שבת , יולי 27 2024
פרסי ג'קסון והאולימפיים, PERCY JACKSON AND THE OLYMPIANS, דיסני פלוס

דצמבר 2023 בדיסני פלוס

 

 

 

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה יותר, כולל תוכן מקורי ובלעדי של דיסני+.

 

תכנים חדשים בדיסני+ חודש דצמבר 2023

 

פרסי ג'קסון והאולימפיים | 20 בדצמבר 

PERCY JACKSON AND THE OLYMPIANS

סדרה מקורית,  פרקים 1+2 בבכורה , ולאחר מכן פרק חדש בכל שבוע.

 

 

פרסי ג'קסון יוצא למסע חיפושים מסוכן. בשעה שהוא נמלט ממפלצות ומערים על אלים, עליו לחצות את אמריקה כדי להחזיר את הברק הראשון של זאוס ולמנוע מלחמה כוללת. בעזרת חבריו למסע החיפושים, אנבת' וגרובר, המסע של פרסי יקרב אותו לתשובות שהוא מחפש: כיצד להשתלב בעולם שאליו הוא לא מרגיש שייך, האם הוא יראה את אימו שוב, והאם הוא יצליח לגלות מי הוא נועד להיות.

 

אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל | 15 בדצמבר 

INDIANA JONES AND THE DIAL OF DESTINY

סרט לוקאספילם , כל סדרת הסרטים בדיסני+

 

 

האריסון פורד חוזר לתפקיד הארכאולוג הגיבור האגדי בסרט האחרון והכה-מצופה של סדרת הסרטים האייקונית – הרפתקה קולונועית גדולה, מלהיבה וחובקת עולם!

כאשר הוא שוב מוצא את עצמו באתגר שבוחן את חוזקו, כמו גם את סבלנותו, אינדיאנה ג'ונס (פורד) מסכן הכול על מנת להגן על חוגה עתיקה שעלולה לשנות את מסלול ההיסטוריה מפני אלו המעוניינים במכשיר לצורך טובתם האישית. עם צוות שחקנים נוצץ הכולל את פיבי וולר-ברידג', אנטוניו בנדרס, ג'ון ריס-דייוויס, טובי ג'ונס ומאדס מיקלסן, אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל הוא מסע מלהיב וחסר מעצורים! את הפינאלה המרגש ביים ג'יימס מנגולד וכתבו ג'ז באטרוורת' וג'ון הנרי באטרוורת' ודייוויד קפ וג'יימס מנגולד, על בסיס דמויות שיצרו ג'ורג' לוקאס ופיליפ קאופמן.

 

מה אם…? עונה 2 | 22 בדצמבר 

WHAT IF…? S2

סדרה מקורית, פרק ביום למשך 9 ימים

 

 

הצופה ממשיך להנחות אותנו במסע דרך המולטיוורס רחב הידיים, מציג פנים חדשות ופנים מוכרות על פני היקום הקולנועי של מארוול. הסדרה האנתולוגית המונפשת מפקפקת ברגעים קלאסיים בקולנוע של מארוול, מבקרת בהם מחדש ומשנה אותם בעזרת שחקני קול מדהימים שכוללים מספר רב של כוכבים שחוזרים לתפקידיהם האייקוניים.

 

חזרה גנרלית | 6 בדצמבר 

THEATER CAMP

סרט סרצ'לייט , בלעדי בדיסני+ 

 

 

זוכה פרס הטוני בן פלאט ומולי גורדון מככבים בקומדיה מקורית חדשה בשם "חזרה גנרלית", בתפקיד איימוס ורבקה־דיאן, החברים הכי טובים לחיים והמורים לדרמה במחנה מוזנח בצפון מדינת ניו יורק. כאשר הייטקיסט חסר ישע בשם טרוי מגיע לנהל את הנכס (ולהרוס אותו), איימוס, רבקה־דיאן ומנהל ההפקה גלן חוברים לסגל ולתלמידים כדי להעלות על הבמה יצירת מופת ולוודא שהמחנה האהוב שלהם ימשיך להתקיים. אולפני סרצלייט מציגים, 'חזרה גנרלית' , הפקת Picturestart , הפקת Topic Studios , הפקת גלוריה סאנצ'ז הפקות. בויים על ידי מולי גורדון וניק ליברמן מתסריט שנכתב על ידי נואה גלבין, מולי גורדון, ניק ליברמן ובן פלט, בהתבסס על סרטם הקצר.

 

דוקטור הו: כחול פראי ומרוחק |  2 בדצמבר 

Doctor Who: Wild Blue Yonder

שלושת הספיישלים, "חיית הכוכבים" (25 בנובמבר),  "כחול פראי ומרוחק" (2 בדצמבר) ,  ו "הצחקוק" (9 בדצמבר) יפגישו מחדש את הדוקטור הארבעה עשר (דיוויד טננט) ודונה טמפל-נובל (קתרין טייט) כשהם מתמודדים פנים אל פנים עם הנבל המפחיד ביותר שלהם עד כה: יצרן הצעצועים (בגילומו של ניל פטריק האריס בהופעת הבכורה שלו ב"דוקטור הו").

 

דוקטור הו: הצחקוק | 9 בדצמבר 

Doctor Who: The Giggle

 

שלושת הספיישלים, "חיית הכוכבים" (25 בנובמבר),  "כחול פראי ומרוחק" (2 בדצמבר) ,  ו "הצחקוק" (9 בדצמבר) יפגישו מחדש את הדוקטור הארבעה עשר (דיוויד טננט) ודונה טמפל-נובל (קתרין טייט) כשהם מתמודדים פנים אל פנים עם הנבל המפחיד ביותר שלהם עד כה: יצרן הצעצועים (בגילומו של ניל פטריק האריס בהופעת הבכורה שלו ב"דוקטור הו").

יומנו של חנון בכריסמס: מכת קור | 8 בדצמבר 

Diary of a Wimpy Kid Christmas: Cabin Fever  

 

 

חופשת החורף מתבררת כמלחיצה במיוחד עבור גרג הפלי השנה. לאחר שפגע בטעות ברכוש של מישהו אחר עם חברו הטוב ראולי, גרג דואג שהוא לא יקבל את המתנה שהוא כל כך רוצה לחג המולד. אם המצב לא חמור מספיק, סופת שלגים מכה בעיר וכל המשפחה לכודה בתוך הבית במשך ימים. עם חג המולד ממש מעבר לפינה, האם גרג יוכל להתנהג בצורה הטובה ביותר?

 

סדרות חדשות שיגיעו ב- 2024: 

 

שוגון מבית FX

פברואר 2024 

אקו מאולפני מארוול

10 בינואר 2024

דודג'ר

16  בינואר 2024 

כריסטובל בלנסייגה

19 בינואר 2024  

הדוב, עונה 3 

לצפייה ב-2024

יוצאת מן הכלל, עונה 2

לצפייה ב-2024

 

עוגה שחורהלצפייה ב- 2024 מלחמה הכוכבים: האקוליט לצפייה ב- 2024

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.