יום שלישי , אפריל 30 2024
אפריל 2024 בערוצי הסדרות של HOT

אפריל 2024 בערוצי הסדרות של HOT

"רוח צפונית" עוקבת אחר חבורה של צעירים בשירות הצבאי שלהם, שמתנהל כולו בתוך עולם טכנולוגי משוכלל, כשבראש "בעלת האוב", מערכת בינה מלאכותית שספק אם היא שולטת בהם או הם שולטים בה. בסדרה אנסמבל נרחב של דמויות ובראשן: קצין מודיעין (אלישע בנאי) שמנסה לעצור אסון בטחוני המאיים לגלוש למלחמה כוללת; אחיו, הייטקיסט מסתורי (מיכאל אלוני), שחוזר לישראל אחרי שנים של היעדרות; וקצינה מבריקה (לוסי איוב) שמובילה את מכונת המודיעין האימתנית, אך צריכה להתמודד עם טעות קטלנית שעשתה. השלושה מנהלים מערכת יחסים מורכבת, יצרית ורעילה. ההסלמה הצבאית מעצבת ומגדירה מחדש את היחסים בין הדמויות, ומחברת בין האישי לבין הבטחוני.

"רוח צפונית" חושפת את הנעשה מאחורי הקלעים של יחידת המודיעין 8200. ההצלחות שלהם מונעות אסון. הכשלונות- עלולים להסתיים במלחמה. לראשונה תוצג גם מערכת הבינה המלאכותית של צה"ל, שנמצאת בראש הפירמידה הטכנולוגית וחולשת על הכל, החל מאיסוף כמויות אדירות של מודיעין אינטימי, וכלה בהתנקשויות ובתקיפות רחבות היקף. אך ההסתמכות העיוורת על טכנולוגיה, שלעתים נראית עתידנית, מביאה לקונפליקטים, דילמות ואף עולה בחיי אדם.

יוצרים: עמית כהן, אסף ברנשטיין, דניאל שנער

במאי: אסף ברנשטיין

חברת הפקה: גרוס הפקות

שחקנים: לוסי איוב, אלישע בנאי, מיכאל אלוני, יניב ביטון, נבו קטן, עדן סבן, ידין גלמן ועוד.

מרי וג'ורג'
Mary & George


החל מה-7.4 תשודר ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-9.4 בימי שלישי ב- 22:00 ב-HOT HBO

Mary_&_George_S1_Horizontal_10968x6342_72dpi_Textless_KeyArt.jpg

"מרי וג'ורג'" ("Mary & George") היא דרמה תקופתית הנשענת על אירועים אמיתיים מספרו של בנג'מין וולי  ("The King's Assassin: The Fatal Affair of George Villiers and James I"). הסדרה נכתבה על ידי המחזאי די.סי מור ("להרוג את איב") ובוימה על-ידי המועמד לפרס הבאפט"א אוליבר הרמנוס ("מופי"), המועמד לפרס הבאפט"א אלכס וינקלר ("Somewhere Boy") ופלוריאן קוסן ("Coconut Hero").

את קאסט הסדרה מובילים זוכת פרס האוסקר ג'וליאן מור ("עדיין אליס"), ניקולס גליצין ("לבבות הארגמן"), טוני קוראן ("ילדי האנרכיה") והמועמדת לפרס הבאפט"א ניקולה ווקר ("בלתי נשכח").

העלילה מבוססת על סיפורה האמיתי של דוכסית בקינגהאם, מרי ויליירס (מור) שלא בחלה באמצעים בכדי להגיע למטרתה- להשתלט על כס המלכות של בריטניה. מרי רקמה תוכנית זדונית להפלת המלוכה, היא הכשירה את בנה הכריזמטי ויפה התואר, ג'ורג' (גליצין) לפתות ולשבות את ליבו של מלכה הראשון של בריטניה, ג'יימס (קוראן),להפוך למאהבו בעל הכוח ולהדיח אותו מכיסאו.

עוד משתתפים בסדרה המועמדת לפרס הבאפט"א ניב אלגר ("שומר טינה"), טרינה דירהולם ("רק אהבה"), אמיליה גת'ינג ("אמילי"), זוכה פרס הבאפט"א סיימון ראסל ביל ("ים כחול עמוק") ועוד.

