יום שישי , יולי 26 2024
דצמבר 2023 בעולם הסדרות של yes

דצמבר 2023 בעולם הסדרות של yes

 

פרייז'ר – רק ב-yes

החל מ- 8/12  ב-  yes VOD וב- STINGTV

סדרת ההמשך לסיטקום האגדי שרצה במשך 11 עונות והתחילה כסדרת בת לדמותו של פרייז'ר קריין (אותה גילם גרמר "בחופשי על הבר"). הסדרה מחזיקה בשיא זכיות האמי לסיטקום עם 37 זכיות מתוכם שיא של 5 זכיות ברצף בסדרה הקומית הטובה ביותר. 

בסדרה החדשה בת 10 פרקים שהופקה עבור שירות הסטרימינג פרמאונט+, קלסי גרמר חוזר לתפקידו כפרייז'ר קריין, תפקיד שזיכה אותו ב-4 פרסי אמי כשחקן הקומי הטוב ביותר.
הסדרה, שמצולמת מול קהל חי, ממשיכה את הפרק השלישי בחייו של הפסיכולוג פרייז'ר קריין (גרמר), אשר חוזר לבוסטון עם אתגרים חדשים, מערכות יחסים חדשות וחלום ישן שתמיד רצה להגשים. 

אחת הסיבות לחזרתו של פרייז'ר היא הקרבה לבנו פרדי, אותו יגלם בסדרה החדשה ג'ק קאטמור סקוט ("קינגסמן"). השחקן הבריטי הותיק ניקולס לינהרסט ("תחבולות חדשות") יגלם את חברו הטוב מימי הקולג' אלן, שהיום הוא פרופסור באוניברסיטת הארוורד, טוקס אולגונדוי ("קאסל") היא אוליביה, ראש החוג לפסיכולוגיה באוניברסיטה, ג'ס סלגויירו ("אורפן בלאק") כאיב, השותפה לחדר של פרדי, ואנדראס קית' יגלם את האחיין שלו דיוויד קריין, הבן של ניילס ודפני שנולד בפרק הסיום של הסדרה ב-2004.
כמו כן צפויות לבקר בתפקידי אורח פרי גילפין כרוז, המפיקה של פרייז'ר מהסדרה המקורית וביבי ניורית' בתור לילית', גרושתו של פרייז'ר ואמו של פרדי, תפקיד שניורית' גילמה עוד ב"חופשי על הבר". 

את שני פרקי הפתיחה ביים הבמאי האגדי ג'יימס בורוז, הנחשב לאבי הסיטקום האמריקאי, ועם 10 פרסי אמי ו-5 פרסי גילדת הבמאים של אמריקה, הוא הבמאי עם מירב המועמדויות לפרסים בתולדות הטלוויזיה. בורוז ידוע כבמאי, מפיק ואחד מיוצרי "חופשי על הבר", סדרת האם של פרייז'ר, ומעבודתו בסדרות כמו "חברים", "בית דין לילי", "המפץ הגדול", "וויל וגרייס", "טקסי" ועוד. את הסדרה כותבים כריס האריס ("איך פגשתי את אמא") וג'ו קריסטלי ("במשפחות הכי טובות"), שגם מפיקים אותה יחד עם קלסי גרמר, טום רוסו וג'ורדן מקמהון. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

הורים במילואים

דוקו דרמה חדשה לילדים ברוח המצב – רק לילדי yes בערוץ ZOOM TOON (אפיק 88)

הפקת מקור חדשה שתספק מענה רגיש ועדין לשאלות של הרבה ילדות וילדים בזמן המלחמה על ידי היכרות רכה והצצה בטוחה לצבא המילואים של שנת 2023 ול"עבודה" החדשה והזמנית של אמא/אבא.

הסדרה בת 10 פרקים, תלווה בכל פרק ילד/ה אשר יגיעו לבסיס של אחד ההורים המשרתים במילואים ויחד יעבירו עימם יום בשגרת הבסיס או היחידה, תוך שימת דגש על תחום העיסוק העיקרי של אותה יחידה. 

