שבת , יולי 27 2024
מרי וג'ורג', Mary & George, הוט, HOT

מרי וג'ורג'

מרי וג'ורג'
Mary & George

"מרי וג'ורג'" ("Mary & George") היא דרמה תקופתית הנשענת על אירועים אמיתיים מספרו של בנג'מין וולי  ("The King's Assassin: The Fatal Affair of George Villiers and James I"). הסדרה נכתבה על ידי המחזאי די.סי מור ("להרוג את איב") ובוימה על-ידי המועמד לפרס הבאפט"א אוליבר הרמנוס ("מופי"), המועמד לפרס הבאפט"א אלכס וינקלר ("Somewhere Boy") ופלוריאן קוסן ("Coconut Hero").

את קאסט הסדרה מובילים זוכת פרס האוסקר ג'וליאן מור ("עדיין אליס"), ניקולס גליצין ("לבבות הארגמן"), טוני קוראן ("ילדי האנרכיה") והמועמדת לפרס הבאפט"א ניקולה ווקר ("בלתי נשכח").

העלילה מבוססת על סיפורה האמיתי של דוכסית בקינגהאם, מרי ויליירס (מור) שלא בחלה באמצעים בכדי להגיע למטרתה- להשתלט על כס המלכות של בריטניה. מרי רקמה תוכנית זדונית להפלת המלוכה, היא הכשירה את בנה הכריזמטי ויפה התואר, ג'ורג' (גליצין) לפתות ולשבות את ליבו של מלכה הראשון של בריטניה, ג'יימס (קוראן),להפוך למאהבו בעל הכוח ולהדיח אותו מכיסאו.

עוד משתתפים בסדרה המועמדת לפרס הבאפט"א ניב אלגר ("שומר טינה"), טרינה דירהולם ("רק אהבה"), אמיליה גת'ינג ("אמילי"), זוכה פרס הבאפט"א סיימון ראסל ביל ("ים כחול עמוק") ועוד.


החל מה-7.4 בהוט וב-יס.

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.