היה היה- חפצים


"היה היה- חפצים" תעלה ב10.4 ורק ב-HOT במסגרת ספיישל פסח ביחד עם כל שאר העונות הישנות ב-HOT VOD young וב-NEXT TV

פוסטר נקי.png

בלעדי רק ב-HOT!

עונה חדשה לסדרת הלהיט "היה היה"

כ-13 שנים לאחר שידור העונה האחרונה של המותג המצליח "היה היה", HOT גאה לקחת חלק בהפקת עונה חדשה נוספת.

"היה היה", שיצר Albert Barille בשנת 1978 והפכה ללהיט עולמי, זכתה ל6 עונות תחת אותו מותג מצליח- "היה היה- החיים", "היה היה- כדור הארץ", "היה היה- האדם" ועוד,

כאשר העונה האחרונה יצאה בשנת 2008.

"היה היה- חפצים" תספר את הסיפורים שמאחורי החפצים שמלווים את חיינו.

בעונה החדשה, מאסטרו, הגיבור האייקוני שלנו חוזר לעונה המוקדשת לחפצים יומיומיים .

מאחורי כל חפץ, גם אלו שכבר לא רואים, מסתתרים סיפורים מרתקים ומאסטרו יגלה לנו אותם !

כל חפץ הוא הזדמנות לחצות תחומי ידע שונים (היסטוריה, גיאוגרפיה, פיזיקה, מדעי הטבע, פילוסופיה), לגלות כיצד הם מילאו תפקיד בהיסטוריה של האנושות ועיצבו את העולם בו אנו חיים וגם בזה של המחר!

הפקת העונה החדשה היא קופרודוקציה בין חברות ההפקה PROCIDIS SAMKA GROUP ו-SKLAN&KA, כאשר גופי השידור שיקחו חלק בהפקת העונה החדשה הם HOT,FRANCE TELEVISION,TV5-Monde,KIKA-ARD,RTBF,SVT,NRK

נאמנות כפולה
The Sympathizer


החל מה-15.4, הצמוד לשידור בארה"ב ב- ב-HOT VOD וב-NEXT TV

וימי שני ב-22:00 ב-HOT HBO

MV5BMWRjNmNjZWYtNzczMS00OGQ5LTgxMTItMWRiNTFiNzA4OWQzXkEyXkFqcGdeQVRoaXJkUGFydHlJbmdlc3Rpb25Xb3JrZmxvdw@@._V1_QL75_UX500_CR0,0,500,281_.jpg

"נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל  זוכה פרס הפוליצר באותו השם מאת פרופסור וייט ת׳אנג אינגוויאן. הסדרה נוצרה על-ידי דון מקלר ("זום") ובוימה על-ידי זוכי פרס הבאפט"א פארק צ'אן-ווק ("המשרתת"),מארק מונדן ("סוד הגן הנעלם") והמועמד לפרס האוסקר פרננדו מאירלס ("עיר האלוהים").

בסדרה מככבים זוכה פרס האוסקר רוברט דאוני ג'וניור ("איירון מן") המגלם מגוון תפקידים, הואה שואנדה ("חיים אחרים"), פרד אינגוויאן ("דם ואוצרות") והמועמדת לפרס ה"אמי" סנדרה או ("להרוג את איב").

עלילת הסדרה מספרת את סיפורו של מרגל קומוניסט, חצי צרפתי וחצי וייאטנמי המשרת בצבא דרום וייאטנם. בשלהי מלחמת וייאטנם הוא מועבר לארה"ב שם מתגורר בקהילת פליטים נידחת, אך למרות שהיה סבור שתפקידו כמרגל הסתיים במלחמה הוא מהר מאוד מבין שרק מתחיל. "נאמנות כפולה" היא מותחן ריגול חוצה תרבויות, סאטירי, החושף את האתגרים העולים מחייהם של פליטי המלחמה ועל הסתגלותם לעולם המערבי פוסט מלחמת וייאטנם.

עוד משתתפים בסדרה סקוט ליי  ("דם של גאולה"), טום דנג ("The Resemblance"), טואן לה ("Bigfoot"), קיו צ׳ין ("NCIS: לוס אנג'לס"), איוון שפרן ("ברבי") ועוד.

