שבת , יולי 27 2024
דירוג 10 הסדרות הנצפות ב-yes , 2022

יצירה ישראלית חדשה ב- yes

 

הימים האחרונים של צביקה פיק, מי את אלף מבית הנשיא, נועה קירל מככבת לראשונה בדרמת מתח למבוגרים, יוסף סוויד ולוסי איוב כובשים את הלילה, הסודות של ענבל פרלמוטר נחשפים, ערן זרחוביץ' מתגייס לסיירת מטכ"ל, הרב הנערץ עובדיה יוסף בדיוקן יוצא דופן, יהודה פוליקר כמו שמעולם לא ראיתם, תתכוננו לעוף עם אנה זק, "הטבח" חוזר לבשל גורמה,  ו…ספין-אוף מרגש ומפתיע לשטיסל!!!

yes חושפת את הפקות המקור החדשות שלה

ב-2023, עם יצירה ישראלית גדולה מהחיים!

החברה תשדר השנה למעלה מ-40 סדרות וסרטים תיעודיים, יוצאת בקול קורא לפרויקט דוקו בהיקף של 10 מיליון שקל בנושא ישראלים שמעצבים את החברה, וחושפת כי בעשור האחרון השקיעה בהפקות מקור סכום חסר תקדים של מיליארד שקל!

***

מנכ"ל yes, אילן סיגל: "הסכום האדיר שהשקענו מבטא את המחויבות העצומה שיש לנו כלפי עובדי תעשיית הטלוויזיה ולמעמדן של היצירה והתרבות הישראלית בארץ ובעולם; אנו ב-yes מבקשים להביע סולידריות עם עובדי השידור הציבורי 'כאן'; החשיבות של שידור ציבורי בישראל היא עניין מהותי ונחוץ והמשך פעילותו כגוף חופשי היא דבר חשוב עבור כולנו

***

חברת yes  ערכה הבוקר את מסיבת העיתונאים המסורתית לחשיפת הפקות המקור החדשות שלה ב-2023, הכוללות למעלה מ- 40 (!) הפקות מקור ישראליות חדשות שיעלו על המסך: סדרות דרמה, קומדיה, דוקו-ריאליטי, סדרות תיעודיות וכן סדרות לילדים ונוער. במהלך האירוע הכריזה החברה על מהלך מיוחד בהשקעה של למעלה מ-10 מיליון שקלים (!), במסגרתו הזמינה יוצרים להציע סדרות וסרטים תיעודיים על דמויות יוצאות דופן, נשים וגברים, המעצבים את פני החברה הישראלית. כמו כן, חשפה yes כי בעשור האחרון השקיעה בהפקות תוכן של יצירה ישראלית סכום חסר תקדים של מיליארד שקל!  

 

מנכ"ל yes, אילן סיגל: "הסכום האדיר שהשקענו מבטא את המחויבות העצומה שיש לנו כלפי עובדי תעשיית הטלוויזיה ולמעמדן של היצירה והתרבות הישראלית בארץ ובעולם. הצלחותיה של התעשייה בשנים האחרונות הפכו את המדינה שלנו ל-Start Up Tv Nation, ו-yes גאה לשמש כשגרירה המפיצה את הבשורה בעולם! בהמשך לכך אנו ב-yes מבקשים להביע סולידריות עם עובדי השידור הציבורי 'כאן'. החשיבות של שידור ציבורי בישראל היא עניין מהותי ונחוץ והמשך פעילותו כגוף חופשי היא דבר חשוב עבור כולנו".

 

סמנכ"לית התוכן ב-yes, קרן גלייכר: "מתוך 10 כלל הסדרות הנצפות ביותר שלנו השנה על המסך ב-yes, 8 הן הפקות מקור! הנצפית ביותר היא "פאודה 4" ואחריה "בלאדי מורי","ריקוד האש" ו"הבוזגלוס"! בנוסף אנו גאים במיוחד שלראשונה השנה מספר הנשים הבמאיות בתכני המקור שלנו, בכל הז'אנרים, עמד על 62% והיה גבוה ממספר הבמאים הגברים!"

 

בין הסדרות שיעלו השנה ונחשפו באירוע (מצורף נספח עם פירוט נרחב אודות כל ההפקות): 

"קוגל" ספין-אוף מרגש ומפתיע ל"שטיסל"! קורותיהם של נוחעם וליבי (ששון גבאי והדס ירון), בקהילה היהודית באנטרוופן באירועים שקדמו להגעתם למאה שערים; "טיפול לילי" – דרמה מרגשת בכיכובם של יוסף סוייד ולוסי איוב על פסיכולוג שאיבד את אשתו ומחליט לטפל בלילות; "איננה" נועה קירל מובילה לראשונה (!) דרמת מתח למבוגרים אודות תעלומת היעלמותה של צעירה; "מטכ"ליסטים"קומדיה צה"לית המבוססת על חייו של ערן זרחוביץ' ובכיכובו; "ברלין בלוז"– דרמה קומית על רילוקיישן ישראלי לגרמניה בכיכובם של שירה נאור, איתמר רוטשילד ותמיר בר; "הטבח 2"- עונה חדשה לסדרה והמדוברת בכיכובם של גורי אלפי, גל תורן, יעל אלקנה ודנה פרידר;  לעוף על אנה" – דרמה מוזיקלית בכיכובה של אנה זק; "ימי הפיק" סרט תיעודי המלווה את ענק הפופ צביקה פיק בימיו האחרונים; "מלך הספרדים"– דיוקן תיעודי מרתק של הרב הנערץ עובדיה יוסף לציון 10 שנים ללכתו; "פוליקר: הילד שבי"תיעוד אינטימי ויוצא דופן של יהודה פוליקר, שפותח את כל הקלפים; "אלף" דרמה מטלטלת בכיכובו של יעקב זאדה- דניאל המביאה 6 נקודות מבט שונות המספרות את סיפורו של נשיא מדינה שמסתבך בפרשיית תקיפה מינית; "ענבל פרלמוטר: אם זה נגמר"– סיפור חייה של אגדת הרוק תוך חשיפת יומניה האישיים הסודיים. כמו כן, תום יער תגלם שומרת ראש בסדרה הקומית לילדים, "המאבטחת", כשהמשפחות האהובות של "הבוזגלוס" ו"פריפריה אימפריה" חוזרות גם הן בעונה חדשה! 

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.