יום רביעי , מאי 1 2024
יובל אברמוביץ', צילום ליה יפה

הפריצה

"הפריצה – להוביל בתחומך"

 

ספר חדש של מחבר רבי המכר יובל אברמוביץ'

 

 

ספרו החדש של יובל אברמוביץ', מביא את הקוראים למקום אחר של שאיפות. למעשה הוא שם את פסגת ההצלחה שהיא ההובלה בתחומם, בהישג יד.

גם בתוך הימים הקודרים שאופפים אותנו, כשהחלומות נראים כמעט חסרי הגיון, הרצון להגשמה והצלחה עומדים בבסיס קיומנו כאנשים, משפחה, קהילה ואפילו מדינה.

בספרו החדש "הפריצה – להוביל בתחומך" שם יובל את האצבע על הנקודה הכי רחוקה בתחום החלומות, ההובלה. נקודה שנראית לרובנו חסרת סיכוי ואולי אפילו לא בסט השאיפות שלנו. אבל יובל, עשה את זה בעצמו. הוא לקח את המילה "חלום" ושינה את חייהם של מאות אלפים בארץ ובעולם עם ספרו "הרשימה – חלומות צריך לצעוק" שיצא בכ-20 מדינות ויוצא לאור בימים אלה במהדורת העשור, בגרסה מורחבת ועדכנית עם יותר תובנות, כלים וכמובן רשימות למילוי.

"הפריצה" הוא המשך טבעי לאותם קוראים ואחרים שצריכים את התובנות והכלים כדי להפוך את חלומם למציאות ולא לאכזבה.

 

מדוע יש מיליוני חולמים שהגשימו את חלומם, אבל רק אלפים מעטים שהצליחו לפרוץ ולבלוט מעל השאר?

הפריצה – להוביל בתחומך מספק תובנות מעמיקות בנושא זה באמצעות הצצה אל מאחורי הקלעים של פורצי דרך לאורך ההיסטוריה הקרובה והרחוקה.

בספר זה תגלו מהם המניעים והערכים הנכונים שחובה לאמץ אם תרצו לפרוץ דרך, ומאילו מניעים פסולים ושכיחים תצטרכו להיפרד באופן מיידי.

תבינו למה אתם צריכים לשאוף להיות נטולי אסטרטגיה ולשבור את כל הכללים והחוקים המוכרים, להפסיק להיות מנומסים, ולא לפחד להיות קצת משוגעים.

תלמדו כיצד להפוך את הפרופילים ברשתות החברתיות לכלי משפיע (ואיך להתגבר על כל מחסומי החשיפה המעכבים)

הרבה יותר משספר זה מניע לפעולה – והוא מניע לפעולה – הוא מרגיע, עושה סדר בשלל המושגים המאפיינים את העידן התזזיתי של ימינו, ובעיקר מעניק תקווה והבנה לגבי האופן שבו ניתן להפוך חלום להצלחה.

 

הפריצה – להוביל בתחומך הוא ספר חובה לכל מי שמעוניין להתפתח ולהצליח בחייו האישיים והמקצועיים. הוא ירחיב את תודעתכם, ישנה את תפיסתכם המנטלית ויעניק לכם סט כלים מקורי. ספר זה מלווה בפודקאסט בשם המעבדה להגשמת חלומות, ובו עשרות שיחות, ראיונות וחומר למחשבה, אשר משלימים את חווית הקריאה. "המעבדה להגשמת חלומות" נמצא, באופן קבוע, ברשימת הפודקאסטים המאוזנים בישראל.

 

להאזנה באמצעות ספוטיפיי יש להקליק כאן

 

הספר מוקדש לזכרו של השוקולייטר דביר קרפ ז"ל, מחבריו הקרובים של יובל, איש השוקולדים הנפלאים ובעל "שוקולד קפה" פורץ הדרך בעוטף עזה, שהאיר את דרכם של רבים בחוכמתו ובנדיבותו ונרצח בקיבוץ רעים בשבעה באוקטובר.

 

יובל אברמוביץ' הוא סופר ומרצה בין-לאומי, יזם ושחקן. ספרו הראשון כאן יעל וייס, תל אביב התפרסם בשנת 2010 ומאז הספיק לכתוב ספרים רבים בז'אנרים שונים, וביניהם הרשימה, הרעיון, ההזדמנות, סדרת הרשימה לילדים, עד הדמעה האחרונה, שנת המתנות, ליידי לייק, האיש שאהב את הטלפון שלו יותר מדי, השיקוי המופלא ולמכור מאות אלפי עותקים מספריו. בימים אלו מציין יובל את הרצאת ה-1000 של הרשימה.

"הפריצה – להוביל בתחומך", הוצאת הרשימה, 246 עמודים.

 

הספר יהיה זמין גם בגרסה דיגיטלית באתר ע-ברית ובשאר חנויות הספרים הדיגיטליות ובגרסת שמע באפליקציית הספרים Storytel בקריינות של יובל.

יש לבדוק גם

"הרעיון – מחלום למציאות"

ספר חדש מאת יובל אברמוביץ':   הרעיון – מחלום למציאות מדריך אקטיבי המניע לעצמאות כלכלית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.