שבת , יולי 27 2024
הליטיגטור, יעקב אבימור

הליטיגטור

הליטיגטור

יעקב אבימור

שותפה לכתיבה ועורכת: עידית אלנתן; 155 עמ'

 

כבר מרגע לידתו של יעקב אבימור, נראה כי תמציתו של הסיפור היהודי והישראלי טמון בו. אח של סבא רבא שלו הוא יואל משה סלומון והוא עצמו נקרא על שם שניים: גם על שם דודו, שנרצח בפיגוע במלון המלך דוד וגם על שם סב מהצד השני שנרצח על ידי הנאצים. אחד מאבותיה של אמו, היה היהודי האשכנזי הראשון שהתגורר בירושלים, (אחרי שרימה, למד ערבית וטען שהוא מעדות המזרח), ובסופו של דבר – הפך לנרצח הטרור הראשון בעיר.

 

סיפור חייו של יעקב (יעיו) אבימור, מעורכי הדין המובילים בארץ בתחום הלטיגציה והרשלנות הרפואית, עובר דרך שלל תחנות מרתקות בארץ ובעולם – ההתיישבות של אבותיו בירושלים במאה ה-19, ילדותו בבירה בראשית ימיה של המדינה, יחד עם חברות לכיתה יוני נתניהו, חוויות ההתבגרות בסנגל ובגבון כבנו של שגריר ישראל במדינות האלו, פרשת חטיפת אביו על ידי ארגון ספטמבר השחור בבנגקוק, העבודה כעוזרו האישי של טדי קולק וכיועץ משפטי במשרדו של הרמטכ"ל חיים לסקוב, הניצחונות המרשימים בבית המשפט העליון .

 

זהו סיפורו של נער שנטמע בתרבויות זרות ורחוקות, של ליטיגטור שמגיע על אופנוע כבד לבית המשפט, של הרפתקן שרצה לטרוף את העולם ושל איש משפחה מסור. בספר פורש אבימור גם את משנתו לגבי העיסוק בליטיגציה ומתאר את דרכי החשיבה והפעולה המקוריות שסייעו לו לנצח בקרבות משפטיים שנראו אבודים מראש. 

 

"הליטיגטור" הוא סיפור מעורר השראה על נחישות, התמודדות עם אתגרים בדרכים לא שגרתיות, ומעל הכול – יצירת חיים מרתקים ומלאי משמעות. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.