יום חמישי , אפריל 18 2024
רב מכר,להגשים את חלום הכתיבה, יובל אברמוביץ', הרשימה הוצאה לאור

רב מכר

 

"כתיבה היא לא אקט רומנטי של אדם היושב מתחת לעץ ומגלגל עיניים אל השמיים בחיפוש אחר ענני דימויים… מוזה היא תירוץ של עצלנים לכך שהם לא כותבים. מעתה במקום לחפש מוזות, חפשו טריגרים." כך כותב יובל אברמוביץ׳, מחברם של רבי מכר רבים, בספרו החדש "רב מכר", ומוביל את קוראיו צעד אחר צעד, בבטחה ובקלילות, אל עבר כתיבת ספר: "כתיבה היא לא מתת אל, היא לא שייכת לאנשים מסוימים ונשגבת מבינתם של אחרים. כתיבה היא מיומנות שיסודה בתשוקה וניתן לפתח אותה. כמובן, יש כאלה שיכתבו טוב מאחרים, וזה בסדר גמור. הרי גם לא כל שחקן כדורגל חובבן או מקצוען הוא ליונל מסי. מה שחשוב הוא הכתיבה עצמה. להישאר על המגרש ולרוץ על המקלדת בבטחה, כשאנחנו נאמנים לרצון העז שלנו לבטא ולהעביר הלאה את המילים והרעיונות שבוערים בנו."

רב מכר – להגשים את חלום הכתיבה

מדריך כתיבה חדש מאת יובל אברמוביץ'

רב־מכר הוא ספר פשוט וקליל ועם זאת עמוק ויסודי להפליא, שמפיל מחסומים ומנטרל פחדים, מפשט רעיונות בומבסטיים, ובעיקר מנסר את רגליה של הבמה הגבוהה והלא מושגת של "להיות סופר" ומנגיש אותה לכל אדם שיש לו רעיון בסיסי לסיפור, תשוקה עזה לכתיבה ויכולת התמדה. באמצעות עולם מושגים חדשני ותרגילים רבים ומקוריים, הספר יוביל את קוראיו להצלחה בבניית סיפור. 

רב־מכר מספק הצצה אל מאחורי הקלעים של עולם הכתיבה והספרים, החל מדרכים שיסייעו לסגל הרגלי כתיבה, לבנות את הסיפור משלב הרעיון ועד פיתוח העלילה, דרך האפשרויות להוציא ספר לאור ולשווקו וכלה במענה על שאלת הריווחיות של כל העסק.

רב־מכר מתאים גם למי ששואף לחזק את השפעתו ברשתות החברתיות, לתקשר טוב יותר עם העולם באמצעות כתיבה או לספר את סיפורו בפורמט של הרצאה.

יובל אברמוביץ׳ הוא סופר ומרצה בין-לאומי. ספרו ״הרשימה״ יצא לאור ב–20 מדינות והפך לתופעה תרבותית בישראל. הרומן שלו ״שנת המתנות״ היה לאחד מרבי המכר הנמכרים לשנת 2019. אברמוביץ׳, שכתב 14 ספרים שנמכרו עד היום ביותר מ-350,000 עותקים, הוא אחד ממשפיעני הרשת הגדולים ביותר בישראל, עם יותר מ-150,000 עוקבים שקוראים אותו מידי יום, ומגיעים להרצאותיו הנחשבות למבוקשות ביותר.

253 עמ' | 94 ₪ 

יש לבדוק גם

החברה של אנה

חדש – ספר ילדים המנגיש את השואה לבני נוער על בלוגרית המתכתבת עם אנה פרנק …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.