הקלמרים- פרקי ספיישל חדשים


פרקי הספיישל החדשים של "הקלמרים" תעלה ב14.4 בערוץ FOMO (מבית ערוץ הילדים) וב-HOT VOD young

HaKalmarim-Group-Shot-Textless.jpg

הסדרה האהובה חוזרת, שבע שנים אחרי שבית הספר "ארזים" נאכל על ידי נמלי אש מנסה קלמר קפטה להחיות מחדש את פרויקט הקלמרים- שוטרי הילדים שפותרים בעיות לתלמידים.

הוא משחרר מן הכלא את בורמן, שותפו המיתולוגי, ויחד הם מנסים לפתור בעיה לילד אורי כמו בימים הטובים… רק שאז מתגלה שאורי ממש לא ילד רגיל ומאחורי "הבעיה" שלו מסתתר מישהו אחר לגמרי.

מקסימה
Maxima


החל מה-21.4 עם פרק בשבוע בצמוד לשידור בחו"ל ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-19.5, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3

IMG_0393-640x445.jpeg

"מקסימה" ("Maxima") היא דרמה רומנטית בת 6 פרקים המבוססת על הספר "Máxima ZorreguietaMotherland  " מאת הסופרת מרסיה לויטן המספרת את סיפור חייה של מלכת הולנד, מקסימה זורגייטה. הסדרה נכתבה על-ידי היוצרות מרני בלוק ("ג'קי") ואילסה אוט ("White Berry") ובוימה על-ידי הבימאיות ססקיה דיסינג ("Nena") וג'וסה דוק ("Happy Ending").

לסדרה הוזמנה עונה שנייה.

את קאסט הסדרה מובילים דלפינה צ'אבס ("תחושת בטן"), מרטיין לאקמאייר ("חורף בזמן מלחמה") ודניאל פריירה ("צ'מפיונס").

עלילת הסדרה עוקבת אחר חייה של מלכת הולנד, מקסימה זורגייטה (צ'אבס),מימי ילדותה בבואנוס איירס, דרך קריירה משגשגת כעיתונאית כלכלית בוול סטריט ועד למפגש מקרי עם נסיך הולנד שמשנה את חייה לנצח כאשר מציע לה להינשא לו.  כבתו של בכיר מהממשל הצבאי בארגנטינה, מקסימה נאלצת לבחור האם להישאר נאמנה למשפחתה או להתמסר לאהובה ולחייה החדשים כמלכת הולנד.

עוד משתתפים בסדרה ולריה אלונסו ("After"), איוון לפאדולה ("Issac") סבסטיאן קוך ("בשם בתי"), אלסי דה בראוו ("Morten") ועוד.

נקודת רתיחה
Boiling Point


החל מה-4.4 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה- 7.4 ימי ראשון בשעה 20:15 ב-HOT3

Boiling_Point_HR_Working_1.3d_GRADE_iPlayer_RGB.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"נקודת רתיחה" ("Boiling Point") היא סדרת ההמשך לסרט המועמד לפרס הבאפט"א "השף" ונוצרה על-ידי כותביו המועמדים לפרס הבאפט"א פיליפ ברטיני , ג'יימס קאמינגס וסטיבן גראהם אשר גם מככב בה. את פרקי הסדרה ביימה מוניה עקל ("Submarine") לצד ברטיני.

את קאסט הסדרה מובילים לצד גראהם וינט רובינסון ("סוג א'"), איזוקה הויל ("השפעה") וחנה וולטרס ("כלואים").

עלילת הסדרה ממשיכה מהנקודה בו הסרט הסתיים, כשמונה חודשים  לאחר שהמנטור והשף הגדול אנדי ג'ונס (גראהם) לקה בליבו והותיר לסו שפית שלו קארלי (רובינסון), את צוות הטבחים שלו, קארלי מחליטה להגשים את חלומה ולפתוח מסעדה מצליחה משלה. אך הדרך להצלחתה של המסעדה מלאה באתגרים וגובה מחיר כבד מחייהם האישיים של הצוות. הסדרה שופכת אור על עולם המסעדות הסיזיפי ונותנת לנו הצצה לדלתם האחורית של מטבחי המסעדות הטובות ביותר.

בסדרה משתתפים גם האנה טריילן ("ניצודים"), גארי למונט ("River City"), דניאל לרקאי ("Split Sole") שון פאגןסטיבן אדובולה ("סיפור אפל"),אחמד מאלק ("השחייניות"), המועמד לפרס הבאפט"א סטיבן אוג ("סמוך על סול"), זוכה פרס הבאפט"א ריי פנטאקי ("מרצ'לה") ועוד.

