בו. לפגוש את הגוף ורבדים נוספים בתוכנו מתוך עמדה של הקשבה, המעניקה הרשאה לביטוי אותנטי ואישי של כל אחד ואחת. נשתמש בתרגול של תנועה אותנטית ובחומרים התנועתיים שנפגוש כנקודת מוצא לאלתור בהקשר מופעי ונתנסה בפורמטים פשוטים המחברים בין הביטוי האישי האיטואיטיבי והמימד הפרפורמטיבי המודע. (אין צורך בנסיון קודם. נא לבוא בבגדים נוחים לתנועה.)

מופע המקדש את הרגע ואת הגוף המתהווה על מופעיו השונים ומציע הרחבה של האפשרויות לנוכחות בפני קהל. שבע נשים בוראות יחדיו מרחב כולי ((Inclusive של הקשבה, התבוננות ופעולה ויוצרות כוריאוגרפיה שיתופית בתנועה וקול הנרקמת ברגע. כוריאוגרפיה המתקיימת על התפר בין הוויה ופרפורמנס, ריפוי ויצירה, ביטוי אישי אינטואיטיבי ומעשה אמנות מודע.

משתתפות יוצרות: אור אבישי, איילת יקותיאל, אפרת לוי, גלי קינקולקין, מעיין חורש, ניצן לדרמן. |

ליווי מוזיקלי חי: מיכל גולדשטיין.

 

עמותת הכוריאוגרפים היא ארגון גג ליוצרים עצמאיים במחול בישראל. מאז הקמתה בשנת 1993, העמותה מהווה כוח משמעותי בביסוסם של יוצרי המחול העצמאיים בתוך עולם התרבות הישראלי והבינלאומי, וכיום חברים בה כ-120 יוצרים, פסטיבלים ופרויקטים במחול. הארגון עוסק בקידום צדדים שונים של עולם האמנות והתרבות, ומקיים פעילויות ענפות להפצה וחינוך למחול בכל רחבי הארץ, מתוך אמונה כי צפייה במחול, כמו גם ההתנסות בו, היא חלק חשוב בסל התרבותי הכולל הבונה חברה חזקה ויצירתית.

o

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.