לאורך הפרק יינתן מענה לכל אותן שאלות שמעסיקות את הילדים, כמו: לאן הולך אבא? מה עושה אמא במילואים? איפה הם ישנים? מה הם אוכלים? מה עושות היחידות השונות? ועוד. 

 

מפיק ועורך ראשי: יוני פארן

רעיון: חזי בן זקן

פיתוח: אביעד קידר ומיכל פארן

במאי: יניב בן חקון

 

מה הבעיה?

דרמה קומית חדשה רק לילדי yes בערוץ ZOOM (אפיק 90)

כשעמליה, ליבי ורותם שלוש חברות הכי טובות בנות 14 מצאו את עצמן יחד עם עומר, מלך השכבה בחדר היועצת, הן לא תארו לעצמן שהמפגש הזה יוליד את "מה הבעיה" – המשרד לפתרון בעיות.

הסדרה בת 20 פרקים. בכל פרק הבנות פותרות בעיה אקוטית אחת, אבל בעוד הדרך לפתרון היא כייפית ואקשנית, הפתרון עצמו תמיד יהיה רגשי ויחשוף את שורש הבעיה – חרדה חברתית, קנאה, פחדים, בושה וכו׳. ההצלחה של הבנות תלויה לא מעט בעמליה, שניחנה ב״כוח על״ של אינטליגנציה רגשית. 

בעזרת הומור, דמויות ומערכות יחסים כובשות, תציע הסדרה גם בידור כייפי וגם התייחסות משמעותית לנושאים המעסיקים ילדים וילדות. 

במאית: עומר גולדמן

יוצרים: ירון ארזי וליאור ירון

שחקנים: ירגן אריש, דנה בן סימון, עדי רכבי, יונתן שטיוי, נטע אורבך, אריאל אלמוג, מרב פלדמן, מור עזריה, יונתן בר אור, גידי ישראלוף ועוד..

הפקה: יולי אוגוסט

 

הלביאות: מבצעים מיוחדים רק ב-yes

החל מ- 14/12 ב-  yes VOD

סדרת אקשן, מתח וריגול עטורת כוכבים, מהיוצר הכי לוהט בארה"ב טיילור שרידן ("יילוסטון" ,"בני האנרכיה") עם כוכבי ענק כמו זואי סלדנה, ניקול קידמן ומורגן פרימן.

הסדרה עוקבת אחר חייה של ג'ו (זואי סלדנה, אווטאר: דרך המים, שומרי הגלקסיה) המנסה לאזן בין חייה האישיים והמקצועיים כמי שעומדת בחוד החנית של ה-CIA במלחמה בטרור. 
ג'ו עומדת בראש יחידת "הלביאות", יחידה ניסיונית וחדשה המשלבת נשים בשדה הקרב, תחת הבוסית שלה קייטלין מיד (ניקול קידמן, שגם מפיקה את הסדרה), בכירה ב-CIA.

ג'ו שמה את עיניה על קרוז מנואלוס (לאיסלה דה אוליברה, "המפתחות של משפחת לוק"), לוחמת צעירה, קשוחה ומלאת תשוקה, הבורחת מעבר של התעללות והופכת לעילוי ביחידת המודיעין המיוחדת של הקומנדו המוטס של הצי. קרוז מגוייסת על ידי ג'ו במהלך הטירונות שלה ומקבלת משימה להיכנס כסוכנת סמויה ולהתחבר עם עלייה, ביתו של איש הכספים של ארגון טרור שנמצא ברשימת החיסול של ה-CIA, ודרכה להגיע לראש הנחש. 

בין כוכבי הסדרה: דייב אנבל ("אחים ואחיות") המגלם את בעלה של ג'ו, מייקל קלי ("בית הקלפים") כאחד ממפקדי פרויקט הלביאות, ברוס מקגיל, ג'ניפר אילי, וגם סאם אשגארי הגרוש הטרי של בריטני ספירס, המגלם את קמאל, רודף שמלות וחבר קרוב של עלייה. 

בתפקיד אורח מיוחד: מורגן פרימן כמזכיר המדינה.