ויוי יקרה
Dear Vivi


החל מה-25.4 כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-28.5, ימי שלישי ב-22:00 ב- HOT HBO

Keyart_DearVivi_DinA3_Querformat copy.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"ויוי יקרה" ("Dear Vivi") היא דרמת מתח מסעירה המבוססת על סיפור רצח אמיתי שהתרחש בגרמניה. הסדרה נוצרה ונכתבה על-ידי נטלי שרף ("Frühling") ובוימה על-ידי הבימאית נינה וולפרום ("Tatort").

את קאסט הסדרה מובילים ג'וליה ווילק ("The Most Beautiful Girl In The World"), טורבן ליברכט ("מבצע פינאלה"), דמיאן הרדונג ("שם הוורד") ומריה סימון ("להתראות לנין!").

עלילת הסדרה עוקבת אחר משפחת קלטמנס, פטר (ליברכט), האנה (סימון) ושלושת ילדיהם: ויויאן (ווילק), דניאל ואמי ,החיים באושר ובנחת בפרברי מינכן.

אך התמונה המשפחתית המושלמת אינה משקפת את המציאות כאשר פטר רוצח את אשתו בדם קר ביום הולדתה. כשנסיבות הרצח אינן ידועות ונשארות בגדר תעלומה, פטר נלקח לחקירה בבית המעצר ואילו ויוי מחליטה לקחת את המושכות לידיה, להיאבק על חזקת אחיה ולנסות להגיע לחקר האמת בכוחות עצמה.

בסדרה משתתפים גם אולריך טוקור ("אמן"), ג'וליוס ניטשקוף ("הכלבים של ברלין"), מילנה צ'רנטקה (" Druck") , פיטר שניידר ("היפיפייה הנרדמת מתעוררת"), קרוליין אייכהורן ("אפל") ועוד.

שושבינות עם סודות
The Secret Bridesmaids' Bussiness


החל מה-9.4, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ובימי שלישי בשעה 20:30 ב-HOT3 

Secret Bridesmaids Business H No Logo.png

"שושבינות עם סודות" ("Secret Bridesmaid's Business") היא דרמת מתח בת 6 פרקים המבוססת על מחזה באותו השם שנכתב על-ידי הסופרת אליזבת קולמן. הסדרה נוצרה על- ידי דייוויד האנאם ("שכנים שכנים") ובוימה על-ידי ג׳ניפר פרוט ("ארנב הקטיפה").

את קאסט הסדרה מובילים אבי קורניש ("רובוקופ"), קייטי מקגראת' ("עולם היורה") וג'ורג'ינה הייג ("עד עצם היום הזה").

עלילת הסדרה עוקבת אחר אוליביה (הייג),מאורסת טרייה שמתכננת את חתונתה המושלמת לצד שתי חברותיה הטובות והשושבינות הנבחרות- סאסקיה (מקגראת') ומלאני (קורניש). אך החתונה המושלמת הופכת במהרה לאסון כאשר סודות אפלים נחשפים וכעת החברות הכי טובות צריכות אחת את השנייה יותר מתמיד. על בגידות, שקרים ומערכות יחסים הרסניות, האם חברות אמת חזקה מהכל?

עוד משתתפים בסדרה אלכסנדר אינגלנד ("אהבה מלידה"), אוליבר אקלנד ("המקוריים"), דן ספילמן ("הקוד"), ניקולאס בל ("מבוקשות"), ג'קסון טוזר ("דדלוך"), אנני ג'ונס ("וונטוורת'") ועוד.

דם וכסף
Of Money And Blood


החל מה-14.4 כל הפרקים ב- HOT VOD ו-NEXT TV

והחל מה-18.4 בימי חמישי ב-22:00 ב- HOT HBO

D-argent-et-de-sang-Landscape---Quad-INTERNATIONAL-6000x4500-CANP-2308120-A-S-PART1-4X3-LQ-FA-RVB-2-psd copy.jpg

"דם וכסף" ("Of Money And Blood") היא דרמת מתח המבוססת על הספר "D'argent et de sang" מאת העיתונאי הצרפתי פבריק ארפי שהביא לכותרות את הונאת המס הגדולה  והידועה לשמצה בפריז. את הסדרה יצר קסבייה ג'יאנולי ("אשליות אבודות") אשר גם ביים אותה לצד הבימאי פרדריק פלאנשון.

