יום שישי , יולי 26 2024
אוקטובר 2023 בעולם הסדרות של yes

אוקטובר 2023 בעולם הסדרות של yes

 

ברלין בלוז

החל מ- 23/10 ב- , yes DRAMA ב-  yes VOD  וב- STINGTV

 

יונה, נגן אבוב ואשתו טליה, סופרת צעירה, נרגשים לעבור לברלין ביחד עם בתם רני בתקווה להתחיל בחיים חדשים וטובים יותר. 

 

יונה משקיע את כל מאמציו כדי להרגיש בבית ולהסתגל לתרבות הגרמנית ומצטרף כנגן לתזמורת ברלינאית. טליה, מצידה, שמנסה להתמקד בכתיבת ספרה השני אחרי שספרה הראשון נחל בישראל הצלחה גדולה,  רואה בברלין הרבה מעבר למקום תרבותי ומעודן: המקומיים זרים לה ומנוכרים, השפה קשה ומעצבנת, ובאופן כללי הגרמנים עולים לה על העצבים במקרה הטוב, ומעוררים בה אימה במקרה הפחות טוב.

 

הקשיים של טליה וגעגועיה לישראל אל מול הפריחה של יונה שמרגיש שמצא בברלין את ביתו עומדים במרכז הסדרה ומעלים שאלות על זהות, נאמנות, זוגיות ואולי מעל הכל – האם אפשר לעשות רילוקיישן גם ללב?

דרמה קומית המבוססת על ההתרגשות הגדולה והמצוקות של מעבר לארץ חדשה, עיר חדשה, בית חדש ויצירת חברים בשפה חדשה – שבה חיי היומיום הם שורה בלתי נגמרת של אתגרים עם חוקים שאתה לא מכיר.

 

יוצרים ותסריטאים: דנה אידיסיס ואיתמר רוטשילד

במאי: רם נהרי

שחקנים: שירה נאור, איתמר רוטשילד, לאורה ריבלין, תמיר בר, מאיר סוויסה, נעמה שפירא, אליענה בקייר, אורי קומאי, אסף הראל ועוד.

חברת הפקה: דורי מדיה ואבוט המאירי

 

שני הפרקים הראשונים ישודרו ברצף ושאר הפרקים ישודרו פעם בשבוע

 

נולי

החל מ- 14/9 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

מיני סדרה ביוגרפית בת 3 חלקים מבית ITV שיצר ראסל טי. דיוויס, בכיכובה של הלנה בונהם קרטר, המגלמת את כוכבת הטלוויזיה הידועה נואל "נולי" גורדון ששיחקה במשך כמעט שני עשורים באופרת הסבון הבריטית "קרוסרואדס". 

גורדון גילמה במשך שנים רבות את בעלת מלון הדרכים מג מורטימר, אך בשיא ההצלחה של הסדרה וללא הסבר, פוטרה מתפקידה. כעת עליה להתמודד עם תחושת הבגידה, חוסר הוודאות, והרצון העז להוכיח שפיטוריה היו טעות. 

 עוד משתתפים: קון א'וניל ("עמק האושר", "צדק מאוחר"), צ'לו האריס ("הנסיכה הספרדיה"), בת'אני אנטוניה ("בית הדרקון"), מארק גטיס ("שרלוק", "דוקטור הו"). 

שלושת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

שש-ארבע

החל מ- 12/10 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

קווין מק'קיד לוקח הפסקה מתפקידו כד"ר אוון האנט ב"האנטומיה של גריי" וחוזר לארץ מולדתו, סקוטלנד, כדי לככב בדרמת מתח אפלה וחזקה.

מק'קיד מגלם את כריס או'ניל, בלש שבתו נעדרת מזה שנים. לילה אחד הוא ואשתו, מישל, סוכנת סמויה לשעבר (וינט רובינסון, "פרוייקט לזרוס") נקראים לזהות גופה שנחשבת להיות ביתם, אך הזוג מבין במהרה שמדובר בנערה אחרת ומוצא עצמו בתוך סבך של שקרים שמערב פרשת רצח נוספת, קרובי משפחה וסודות שמגיעים עד לרמות הגבוהות של הממשל. מה המשמעות של המספרים "שש ארבע" שהם חוזרים ושומעים ואיך הם קשורים להעלמותה של בתם ולסודות שהם עצמם מסתירים?