הסדרה מבוססת על פרויקט אמיתי – פרויקט הלביאות הוכנס על ידי צבא ארה"ב ב-2003 בעיראק, אחרי שהתגלו מקרים רבים של הברחות נשק ופיגועי טרור על ידי שימוש בנשים מוסלמיות, שאותן החיילים האמריקאים הגברים התקשו לבדוק.  

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

הזוג ממול רק ב-yes

החל מ- 21/12 ב- yes LONDON ב-  yes VOD 

דרמה בריטית שיצר דיוויד אליסון (בידיים טובות).

כאשר פיט (אלפרד אינוך, המדריך לרוצח) ואיבי (אלינור טומלינסון, פורעי חוק), זוג משמים ונורמלי לכל הדעות, עוברים לבית מקסים בפרוורים השקטים, הם מתקשים למצוא את מקומם בקרב תושבי השכונה היוקרתית, עד שהם יוצרים קשר עם הזוג המרתק והסקסי שגר ממול. דני (סאם היואן, זרה) ו-בקה (ג'סיקה דה-גאו, שבויים בסרט) שונים מהם בכל אופן וצורה, והטבע הפראי והמשוחרר שלהם קוסם ומפתה מאוד.

טרגדיה אישית בלתי-צפויה משפיעה עמוקות על איבי ופיט, והחברות המנחמת שלהם עם דני ובקה מאפשרת להם לקחת סיכונים שלא חשבו שאי פעם יוכלו לקחת. אבל ככל שהקשר בין הזוגות מתהדק ונהיה מורכב יותר ומתפרש על-פני מישורים אישיים, מקצועיים ומיניים, הוא מעיר מרבצם את השדים האישיים של כל אחד מהם, ומאיים לקרוע את עולמם לגזרים. 

עד מהרה עם מוצאים את עצמם במערבולת של תשוקה, קנאה, תאבת בצע וייאוש שתסלים עד לסוף קטלני ומדמם.

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

אשתו לשעבר רק ב-yes

החל מ- 10/12 ב- yes LONDON ב-  yes VOD

דרמת מתח בריטית, המבוססת על ספר באותו שם.  

טאשה (סלין באקנס, "לוחם") חיה את החלום: היא נשואה לג'ק (טום מייסון, "השומרים") בעל עשיר ואוהב, ויש לה תינוקת מקסימה ובית גדול ומפואר. יש רק בעיה אחת: אשתו לשעבר של ג'ק, ג'ן. 

למרות שנפרדו זה מכבר, ג'ן (ג'נט מונטגומרי, "ניו אמסטרדם") נוכחת עדיין באופן מוזר, עמוק בתוך החיים של טאשה וג'ק: היא נבחרה להיות הסנדקית של אחייניתו במקום טאשה, יש לה גישה בלתי מוגבלת לבית והכי גרוע: ג'ק עדיין נמצא בקשר יום-יומי איתה.

טאשה מתחילה להבין שהאקסית כאן כדי להישאר. בהתחלה זה נראה מוזר ותמים. באינספור ניסיונות גזלייטינג, ג'ק מרגיע ואומר שזה חסר משמעות ושהוא יפנה לג'ן ויבקש שתעזוב אותם, אך לאט לאט חייה של טאשה הופכים לסיוט מתמשך, ככל שאשתו לשעבר נוקטת בכל האמצעים בשביל להישאר בתמונה המשפחתית

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

מקום מבטחים רק ב-yes

החל מ- 25/12 ב-  yes VOD 

מיני סדרה אוסטרלית חדשה ומטלטלת המתמקדת במגפת האלימות במשפחה. נתוני הסטטיסטיקה של אלימות ביתית ברחבי העולם עולים בכל שנה. "מקום מבטחים" מביאה את הסיפורים שמאחורי המספרים האלו, ומציגה קבוצה של נשים הקשורות אחת לשנייה באמצעות מרכז משפטי המטפל באלימות במשפחה. 

