שבת , יולי 27 2024
לוקי עונה 2, דיסני פלוס

אוקטובר 2023 בדיסני פלוס

תכנים חדשים בדיסני+ בחודש אוקטובר 2023

 

לוקי, עונה שנייה | 6 באוקטובר
LOKI S2

סדרה מקורית, פרק חדש בכל שבוע

 

 

 

העונה השנייה של לוקי מבית אולפני מארוול מתחילה לאחר פרק סיום העונה המטלטל, כאשר לוקי מוצא את עצמו בקרב על נשמתה של ה TVA (רמ"ז: רשות למשתנים בזמן). יחד עם מוביוס, ציידת בי-15 וצוות של דמויות חדשות וחוזרות, לוקי מנווט במולטיוורס ההולך ומתרחב שנהיה מסוכן יותר ויותר בחיפוש אחר סילבי, השופטת רנסלייר, גברת דקות והאמת על מה המשמעות להיות בעל רצון חופשי ומטרה נשגבת.

 

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה שנייה | 11 באוקטובר 

Welcome to Wrexham S2

סדרה מקורית, פרק חדש בכל שבוע

 

 

רוב מק'להני (פילדלפיה זורחת) וריאן ריינולדס (דדפול) עסוקים בניהול מועדון הכדורגל המקצועי השלישי הכי ותיק בעולם. הסדרה התיעודית עוקבת אחר החלומות והחששות של רקסהאם, עיירת פועלים בצפון ויילס שבבריטניה, בעוד שני כוכבים מהוליווד מנווטים את עתיד הקבוצה הוותיקה. בשנת 2020 חברו רוב וריאן לקניית קבוצת הרד דרגונס מהדרג החמישי בתקווה להפוך את המועדון לסיפור של קבוצת אנדרדוג שתזכה לתמיכה מכל רחבי העולם. העולם שם לב לקבוצה, והשינויים בעיצומם. לאחר הדחה כואבת במהלך משחקי הפלייאוף, העונה השנייה ממשיכה לעקוב אחר המועדון בעודו נאבק להעפיל מהליגה הלאומית אל ליגת הכדורגל האנגלית. הסגל המקודש למטרה והאוהדים הנלהבים עדיין חולמים להשיב לקבוצה ולעיירה את הכבוד האבוד תוך כדי התמודדות עם האתגרים החדשים שהתהילה הביאה לקהילה הקטנה. מהוליווד לוויילס, מהמגרש לחדר התלבושות, מהמשרד הראשי לפאב, הסדרה עוקבת אחר הנהגתם של רוב ושל ריאן ואחר הגורלות של הקבוצה ושל העיירה, הקשורים זה לזה באופן הדוק, בתקופה של עשיית היסטוריה. הסדרה מופקת על ידי Boardwalk Pictures.

 

קולין רוני: וואגאתה הסיפור האמיתי | אוקטובר
COLEEN ROONEY: THE REAL WAGATHA STORY
סדרה מקורית בת שלושה פרקים, כל הפרקים עולים יחד

 

הייתה זו שערוריית מדיה החברתית שסקרנה את הציבור והביאה למשפט דיבה. הסטוריז של הסלבריטאית הבריטית קולין רוני בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה עליה ועל משפחתה נמכרו לצהובון ללא ידיעתה, אבל קולין הייתה מוכנה לעשות הכול כדי למצוא את המדליף.

 

צמרמורת | 13 באוקטובר

GOOSEBUMPS

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

 

בהשראת סדרת רבי המכר העולמית של ר.ל. סטיין, "צמרמורת" עוקב אחר קבוצה של חמישה תיכוניסטים כשהם יוצאים למסע אפל ומפותל לחקור את מותו הטרגי שלושה עשורים קודם לכן של נער בשם הרולד בידל – תוך חשיפת סודות אפלים מעברם של הוריהם.

 

טירה רדופה | 4 באוקטובר

HAUNTED MANSION

סרט מקורי

 

 

בהרפתקה המפחידה והמהנה הזו בהשראת אטרקציית פארקי השעשועים הקלאסיים, רופאה ובנה בן התשע, המחפשים להתחיל חיים חדשים, עוברים לטירה בניו אורלינס שבאופן מוזר מחירה היה סביר, רק כדי לגלות שהמקום הוא לא מה שהם חשבו. נואשים לעזרה, הם מגייסים צוות מגוון של "מומחים רוחניים" כדי לעזור לסלק מביתם פולשים על-טבעיים, כולל כומר, מדען אלמן שהפך למומחה כושל לעל-טבעיות, מדיום מהרובע הצרפתי, ופרופסור מוזר.

 

משפחת סימפסון, עונה 34 | 11 באוקטובר
The Simpsons S34
כל הפרקים עולים יחד

 

משפחת סימפסון, התפוצצה אל תוך התרבות הפופולרית ב-1989 ונשארה כאחת מתוכניות הבידור פורצות הדרך והחדשניות ביותר ברחבי העולם. הומר, מארג', בארט, ליסה ומגי הם אייקוני טלוויזיה הניתנים לזיהוי מיידי. בבכורה, הומר נואש להוכיח שהוא לא טיפש ויוצא לפתור את המקרה של הצב שנעלם מגן החיות. עונה 34 תכלול גם מנה כפולה של פרקי "בית העץ של האימה", המציינת את הפעם הראשונה בתולדות התוכנית שהיו שני פרקים של "ביץ העץ" בליל כל הקדושים אחד. אחד משני פרקי "בית העץ של האימה" בסתיו הקרוב יהיה פרודיה באורך מלא על "זה", כאשר קראסטי הליצן מגלם את פניוויז, דמות הליצן המרושעת.

 

אמא יקרה | 4 באוקטובר

FX’S DEAR MAMA

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

 

 

הסדרה "אמא יקרה" בת חמשת החלקים קוראת תיגר על מוסכמות ההגשה המסורתית של סיפורים תיעודיים וזאת כדי לשתף אותנו בסאגה מאירת עיניים על אם ובנה – אפני וטופאק שאקור. אפני שאקור הייתה מהפכנית, אינטלקטואלית וייצגה את קולם של ההמונים. היא הפכה ליקירת הפמיניסטיות בשנות ה-70 בזכות היותה אישה מנהיגה בתנועת הפנתרים השחורים המאצ'ואיסטית. טופאק היה ראפר ומשורר, פילוסוף בעל חזון פוליטי שהפך לאחד מאמני הראפ הגדולים בכל הזמנים. סיפורם מתעד את האפשרויות ואת הסתירות שבארצות הברית, החל מתקופה של להט מהפכני ועד לעשור הראוותני ביותר בתרבות ההיפ הופ.

 

הבוגימן | 11 באוקטובר

The Boogeyman

 

 

"הבוגימן" הוא מותחן אימה מצמרר של הסופר המצליח סטיבן קינג. סיידי הרפר התיכוניסטית ואחותה הצעירה סויר, אשר נותרו שבורות לב לאחר מות אימן, אינן זוכות לתמיכה מצד אביהן וויל, פסיכולוג אשר עסוק בהתמודדות עם כאבו האישי. כשמטופל במצוקה מופיע לפתע בביתם כדי לבקש עזרה, הוא מותיר אחריו ישות על-טבעית האורבת למשפחות וניזונה מהסבל של קורבנותיה.

 

נספח | 18 באוקטובר

Appendage

 

 

לאחר שהאנה מגיעה לנקודה שבירה, מחשבותיה הפרטיות קורמות עור וגידים והופכות ליצור מפלצתי שמאיים להרוס את חייה.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.