הסדרה מבוססת על ספר באותו שם מאת הסופר היפני הידאו יוקויאמה, אך עלילת הסיפור הועתקה מטוקיו אל ערי סקוטלנד.

ארבעת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

שבויים בסרט

החל מ- 08/10 ב-  yes VOD וב- STINGTV

פארודיית אקשן מטורפת שיצר השחקן האוסטרלי קיק גרי (קצה המחר), שגם מככב.

ראודי (גרי) הוא חייל אוסטרלי שמרצה עונש מאסר ארוך בכלא צבאי מקבל הצעה שהוא לא יכול לסרב לה – לצאת למשימה מסוכנת מעבר לקווי האויב, בתמורה לשחרור מוקדם.

לביצוע המשימה, הוא מקבל צוות עילית של מומחים… כלומר, אסופה של חסרי-יכולת… שיוצאים יחד למדינה אפריקנית השסועה בקונפליקט דמים פנימי.

לא עובר זמן רב עד שהם נתפסים ע"י ארגון טרור של 'לוחמי חופש', המשוכנעים שהם אמריקנים ומתכננים להם הוצאה פומבית להורג, אבל מאוכזבים מאוד לגלות שהם בסך הכל אוסטרלים לא מעניינים.

כדי להציל את חייהם, החבורה עושה עסקה עם שוביהם – להפיק יחד את סרטון הכופר המורכב והאפקטיבי ביותר שאי פעם נוצר.

כשהסרטון שלהם הופך ל-ויראלי ומקנה להם תהילה כלל-עולמית, הם מבינים שזו הזדמנות חייהם ומחליטים לחלוב אותה עד הטיפה האחרונה.

אבל הדברים הולכים ומסתבכים כשפוליטיקאים תאבי-פרסום, עיתונאים רודפי-רייטינג ואפילו השחקן שון פן בכבודו ובעצמו (בתפקיד עצמו) מתעקשים להכניס את עצמם לתוך הסיפור ומאיימים לקצר את החגיגה של החבורה, שמסרבת לוותר אפילו על דקה אחת מ-15 דק' התהילה שלהם.

כמו כן, משתתפים: סוזן סרנדון, מת'יו פוקס (אבודים), בלה היתקוט (האיש במצודה הרמה).

שבעת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

החטאים שלה

החל מ- 25/10 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

החיים של לורה רגילים לחלוטין – בעל אוהב ושני ילדים, היא סוף סוף עומדת לחזור לעבודתה כעו"ד מוערכת במשרד שעזבה לקראת הלידה.

אבל כמו בכל חיים רגילים, ישנם גם סדקים – בעלה עובד קשה בניסיון להקים עסק והיא נותרת לבדה עם הילדים כל הזמן, לבת שלה יש בעיות התנהגות לא פשוטות, והבוס שלה במשרד עוה"ד הוא האקס שלה, שבעלה עדיין חש קנאה כלפיו.

כשחברה חדשה בשם אמילי נכנסת לחייה, לורה שמחה סוף סוף לפגוש מישהי שאפשר לדבר איתה ולסמוך עליה – אבל אמילי היא לא מי שהיא נראית. ללא ידיעתה של לורה, הן חולקות עבר אפל שאמילי לא מסוגלת לשחרר ממנו ומחפשת לנקום את נקמתה.

אמילי משתמשת בחברות שהן מפתחות ובכל מה שהיא מגלה על חייה של לורה על-מנת להרחיב את הסדקים ולהחריב את חייה עד היסוד.

היא שותלת סכין קצבים בתיק בית-הספר של הבת שלה (שגם ככה ידועה שם כגורם בעייתי), משכרת את לורה וגורמת לה לפספס ביקור של שירותי הרווחה, מסממת אותת ואת הבוס שלה וגורמת לה ולבעלה לחשוב שהם שכבו.

כשהכל מתחיל להתמוטט, הסוד האפל מעברה של לורה מתחיל לצוף לפני השטח והיא מתחילה להבין שמשהו לא בסדר.