פיבי (עיישה די, עושות כותרות) עובדת במחלקת יח"צ של חברת עורכי דין יוקרתית. בניסיון למצוא משמעות לחייה, היא עוברת לעבוד בתפקיד אשת יחסי ציבור בעמותה משפטית ללא מטרת רווח המסייעת לנשים מוכות, שנמצאת כרגע במשבר מימון. ככל שהזמן עובר, היא מסתבכת בדרמות המשפטיות והאישיות של לקוחות המשרד, כולל פרשיית רצח, ועם הזמן נחשף גם עברה של פיבי, שבעצמה חוותה התעללות מבן זוגה. 

פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

מחילת הארנב

החל מ- 03/12 ב-  yes VOD וב- STINGTV

דרמת ריגול ומתח בכיכובו של קיפר סאת'רלנד (24), שנוצרה עבור שירות הסטרימינג פרמאונט פלוס.

ג'ון ווייר (סאת'רלנד) הוא בעליה של חברת ריגול יוקרתית, המשתמשת בטכנולוגיית איסוף והפצת מידע מתקדמת על-מנת לתמרן אירועים כלכליים, חברתיים ופוליטיים לצורך השגת התוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיהם העשירים והעוצמתיים.

כאשר מיילס ואלנס (ג'ייסון באטלר הארנר, אוזרק) חברו הותיק ושותפו העסקי לשעבר, שוכר אותו למשימה סטנדרטית ורווחית במיוחד, ג'ון וצוותו עושים את מה שהם יודעים לעשות בהצלחה יתרה, אך מגלים במהרה שהתוצאות הן הרות אסון.

לפתע ווייר מוצא את עצמו בתור האדם המבוקש ביותר במדינה, במנוסה מרשויות החוק ומגורמים עלומי-שם שמנסים להרוג אותו, ונאלץ לפנות לאמצעים נואשים יותר ויותר על-מנת לשרוד ולגלות מי עומד מאחוריי נפילתו ומדוע. אך כל פרק חושף בפנינו הקשר רחב יותר לסיפור שמשנה את התמונה כולה, ורכבת הרים של אקשן, בגידות וגילויים מפתיעים תגרום לנו כצופים לפקפק בכל דבר ובכל אחד, כאשר גורל העולם החופשי כולו עומד על כף המאזניים.

כוכבים נוספים: מטה גולדינג (מחשבות פליליות), צ'ארלס דאנס (משחקי הכס) ו-אניד גרהאם (הסודות של איסטאון)

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

שיחת חירום רק ב-yes

החל מ- 17/12 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

דרמת מתח בריטית.

גבריאל (איאן דה קייסטקר, סוכני ש.י.ל.ד) הוא מוקדן בחדר הבקרה של שירותי החירום הבריטיים, בעוד משמרת סטנדרטית, כאשר אישה נסערת מתקשרת בבכי ומספרת שהיא הרגה מישהו.

בעוד שהוא מנסה להרגיע אותה, היא לפתע מזהה את קולו, נבהלת ומנתקת. 

כאשר המשטרה מגיעה לתשאל אותו בנושא, הוא טוען שהוא לא יודע במי מדובר, אך באותו ערב הוא נוסע לעיירת הולדתו ומחפש אחר מישהי מילדותו (ג'ואנה ונדרהאם, פשע באדינבורו), שניכר שהיה להם עבר מורכב מאוד יחד, אך תחושותיו כלפיה עדיין חזקות. 

עד מהרה הוא נגרר לתוך מערבולת של שקרים, בגידה וסכנת חיים, כאשר שדים מעברו חוזרים לרדוף אותו, האחראי עליו בעבודה (דניאל פורטמן, משחקי הכס) מגלה את סודו ומתחיל לסחוט אותו, והוא נאלץ לעשות בחירות קשות והרסניות. 

אך ככל שהוא חופר את הבור עמוק יותר, גבריאל מתחיל להבין שהדברים אינם כפי שהם נראים וייתכן שהוא הסתבך במשהו גדול ומסוכן הרבה יותר ממה שחשב.

פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

ערב מיוחד עם קיילי מינוג

 החל מ- 26/12 ב-  yes VOD וב- STINGTV

קיילי מינוג, סופרסטארית ואייקון עולמית, בערב מיוחד לכבוד קאמבק הענק שלה.