את קאסט הסדרה מובילים וינסנט לינדון ("טיטאן"), נילס שניידר ("תשוקה בפריז") ורמזי בדיה ("הללויה").

הסדרה עוקבת אחר מפקח המכס סיימון וינאטר (לינדון) שיוצא במסע לתפיסתם של ז'רום אטיאס (שניידר) ואלן פיטוסי (בדיה) העומדים בראשה של אחת ההונאות הפיננסיות הגדולות בכל הזמנים. אטיאס ופיטוסי, שני צעירים מהוללים, כוכבי קזינו ומסיבות, מחפשים אחר הכסף הגדול ורואים את הפוטנציאל הפינססי העצום בתאגידי הענק של תעשיית הפחמן הדו חמצני, תוך שיתוף פעולה עם טייקונים גדולים, הם מצליחים לגלגל מילארדים מתחת לרדאר המדינה. אך כאשר וינאטר עולה על עקבותיהם, העלילה הולכת ומסתבכת.

בנוסף משתתפים בסדרה איימי פוסייאר, ז'ודית צ'מלה ("דיבוקים"), אולגה קורילנקו ("ג'וני אינגליש 3.0"), דייוויד איילה ("The Big Hit"), ויקטור דו בויז ("אהבה שבורה"), אנדרה מארקון ("מרגריט"), איוואן אטאל ("הכלב הטיפש שלי") ועוד.

אנחנו כאן 4
We're Here 4


החל מה-28.4, ימי ראשון ב-23:00 ב-HOT HBO

ב-HOT VOD וב-NEXT TV

We're Here S42048pxx858px_R (1).jpg

"אנחנו כאן" ("We're Here") היא תכנית ריאליטי זוכת פרס ה"אמי" של רשת HBO שלוקחת משתתפים מעיירות קטנות ונותנת להם הזדמנות להשתתף בהופעת דראג חד-פעמית ובלתי נשכחת. את הסדרה יצרו המועמדים לפרס ה"אמי" סטיב וורן ("Swiping America") וג'וני אינגראם. את פרקי הסדרה ביימו הבימאי היוצר הדוקומנטרי פיטר לוגרקו, שהפיק וביים את הסדרה זוכת ה"אמי", "Intervention", והפיק מפיק הריאליטי הוותיק, אלי הולצמן ("פרויקט מסלול"). כעת הסדרה המהפכנית חוזרת לעונה רביעית עם קאסט חדש.

את העונה יובילו ארבע מלכות דראג חדשות שהתחילו את דרכן בתכנית הריאליטי המצליחה "המרוץ לדראג של רופול" – סאשה ואלור ("זוכת עונה 9"), ג'יידה אסנס הול ("זוכת עונה 12") לאטריס רויאל (משתתפת באולסטארס עונות 1 ו-4) ופריאנקה (זוכת "המירוץ לדראג:קנדה" עונה 1).

המלכות החדשות יוצאות למסע אמיץ ושאפתני בו הן חושפות את אמנות הדראג בעיירות קטנות וחשוכות ברחבי ארה"ב. העונה יבקרו במרפריסבורו, טנסי ובטולסה, אוקלהומה ויביאו לקדמת הבמה מלכות דראג נוספות שייחשפו באומץ רב מול קהילותיהן השמרניות והאנטי להט"ביות בתקווה שיגרמו לשינוי תפיסתי ולקבלת האחר. המלכות מזכירות לכולם שהן כאן ובכל מקום וזכותן לחיים טובים ושווי זכויות כמו לכולם.

מגנום בלש פרטי 5- חלק ב'
Magnum P.I 5- Part 2


החל מה-30.4, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

Magnum_PI_S5_Horizontal_Textless_KeyArt.jpg

"מגנום בלש פרטי" ("Magnum P.I."), סדרת האקשן המצליחה של שנרכשה על ידי יוניברסל, היא עיבוד לסדרה המצליחה באותו השם שרצה בין השנים 1980-1988. הגרסה החדשה של סדרת המשטרה נוצרה על ידי התסריטאי והמפיק המועמד ל"אמי" פיטר מ. לנקוב ("הוואי חמש-0", "מקגייוור") ואריק גוגנהיים ("הוואי חמש-0", "הורים במשרה מלאה"). כעת החלק השני של העונה החמישית והאחרונה מגיע ל-HOT!