ארבעת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

רווק הזהב רק ב-yes

החל מ- 03/10 ב-  yes VOD וב- STINGTV

אחרי הצלחת הענק של פרנצ'ייז הרווק, היה חסר ל"אומת הרווק" דבר אחד ומרענן – רווק הזהב. 

לראשונה, עונה שבראשה רווק מבוגר, מיושב, שיודע מה הוא רוצה ומה הוא מחפש באשת חלומותיו. זאת הסדרה הכי מצופה ומדוברת בארה"ב, עומדת כיהלום של לוח השידורים החדש של רשת ABC.

קבלו את גארי טרנר בן 71, מסעדן מאינדיאנה. גארי חי כל חייו את החלום האמריקאי- הוא היה נשוי במשך 43 שנים לטוני, אהובת ליבו עוד מימי התיכון, אב לשתי בנות וסב לשתי נכדות- שחייו המושלמים התנפצו כשטוני נפטרה ממחלה פתאומית ב- 2017. 

כעת, לאחר שאסף את השברים, גארי מקבל הזדמנות להתאהב שוב, לחזור ולפתוח את ליבו לסיפור אהבה חדש, למצוא את השותפה המושלמת שאיתה יבלה את שארית חייו, והפעם בדרך פחות קונבנציונלית. 

כמו בסדרה האם "הרווק", גם כאן יצטרפו אל גארי קבוצת נשים חכמות ומרגשות, אבל הפעם הגיל של כולן הוא מעל 65 – יש מאחוריהן חיים שלמים של ניסיון והן כמהות לניצוץ שיצית עתיד מלא באפשרויות. ביניהן: מאמנת כושר, מעודדת לשעבר של קבוצת הפוטבול של שיקגו, פסיכולוגית, שיננית, "קואוצ'רית לעיניי התבגרות חיננית", מורות ופאטי ג'יימס, אמו של הרווק לשעבר (עונה 25) מאט ג'יימס!

פרקי הסדרה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

מרילנד

החל מ- 18/10 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

דרמה בריטית חדשה שכתבה סוריין ג'ונס (ד"ר פוסטר), שגם מככבת בה.

כאשר הן מקבלות הודעה מפתיעה כי אמן נמצאה מתה על אי מרוחק, שאין להן מושג מה מעשיה שם, האחיות בקה (ג'ונס) ורוזלין (איב בסט, בית הדרקון) נאלצות לנסוע לשם על-מנת לזהות את הגופה.

הן נדהמות לגלות שהיו לאמן חיים שלמים על האי הזה שהן לא שמעו עליהם דבר, כולל בית שהיה בבעלותה, גבר שניהלה איתו מערכת יחסים אוהבת, שאינו אביהן, וחברה צבעונית ומעניינת (סטוקרד צ'אנינג).

ואם כל זה לא מספיק, חבריה טוענים שהיתה זו משאלתה האחרונה של אמן להיקבר על האי הזה.

בזמן שהן נאבקות להתמודד עם הגילויים הרבים הללו ועם ההבנה שכל האנשים הזרים האלה הכירו את אמן הרבה יותר טוב מהן, הן גם נאבקות בקשר הרופף ביניהן כאחיות. רוזלין הקשוחה עזבה את הבית אחרי הלימודים ולא הסתכלה לאחור, ויתרה על חיי משפחה ובנתה קריירה מצליחה. בקה הרגישה יותר התחתנה והקימה משפחה ונשארה בעיר הולדתה כדי לטפל בהוריה המזדקנים.

לכל אחת מהן משקעים רבים לגבי חייה שלה, הקשר שלה עם ההורים והיחס שלהם אל האחרת. האם ההיכרות המאוחרת עם טבעה האמיתי של אמן יצליח לחבר בחזרה את הקשר שנותק?

שלושת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

הבית שלנו

החל מ 15/10-ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

מיני סדרה בריטית בת 4 פרקים, דרמת מתח פסיכולוגית מבית ITV, המבוססת על רומן מאת לואיס קנדליש. 

איך הייתם מרגישים אם יום אחד הייתם מגיעים הביתה ומגלים שמשפחה אחרת עברה לגור בו? 