An Audience with… הוא מופע שנתי אייקוני בבריטניה של רשת ITV הבריטית.
מאז 1980 כשהנחתה אותו לראשונה קומיקאית הדראג דיים עדנה אוורג', הנחו אותו כוכבי ענק כמו מל ברוקס, ג'ואן ריברס ושירלי באסי בשנים הראשונות ומוזיקאים כמו הספייס גירלז, טייק דאת, אלטון ג'ון, סלין דיון, בי ג'יז ועוד.
מאז 2011 לא שודר המופע, עד שחזר בשנה שעברה עם אדל

מינוג, שהנחתה כבר בעבר ב-2001, חוזרת למופע הגדול והמושקע ביותר בסדרה, שלראשונה יצטלם ברויאל אלברט הול

במסגרת המופע החד פעמי, מינוג שחזרה לכבוש את המצעדים השנה בעקבות להיט הענק Padam Padam,  תבצע שירים אהובים מכל הזמנים ושירים מאלבומה החדשה Tension שהעניק לה את הכבוד להיות האמנית היחידה עם אלבום מס 1 בחמישה עשורים שונים.
הקהל של המופע יורכב מסלבריטאים רבים הכוללים חברים של מינוג, גיבורים אישיים שלה, שחקנים, מוזיקאים, אמנים, ואנשי ספורט וחברה.
מינוג תבצע שיתופי פעולה מיוחדים ותענה לשאלות ותשובות מהקהל.

רשימת המשתתפים נשמרת בסוד, ומינוג צפויה להפתיע ולחדש. ב-2001 כשהנחתה, היא אירחה את לא אחר מאשר קרמיט הצפרדע לבצע איתה את דואט האייטיז Especially For You, במופע ששבר שיא רייטינג של 8 מיליון צופים.
המופע מצטלם ב-1 בדצמבר תחת מעטה של חשאיות. 

 

מאסר – עונה 2

החל מ- 4/12 ב ב-  yes LONDONב- yes VOD וב- STINGTV

דרמת הכלא המרתקת מבית BBC, זוכת פרס הבאפטא, שיצר וכתב ג'ימי מקגוברן, חוזרת בעונה חדשה, עם עלילה וגיבורים חדשים. העונה מצטרפת לכתיבה הלן בלאק ויחד הם יספרו את סיפורו של כלא לנשים. 

הסיפור מובא דרך עיניהן של שלוש אסירות שונות מאוד אחת מן השנייה, שמגיעות באותו יום לכלא קרלינגטון. אורלה (ג'ודי וית'יקר, ד"ר הו, ברודצ'רץ'), אבי (תמרה לורנס), וקלסי (בלה רמזי, האחרונים מבינינו, משחקי הכס) מושלכות יחד להתמודד עם עולם לא מוכר. אבל אפילו למול האיום הקיים כל הזמן של אלימות בתוך חומות הכלא, הן מגלות שתחושה לא צפויה של קהילתיות והבנה משותפת, עדיין אפשריים. 

אל העונה השניה חוזרת גם שיבון פינרן (עמק האושר, אחוזת דאונטון) בתפקיד הכומרה מארי לואיז. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

אף.בי.איי אינטרנשיונל 2

החל מ- 19/12 ב-  yes VOD וב- STINGTV

דרמת פשע מבית דיק וולף, ספין אוף שני לסדרה האהובה אף.בי.איי. 

הסדרה עוקבת אחרי חברי היחידה המיוחדת של "אף.בי.איי. אינטרנשיונל" – סוכני העילית שמפקדתם ממוקמת בבודפשט ואשר אוספים ומנתרים איומים נגד אינטרסים אמריקאים בכל העולם ובייחוד באירופה. על היחידה מפקד סוכן מיוחד בכיר סקוט פורסטר (לוק קליינטנק, "האיש במצודה הרמה" ) הותיק והקשוח. תחת פיקודו: סגניתו, הסוכנת המיוחדת ג'יימי קלט (היידה ריד, "פולדארק"), אנדרה ריינס (קרטר רדווד) סוכן FBI צעיר ומחונן המתמחה בחשבונאות, וקמרון וו (ונסה וידוטו "לוציפר") סוכנת חדשה ביחידה, מומחית בתשאול וחקירות שעד לאחרונה היתה סוכנת שטח בסיאטל. את הצוות מלווה קתרין ג'יגר (כריסטיאן פול, "מקביל") סוכנת ותיקה ביורופול מגרמניה, שמסייעת להם לנווט בפוליטיקה האירופאית ולהסיר מחסומי שפות מקומיות. 