בסדרה מככבים ג'יי הרננדז ("סקנדל") בתור חייל לשעבר בחיל הים האמריקני שהופך לחוקר פרטי בהוואי ופרדיטה וויקס ("פני דרדפול") בתור סוכנת לשעבר בסוכנות הביון MI6 שכעת משמשת בתור מנהלת האבטחה במתחם בו הוא חי.

תומס מגנום (הרננדז) הוא חייל לשעבר שעובד כבלש פרטי בהוואי וחי בביתו של הסופר המולטי-מיליונר רובין מאסטרס. מגנום חוקר מקרי פשע חמורים בעזרתם של שני חבריו אורוויל "ריק" רייט (זאקרי נייטון, "הכול לטובה") ות'יאודור "TC" קאלווין (סטיבן היל, "אימפריית הפשע", "האישה מאחורי הנקמה").

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים איימי היל ("50 דייטים ראשונים", "מוארת"), טים קאנג ("המנטליסט") ועוד.

CSI וגאס 3
CSI: Vegas 3


החל מה-8.4, עם פרק בשבוע

ב-HOT VOD ו-NEXT TV

CSIV-S3-KeyArt-Secondary-640x360.jpeg

"CSI לאס וגאס" ("CSI: Vegas") היא סדרת-הבת הרביעית של המותג "CSI", והיא מהווה חידוש לסדרה המקורית שהתרחשה בעיר לאס וגאס. על העיבוד המחודש אמון הכותב והמפיק ג'ייסון טרייסי ("אלמנטרי") ואת פרקי הסדרה הפיקו היוצר של הסדרה המקורית אנת'וני אי. זויקר והמפיק האגדי ג'רי ברוקהיימר ("הפריצה לאלקטרז", "ארמגדון").

בסדרה מככבים: פאולה ניוסם ("בארי", "שיקגו Med"), מאט לוריה ("משפחה במשרה מלאה"),מנדיפ דילון ("24: לחיות ביום אחר") וזוכת פרס ה"אמי" מארג הלגנברגר (" CSI") .

צוות ה-CSI הוא צוות פורנזי שתפקידו להשתמש בראיות פיזיות מזירות פשע בכדי לפתור מקרי רצח.

בעונה השלישית, עיר החטאים ממשיכה להפתיע עם תיקי פשע חדשים. צוות החקירה החדשני בהובלתה של החוקרת המוערכת מאקסין רובי (ניוסם), משלב טכניקות של מדע וטכנולוגיות חדשות בכדי לחקור ראיות ולחשוף פרשיות. העונה תשוב לסייע בחקירת תיק רצח מורכב, החוקרת המוכרת מ-"CSI" קאת'רין ווילו (הלגנברגר).

עוד משתתפים בסדרה: ג'יי לי ("Almost Winter"), אריאנה גרה ולקס מדלין ("גדולה מהחיים").

פטר והזאב
Peter & The Wolf


החל מה-2.4 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

Key Art_0.jpg

בלעדי רק ב-HOT!

"פטר והזאב" ("Peter & The Wolf") הוא סרט אנימציה קצר והרפתקני המבוסס על אגדת הילדים הקלאסית "פטר והזאב" מאת המלחין הרוסי סרגיי פרוקופייב. את פסקול הסרט הלחין המוזיקאי המועמד לפרס גלובוס הזהב גאווין פריידי וציורי האנימציה מבוססים על יצירותיו של המועמד לפרס האוסקר ,המוזיקאי המוכר בונו ("U2"). השניים יצרו את הסרט למטרת צדקה ותמיכה בארגון הוספיס התומך באלו העומדים בפני מוות ושכול.

עלילת הסרט מספרת את סיפורו של פטר, ילד בן 12 ששכל את שני הוריו וכעת מתגורר עם סבו. בעקבות סיפורים ושמועות על זאב פרא הנמצא משוחרר ביער הקרוב לביתו, פטר מחליט לצאת למסע למציאת הזאב בעצמו. במסעו נעזר בחיות היער החביבות המסייעות לו במשימתו ובמקביל מתמודד עם ציידים הנחושים לתפוס את הזאב ולקבל על ראשו פרס גדול.

יש לבדוק גם

"ימי חיינו" חוזרת להוט

"ימי חיינו", זוכת פרסי ה"אמי" וזוכת פרס "סדרת הדרמה היומית הטובה ביותר" חוזרת בפרקים חדשים ל-HOT!   "ימי חיינו", אופרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.