פיונה לוסון (טופנס מידלטון, "סנס 8") חוזרת הביתה מנסיעת עבודה ומגלה שמשפה זרה עברה להתגורר בביתה, כל חפציה נעלמו ובעלה בראם (מרטון קומפטון, "בשירות החוק") נעדר. הזוג שעבר לביתה מבולבל גם הוא, הם קיבלו מפתח וחתמו על חוזה שעליו פיונה חתומה בעצמה. במהלך הסדרה אנחנו חוזרים אחורה לתחילת נישואיהם של פיונה ובראם, לימים היפים בהם רכשו את הבית וטיפחו אותו יחד עם תקוות לעתיד ורוד ומושלם עבורם,  וגם מגלים שעם הזמן מערכת היחסים התקלקלה עד כדי תהליכי גירושין. כשבראם מופיע בסופו של דבר השניים מתחילים להבין שנפלו קורבן להונאה אכזרית וצריכים לנסות ולמצוא מוצא מהמצב. 

ארבעת פרקי הסדרה יעלו בבינג'. 

 

הורים בקושי 4 רק ב-yes

החל מ- 18/10 ב-  yes LONDONב-  yes VOD 

הקומדיה האהובה והשנונה חוזרת בעונה רביעית ואחרונה.

מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו") ודייזי הגארד ("אפיזודס") חוזרים בתפקידם כפּוֹל ואלי, זוג שחווה את האתגרים שמציבה בפניהם ההורות.

העונה הרביעית מתחילה בקפיצה משמעותית קדימה ואנחנו פוגשים את שני ילדיהם של פול ואלי, אווה (כיום מגלמת על ידי זואי את'ינה) ולוק (כיום אוסקר קנדי) כשהם בני 16 ו-18. בפתיחת העונה, לוק מטיל פצצה על משפחתו בערב חג המולד, שעתידה לשנות את חייהם. גם אווה, שכבר לא חוסה בצלו של לוק, חווה רגעים מפתיעים בעוצמתם, כשהיא פוגשת ומיד מתאהבת בהולי הכריזמטית. פול ואלי ממשיכים לנסות, להיכשל ולנסות שוב לעמוד באתגרים שההורות מציבה בפניהם, ובמקביל תומכים בג'ים וג'קי המתוסבכים בפני עצמם. 

עשרת פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

זינוק לאתמול 2 רק ב-yes

החל מ- 05/10 ב-yes VOD  וב- STINGTVומ-17/10 ב-yesACTION

עונה שנייה לסדרת המד"ב המבוססת על הסדרה האהובה משנות ה-90, על הפיזיקאי שמכניס את עצמו לתוך ניסוי מסע בזמן ומזנק לתקופות שונות כדי לתקן טעויות היסטוריות, זינוק אחד בכל פעם. 

אחרי שבעונה הראשונה, ד"ר בן סונג (ריימונד לי) מצא עצמו, בין היתר, בנעליהם של אסטרונאוט בשנות התשעים, חייל, מתאגרף וכוכבת פופ משנות השמונים, בעונה השנייה בן ימשיך לזנק לנקודות זמן שונות ולנסות להבין מה עליו לעשות בכל אחת מהן. לצד משימות אלו, בן יתמודד מול איומים נוספים בהם אנשי ממשל שמעוניינים להרחיב את אחיזת הממשלה בפרוייקט המסע בזמן, מול השלכות הזינוק שלו על העתיד וכן מול מזנקים נוספים שמתגלים במשימותיו, לא כולם בהכרח בעלי כוונות טובות.

לצד ריימונד לי חוזרים לעונה זו כל צוות שחקני העונה הראשונה, בהם קייטלין באסט כארוסתו והמנטורית שלו וארני הדסון. אליהם מצטרפים אליזה טיילור (ה-100) ופיטר גדיוט (הצהובות) ושלל שחקני אורח מיוחדים בהם מליסה רוקסבור, מ"מניפסט". 

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

 

 

איש משפחה 22 רק ב-yes

החל מ- 07/10 ב-yes VOD, yes TV COMEDY וב- STINGTV

עונה 22 לסדרת האנימציה הפרועה והאהובה שמבטיחה להיות פרועה ומצחיקה לא פחות מקודמותיה.