בנוסף להתמודדות מול איומי טרור ופשע, היחידה נאלצת להתמודד גם עם אתגרים משפטיים של פעילותם בתחום שיפוט זר הנעים בין שותפויות לא נוחות עם שלטונות החוק המקומיות ועד להגבלות לגבי נשיאת ושימוש בנשק.

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

ד"ר מוות – עונה 2

החל מ- 22/12 ב-  yes VOD וב- STINGTV

עונה חדשה לאנתולוגיה המבוססת על הפודקאסט השלישי בסדרה, ומספרת את הסיפור האמיתי אודות הסקנדל הרפואי סביב דוקטור פאולו מקיאריני, שכונה גם "איש הניסים".

ד"ק מקיאריני (אדגר רמירז, הרצח של ורסצ'ה: סיפור פשע אמריקאי, היית צריכה לדעת)  מנתח איטלקי מצליח, כריזמטי ושובה לב, נודע בניתוחיו החדשניים ובהמצאותיו הרבות שהצילו את חייהם של רבים. אך כאשר העיתונאית בניטה אלכסנדר (מנדי מור, החיים עצמם) פונה אליו כדי לכתוב את סיפורו, הקו הדק בין האישי למקצועי מתחיל להתעמעם, ומשנה את חייה לעד. בזמן שבניטה מתחילה להבין כמה רחוק ילך מקיאריני כדי לשמור על סודותיו, קבוצה של רופאים מהצד השני של העולם מגלים גילויים מדהימים ששמים את כל עבודתו של "איש הניסים" בספק. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

אחות קטנה – עונה 2

החל מ- 06/12 ב- yes VOD וב- STINGTV

עונה חדשה לקומדיה הניו-זילנדית של הקומיקאית היהודיה סימון ניית'ן, שגם מככבת בה בתפקיד הראשי.

לולו היא בחורה על סף שנות ה-30 שביצעה את הפשע השני הכי גדול שניתן לבצע בקהילה היהודית הקטנה של ניו-זילנד – להגיע לגיל המופלג הזה מבלי להתחתן.

אחיה החביב ואשתו האינטנסיבית מנסים ומנסים להביא ילדים לעולם ללא הצלחה, והמשפחה כולה לוחצת עליה לעזור להמשיך את שרשרת הדורות. 

לולו מנהלת מערכת יחסים עם בחור לא-יהודי, מוזיקאי כושל וילדותי. האם היא יכולה לשים בצד את רגשותיה כדי לעמוד בציפיות של כולם ממנה, או האם תוכל להתנער מהציפיות הללו וללכת אחרי ליבה?

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

סוג של – עונה 3

החל מ- 13/12 ב-  yes VODוב- STINGTV

עונת הסיום לקומדיה הקנדית החדשנית. בילאל בייג, המגלם מילניאל לא-בינארי/פלואידי מגדרית, המנסה לאזן את חייו/ה כברמנ/ית ומטפל/ת בילדים, ובנם של מהגרים פקיסטנים, זוג מצליחנים עסוקים, כאשר כל מטרתו/ה היא לחיות את חייו/ה בשקט ובשלווה. הסדרה הקנדית מביאה קול ייחודי ומטילה זרקור על אחת מהדמויות הלא-בינאריות הראשונות בטלוויזיה בתפקיד ראשי. 

כל פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

ליאו רייך: ספיישל סטנד אפ

החל מ- 17/12 ב-  yes VOD וב- STINGTV

הקומיקאי הבריטי ליאו רייך יוצא לראשונה במופע סטנד אפ ספיישל משל עצמו, בחסות רשתHBO . 

