יום שלישי , אפריל 30 2024
לוגו פופ טארטס

ערב הצדעה למילואימניקים

קניון TLV מצדיע למילואימניקים

בערב הוקרה יחיד מסוגו

 

קניון  TLVאותו מנהל אורי סמיט, אשר חזר לאחרונה לאחר חמישה חודשי מילואים מתוכם לחם בחאן יונס למען המדינה, יקיים ב-17.4.24 ערב הוקרה למען המילואימניקים אשר נלחמו למען כולנו והשאירו את עסקיהם מאחור

 

קניון TLV הוציא קול קורא למילואימניקים אשר בבעלותם עסק בקטגוריית האלכוהול שנפגע במהלך תקופת המלחמה, בהצעה לפתוח דוכן מכירה בקניון, ללא עלות, בערב הוקרה למענם ובמטרה לעזור ולו בקצת לשקם את העסק שנפגע בעקבות המלחמה.

לפנייה הייתה היענות רבה ובערב ההוקרה ייפתחו דוכני בירה/ יין / קוקטיילים ונשנושים משלימים, אשר כל ההכנסות יהיו של המילואימניקים עצמם.

 

לצד הדוכנים יוצבו פינות ישיבה בתצורת חביות יין וכיסאות בר, במטרה להשלים את החוויה של הערב.

 

שיא הערב יהיה כאשר הזמר יגל אושרי יעלה להופיע לקהל

 

במהלך כל שעות האירוע ינגן די ג'יי להנעמת המבקרים.

 

אורי סמיט, מנכ"ל קניון TLV: "לאחר חמישה חודשי מילואים, מתוכם 60 ימים בחאן יונס, אני מרגיש חובה אישית להוקיר תודה לכל המילואימניקים אשר לחמו לצדי למען המדינה. הנהלת הקניון ואני ישבנו וחשבנו איך נוכל לגמול למילואימניקים ולו בקצת, ועלה רעיון לקיים ערב הוקרה למענם ולתת להם את האופציה לפתוח דוכני מכר במטרה לסייע ולשקם את עסקיהם שנפגע. אנחנו מתרגשים מאוד לקראת הערב ומזמינים את כולם להגיע ולהביע תמיכה בלוחמים האמיצים."

 

ערב ההוקרה יתקיים ביום רביעי ה-17.4.24

בין השעות: 17:00-21:30

 

יגל אושרי

באוגוסט, הוציא את הסינגל "לצאת מדיכאון", שזכה בצאתו להצלחה מתונה, ובאוקטובר, לאחר מלחמת חרבות ברזל, הפך ללהיט והגיע למקום הראשון במצעדי הפזמונים הישראליים "היטליסט", העשירייה והמצעד הרשמי של גלגל"צ. השיר הפך מזוהה עם התקופה עד כדי שהוגדר כ"המנון מלחמה", ואף הפך ויראלי ברשתות החברתיות, כאשר התנגן ברקע של סרטונים רבים בהם חיילים חוזרים מהחזית לבתיהם כדי לבקר את משפחתם לאחר ימים רבים שלא התראו.

 

קניון TLV, חשמונאים -קרליבך, ת"א

לקונים ב199 ₪ שעתיים חניה חינם. לחברי מועדון בלבד

www.tlvmall.com

יש לבדוק גם

נוי ותמיר: בפרקים הקודמים/ Previously

תערוכת יחיד חדשה בגלריה רוזנפלד נוי ותמיר: בפרקים הקודמים/ Previously אוצרת: מיה פרנקל טנא 2.5.24 – …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.