גם בעונה הזו נעקוב אחרי עלילות משפחת גריפין, והעונה בין היתר מג מסכימה להיות אם פונדקאית לברוס וג'פרי אבל תיצור בעיה כשהשניים ישכחו לקחת את התינוק והמשפחה תאלץ לשמור אותו אצלם. בנוסף, פיטר יתקבל לעבודה בחנות המכולת השכונתית ובפרק אחר הוא ולויס יצאו לחופשה בפלורידה, שם ימצאו עצמם תחת מתקפת כרישים. 

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

משפחת סימפסון 34 רק ב-yes

החל מ- 07/10 ב-yes VOD, yes TV COMEDY וב- STINGTV

סדרת האנימציה הוותיקה והאהובה, שדורות חדשים ממשיכים לגלות גם היום, חוזרת לעונה 35.

העונה תפתח בפרק ה-751 של הסדרה בו הומר מואס בעבודתו ומתחיל לעבוד כאחראי משמרות זה"ב של בית הספר, רק כדי לגלות עד כמה הוא נהנה מהכח והסמכות שיש לו. 

בהמשך העונה צפויים אורחים מיוחדים, פרק האלווין כמיטב המסורת ועוד אינספור אירועים שיגיבו על מה שקורה בארה"ב ובעולם. 

הסדרה חודשה כבר לעונה 36.

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

אלכסה קרואו: בלשית פרטית 2 רק ב-yes

החל מ- 10/10 ב-yes VOD וב- STINGTV

עונה שנייה לדרמה הבלשית הכיפית בכיכובה של לוסי לולס (זינה, הנסיכה הלוחמת) בתפקיד אלכסה קרואו, שוטרת לשעבר שעוזרת למשטרה לפענח מקרי רצח מוזרים וקשים.

 

אחרי שבעונה הקודמת חקרה את המקרים באוסטרליה, הפעם אלכסה חוזרת לאוקלנד, עיירת הולדתה בניו זילנד. בין מקרי הרצח שתחקור – רצח בחניקה שבוים כהתאבדות, רצח במועדון דראג, מקרה בו אשה ירתה ללא סיבה בגבר זר וכן רציחות של יינן מפורסם ואלוף גלישה. חלק ממקרי הרצח גם יתגלו כסבוכים במיוחד בשל קשריה של אלכסה עם חלק הנרצחים – והחשודים. 

עשרת פרקי העונה יעלו בבינג'.

 

מלון פורטופינו – עונה 2

החל מ-22/10  ב- yes VOD וב- STINGTV

הדרמה הזוהרת, המתרחשת באיטליה של שנות ה-20 של המאה ה-20, חוזרת בעונה חדשה. 

זוהי דרמה משפחתית המספרת את סיפורה של בלה אינסוורת' (נטשה מקאלהון, "המופע של טורמן") בתו של תעשיין עשיר שנוסעת לעיירה הקסומה פורטופינו הממוקמת בריביירה האיטלקית, בזמן שלטון מוסוליני, כדי להקים מלון שיהיה בית לתיירים אנגלים עשירים. 

העונה החדשה נפתחת בקיץ 1927 כשבלה עדיין משקיעה את כל זמנה בהצלחתו של המלון – לאחר שבעונה הקודמת הצליחה להתגבר על סחיטה של פוליטיקאי מקומי, המלון סוף סוף מתחיל לשגשג. במקביל, בלה מודאגת ממצבם של ילדיה: לוסיאן, שנישואיו לרוז עולים על שרטון, ואליס שזקוקה להפסקה מחובותיה במלון. עקבותיו של ססיל בעלה של בלה, לא נודעו מאז שחזר לאנגליה בסוף הקיץ הקודם, וחזרתו לפורטופינו ללא כל הודעה מוקדמת, יחד עם חייהם האישיים המבולגנים של ילדיה, והגעתו של אורח מיוחד שיכול להציל או למוטט את המלון, כל אלו משאירים את בלה בידיים עמוסות בעבודה ודאגות בניסיונה לטפל בהכל ביחד. 

ששת פרקי העונה יעלו בבינג'. 