רייך בן ה- 23 שגדל עם הסמארטפון צמוד לכף ידו, נוטה לסגנון דיבור מוגזם ותיאטרלי, מציג את עצמו כקוויר לוהט ומרבה להשתמש במילים כמו "ליטרלי" ו- "אייקוני". הוא מגדיר את עצמו כ"אווטר היפרקינטי של דור ה-Z", ומשתעשע בתפיסות רווחות לגבי מה שתמיד מבוגרים יחשבו על "הילדים של היום". 

 

מסעדת בונבון

 

מסעדת בונבון פותחת שוב את שעריה וחוזרת לעונה רביעית ומעוררת תיאבון במיוחד.

 המון אורחים מיוחדים יגיעו בעונה החדשה למסעדה, וכמו תמיד – יזכו לאכול מנות יצירתיות וטעימות, שהשפים הצעירים (איתי קמה ומעיין) יכינו במיוחד בשבילם.

כך הם יכינו  מוס יערות חלומי לדוני, שדון היערות, סופלה ציירות וציירים לציירת מכחולינה, ולחמניית בריוש צפרדעית לקווה קווה הצפרדע.

 

העונה החדשה מלאה הפתעות ורגעים קסומים, כמו למשל כשקווה קווה הצפרדע תיתן לשפים נשיקת קסם שתהפוך אותם למשהו אחר, MC קמה הזמרת תשיר ותנגן איתם על כלי מטבח ומיס דונאט שחזרה מארצות הברית תלמד אותם מילים באנגלית. 

יוצרת ותסריטאית: בונית בן עמי

במאי: רועי שלם

הפקה: ענני סטודיוז

שחקנים: איתי ארד, מעיין מלוכנא וקמה שלו

 

בקהאם פלץ נגד מארגנות החתונה רק בדיסקברי+, רק ב- yes

הסרט ישודר ב-18.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

זה היה הסיפור הרכילותי של השנה – חתונת החלומות… שהסתיימה בדמעות.

הסרט נכנס לנבכי הפרשייה, בה יום נישואיהם של ברוקלין בקהאם, בנם של אייקון הכדורגל דיוויד בקהאם ומעצבת העל והספייס גירל במיל' ויקטוריה, לשחקנית האמריקאית היהודיה ניקולה פלץ, בתו של המיליארדר נלסון פלץ, הפך לסיוט.
החתונה, שתוכננה לפרטי פרטים והתקיימה בפאלם ביץ', הפכה למוקד מחלוקת כששתי מארגנות החתונה – ניקול ברגיין ואריאנה גריילבה – פוטרו מהפרויקט הנוצץ שבועות ספורים לפני החתונה, וסירבו להחזיר את הפקדון על סך 160 אלף דולר ששולם להן. נלסון פלץ הזועם תבע אותן והן תבעו בחזרה על הפרת חוזה. הגילויים מהמשפט והדלפות של ההתכתבויות והאירועים מאחורי החתונה הנוצצת, פרנסו את מדורי הרכילות במשך חודשים.

הסרט ממשיך את מסורת הסרטים והסדרות של דיסקברי+ על העימותים המפורסמים בעולם הבידור והאקטואליה ("קים נגד קנייה", "ג'וני נגד אמבר", "בריטני נגד אבא", "וואגאתה: קולין נגד רבקה") ובינואר צפוי גם "גווינת' פאלטרו נגד טרי: תאונת הסקי". 

 

מנצחים בכל מצב רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-3.12 לרגל היום הבין-לאומי לשוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סדרה דוקומנטרית עוצמתית המציגה את סיפורים אמיתיים ומעוררי ההשראה של אנשים ברחבי העולם, המתמודדים עם מחלות או מצבים רפואיים, ומסרבים לתת לזה להגדיר אותם או להפריע להם לחיות את חייהם במלואם.
בין הסיפורים – קנייה סקייטבורדרית מאוסטין טקסס שנולדה ללא רגליים, דברה דוגמנית עם ויטילגו, קטרינה שלא יכולה להיחשף לשמש ועוד. 

