שבת , יולי 27 2024
ה-מוסר-ה, ביכורי אמנות מהמחלקות לצילום ולאמנות מדיה חדשה, בית ספר מוסררה

שיר טיפוס

הגלריה לאמנות במוסררה – ביה"ס לאמנות ולחברה ע"ש נגר שמחים להציג במסגרת פסטיבל מוסררה מיקס:

שיר טיפוס + קיר אמן

יום רביעי 31.5.23 | בשעה 20:00

במסגרת פסטיבל מוסררה מיקס יתארח המשורר הירושלמי – שחר־מריו מרדכי שספרו החדש, ״עבור את הלילה בלוע האש״, ראה אור לאחרונה בהוצאת עם עובד. מנחה: לאה קליבנוף רון. מצידן השני של המדרגות, יושק קיר אמן חדש עם עבודתו של הצלם והאמן- אוהד מטלון-2010,  installation no.31a, Paris Outdoor

שיר טיפוס –  טקסטים פואטיים  וסאונד בלחיצת כפתור,  על מדרגות מוסררה

בערב פתיחת התערוכה בגלריה לאמנות של מוסררה, יעלו על פני אחת-עשרה המדרגות המובילות לבית-הספר, טקסטים פואטיים מתחלפים מאת משוררים ומשוררות שהוציאו לאחרונה ספר שירה. את השירים יהיה ניתן לשמוע גם בקולם של המשוררים, בלחיצת כפתור.  סביב השקת הטקסט ייערך ערב שבו יבואו הכותבת או הכותב לקרוא מהספר החדש ולשוחח. לצד השירים, יהיו מוזיקה ויין.

עורכת ומנחה: לאה קליבנוף-רון

בהשתתפות: משוררים.ות  אורחים.ות

תכנון ובניית מערכת שמע אינטראקטיבית: עמר גולדברג

מיזם חדש שיתקיים ארבע פעמים על פני שנת 2023.

★★

קיר אמן  – צילומים מתארחים על הקיר שממול

קיר האמן האינטימי יארח דימויים של צלמים מקומיים. הדימויים יתארחו ממול לפרויקט-"שיר טיפוס",  ויקיימו איתו דיאלוג סמוי וגלוי.  זו הצעה לשיטוט מחשבתי אינטואיטיבי המאפשרת מפגשים והקשרים חדשים בין הדימוי הצילומי על קיר האמן, לטקסט שנמצא מעבר לגבו.

אוצרת: טלי רומם

——————————————————————

שחר־מריו מרדכי, ספריו שיצאו לאור- ״תולדות העתיד״ (אבן חושן, 2010), ״מי בעניין שלנו״ (עם עובד, 2013) ו״תפוס מקום לגשם״ (פרדס, 2019), שזכה במקום הראשון בקטגוריית השירה של פרס גולדברג מטעם קק״ל. שירו "יעקב" זכה במקום הראשון בתחרות "שירה על הדרך" מטעם עיריית תל אביב – יפו לשנת 2010. שירתו זיכתה אותו בפרס היצירה לסופרים עברים על שם ראש הממשלה לוי אשכול לשנת 2017.

אוהד מטלון, בוגר תואר ראשון ושני, האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל, ולימודים לתואר שני בפילוסופיה, אוניברסיטת תל אביב. הציג בתערוכות יחיד ותערוכות קבוצתיות רבות בארץ ובעולם. עבודותיו מצויות באוספים מוזיאליים ופרטיים. זכה בפרסים רבים, ביניהם בפרס משרד התרבות ליוצרים בתחום האמנות הפלסטית לשנת 2010.

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.