 

העידן המוזהב – עונה 2

החל מ-30/10  ב- yes VOD וב- STINGTV

עונה חדשה לסדרה שיצר ג'וליאן פלוז, ("אחוזת דאונטון") עבור HBO. הסדרה מתרחשת בניו-יורק בסוף המאה ה-19, ובמרכזה מריאן (לואיזה ג'ייקובסון, בתה הצעירה של מריל סטריפ) בתו של גנרל שהתייתמה לא מזמן, המגיעה לגור בניו יורק עם דודותיה העשירות. 

ברטה ראסל (קארי קון, הנותרים) מגלה שהצעת המחיר שהגישה לאקדמיית המוזיקה נדחתה ובמהלך העונה נעקוב אחרי צעדיה של ברטה כשהיא מאתגרת את גברת אסטור (דונה מרפי) ואת המערכת "הכסף הישן" ומתקדמת לא רק כדי להשיג דריסת רגל בתוך החברה הגבוהה אלא כדי אולי בעתיד להוביל אותה בדרכה החדשה. 

ג'ורג' ראסל (מורגן ספקטר) יוצא לקרב משלו במכרות הפלדה שלו בפיטסבורג. בבית משפחת ברוק, מריאן  ממשיכה במסעה למצוא את מקומה בעולם ומלמדת בחשאי בבית הספר לבנות, בעוד שלהפתעת כולם, אדה (סינת'יה ניקסון) מתחילה בחיזור חדש. כמובן שאגנס (קריסטין ברנסקי) אינה מרוצה משום דבר. 

בברוקלין, משפחת סקוט מתחילה להחלים מהגילוי המדהים, ופגי (דני בנטון) נכנסת למצב רוח אקטיביסטי כשהיא עובדת עם טי. תומאס פורצ'ן (סאליבן ג'ונס) בבניו יורק גלוב.

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

המרוץ לדראג בריטניה 5 רק ב-yes

החל מה-28/10   ב-yes VOD וב- STINGTV

הגרסה הבריטית לסדרת הלהיט, זוכת האמי, בכיכובו של רופול צ'ארלס חוזרת לממלכה בעונה חדשה!

את הסדרה מנחה זוכה האמי רופול, מלכת הדראג הבינלאומית ששברה כל שיא ומנחה את הסדרה שמכתירה את מלכת הדראג הבאה של בריטניה!

שילוב של טופ מודל, אמריקן איידול, פרויקט מסלול וכל תחרות איפור שאי פעם ראיתם  – המרוץ לדראג היא סדרה סוחפת שעוררה שיחה ערה וכנה כולל הצצה אמיתית לאומנות הדראג. 

12 מלכות דראג מכל רחבי הממלכה הבריטית יתחרו ביניהן בסדרה של מבחנים שיבחנו ויחפשו את מלכת הדראג הטובה ביותר.
רופול צ'ארלס יהווה מנטור למשתתפים ויעזור להם להתכונן פיזית ומנטלית לאתגרים. בתום המשימות הוא יהפוך לרו פול, הדראג קווין האייקונית, שתשפוט אותם יחד עם חבר השופטים.

פרקי העונה ישודרו פעם בשבוע, בצמוד לשידור בארה"ב.

 

הישרדות עונה 45 רק ב-yes

החל מ- 28/9  ב- yes VOD וב- STING TV

עונה חדשה לתכנית הריאליטי המצליחה בעולם. 

בעונה זו יגיעו לאי מאמאנוצ'ה באיי פיגי'י 18 מתמודדים חדשים שיעשו כל מה שצריך כדי לזכות בפרס הראשון. בין מתמודדי העונה אפשר למצוא גם את ברוס פירולט שנפצע בעונה הקודמת והוזמן על ידי זוכה האמי ג'ף פרובסט לחזור לעונה נוספת כיוון שלדבריו "לא הרגיש שברוס קיבל הזדמנות שווה בהישרדות". פרובסט ימשיך להנחות גם את העונה החדשה. 

 

פרקי העונה ישודרו בצמוד לשידורם בארצות הברית. 

 

יש לבדוק גם

בית הדרקון 2 בישראל

בית הדרקון //  House of Dragon   חוזרת לעונה חדשה בסלקום TV   אחרי כמעט שנתיים של ציפייה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.