 

אף.בי.איי – הסיפור האמיתי  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-20.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

סוכנים פעילים, סוכנים סמויים וקורבנות, חושפים את הטקטיקות הגאוניות וההחלטות הרות הגורל בשטח, שהופכות את ה-FBI לסוכנות המלחמה בפשע הטובה בעולם. 

הסדרה מציעה מבט חסר תקדים לתוך הסוכנות והצגת כמה מהתיקים האגדיים כמו כנופיית ה- MS-13 בבוסטון, מקרי חטיפה שהובילו למרדף מכוניות מסחרר עם החוטף ועד לאיזה קצוות יגיעו על מנת להגן על הציבור. 

 

הסיפורים מאחורי דברים יומיומיים עונות 1-3 רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-05.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

הסדרה מציגה את הסיפורים האמיתיים של מוצרים אייקונים, תוצרת אמריקה, וחוגגת את הגאונות של האנשים שעמדו מאחורי יצירתם.

בין המוצרים – איך נוצר תקליט הוייניל הראשון, מחבט בייסבול, לאסו, קפיץ קפוץ, אוכף, גלשן, סוכריית הג'לי, קראוון, ועוד המצאות רבות וטובות.

 

למכור את דובאי רק בדיסקברי+, רק ב- yes

פרק ספיישל ב-1.12 דיסקברי+, רק ב-yes

מאריה מוריס היא מומחית לנדל"ן של האלפיון העליון, והיא משיקה את הסוכנות שלה בדובאי, ומסכנת את הכל כולל המוניטין שלה. היא מגייסת את צוות הסוכנים הכרישים שלה, והם נחושים להשאיר את חותמם בשוק הנדל"ן התחרותי ביותר בעולם. 

 

אירלנד הרדופה רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-27.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

הדוגמנית ואשת החברה האירית ווג וויליאמס חוברת למדיום האמריקאי כריס פלמינג בתוכנית על טבעית שלוקחת אותם מדי פרק לסיפורים מסמרי שיער בטירות והמקומות הכי רדופים באירלנד.

כוכב מושלם רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-01.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

Perfect planet

סדרת טבע בת 5 חלקים מבית ה-BBC, בהנחיית סר דיוויד אטנברו, המציגה איך כדור הארץ החי עובד. איך כוחות הטבע – מזג האויר, זרמי האוקיאנוס, אנרגיית השמש והרי געש – מניעים, מעצבים ותומכים במגוון האנושי הגדול על כדור הארץ.
הסדרה צולמה על פני 31 מדינות במשך 4 שנים.

 

הבת של אלוהים: דלמה מרדונה רק בדיסקברי+, רק ב- yes

במהלך דצמבר ב- דיסקברי+, רק ב-yes

דלמה מרדונה, בתו של הכדורגלן דיאגו מרדונה, עוברת בתחנות שונות בחייו של הכדורגלן, דרך מסע למקומות החשובים בחייו, גישה לארכיונים ותמונות שלא נחשפו, ואנשים מעברו.

 

הכי כלים שיש  רק בדיסקברי+, רק ב- yes

כל הפרקים ב-01.12 ב- דיסקברי+, רק ב-yes

בלילות הם על הבמות ובבקרים הם עובדים בעבודה מסוג אחר. תכירו את דן, בן, ליאם ומאליק – ארבעה אוסטרלים בנויים לתלפיות שבזכות המראה הטוב וכישורי הריקוד הם חלק מהמופע הסטריפ המצליח The Thunder from Down Under בלאס ווגאס.
אלא שלמרות שהם מככבים על הבמות בלילות לצרחות של מעריצות נלהבות, ביום הם אנשי עבודה – באוסטרליה הם היו אנשי מקצוע (מה שנקרא tradies באוסטרליה), בנאים, נגרים, צבעים. והם נחושים להראות שהם לא "רק" רקדנים אלא גם אנשי מקצוע חרוצים.

יחד עם המעצבת קלי סטון, הם מדי שבוע יעשו מייקאובר לבית "משעמם" וחסר ברק בלאס ווגאס המדברית, ויהפכו אותו לבית חלומות. 

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.