יום שישי , יולי 26 2024
חווית קוקומלון בדיזנגוף סנטר, פסח , צילום דוד סקורי

קוקומלון בסנטר

קוקומלון בדיזנגוף סנטר

מותג הילדים והפעוטות האהוב, שסחף 156 מיליון מנויים מכל העולם וצבר מיליארדי צפיות, יוצא לראשונה מהמסך ומגיע לפעילות חינמית בישראל

הכניסה וההשתתפות בחינם

דיזנגוף סנטר יארח לראשונה את חווית קוקומלון מבית מונבאג יחד עם קבוצת מדיה הופ! וקבוצת LDI, באירוע חינמי לכל המשפחה במהלך חופשת הפסח. במסגרת האירוע יוקם מתחם הקוקומלון הראשון בישראל ברחבי דיזנגוף סנטר, שיפעל בתאריכים 2-13.04 בין השעות 10:00-17:00, כשהכניסה וההשתתפות בכל הפעילויות בחינם.

המתחם ייבנה ויעוצב בהשראת עולמות קוקומלון ויכלול את החווה המוכרת והאהובה, מתחם משחקי טרקטורים, מתחם בית הספר שכולל שולחנות עם דפי ציור עם הדמויות המקוריות, עמדת צילום למזכרת שמעוצבת בצורת העתק האוטובוס הצהוב הפופולארי, מתחם גדול לקרנת קליפים בעברית של קוקומלון ותפאורה עם דמויות הסדרה בגודל מותאם לפעוטות לצילום.

בובת גוף רשמית של ג'יי ג'יי תגיע לראשונה לישראל ומדי שעה היא תערוך עם הילדים הפעלה אינטראקטיבית, שנכתבה במיוחד עבור האירוע ולאחר מכן ניתן יהיה להצטלם איתה. במקום יפעל גם מתחם מתנפחים, בו הילדים יוכלו להוציא אנרגיה וההורים יוכלו לנוח.

אודות קוקומלון:

קוקומלון היא סדרת סרטוני אנימציה קצרים בני 3–4 דקות, בהם מככבת דמותו של תינוק העונה לשם ג'יי ג'יי. הסרטונים מבוססים על שירי ילדים קלאסיים דוגמת "גלגלי האוטובוס", כמו גם שירים מקוריים, שמלמדים את הילדים מיומנויות יומיומיות, כמו צחצוח שיניים או היערכות לחזרה לגן. כיום ניתן למצוא את תכני קוקומלון בעברית בערוץ לולי המשודר ב-HOT, אתר ואפליקציית לולי וביוטיוב. קהל היעד של הסדרה מורכב מפעוטות ועד ילדי גן חובה.

החוויה של קוקומלון תתקיים בתאריכים 2-13.04.23 בין השעות 10:00-17:00 בדיזנגוף סנטר, רחוב דיזנגוף 50, ת"א. הכניסה וההשתתפות לכל המופעים והאירועים בחינם.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.