יום שישי , אפריל 26 2024
אפריל 2023 בערוצי הסדרות של הוט

אפריל 2023 בערוצי הסדרות של הוט

"בארי" ("Barry"), הסדרה הקומית של HBO שנוצרה על ידי זוכה ה"אמי" ביל היידר ("אסון מהלך", "סאטרדיי נייט לייב") והמועמד ל-23 פרסי "אמי" אלק ברג ("עמק הסיליקון"), חוזרת לעונה רביעית ואחרונה שתשודר ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב. "בארי" גרפה בשלוש עונותיה הקודמות תשעה פסלוני "אמי" מתוך 40 מועמדויות והיתה מועמדת לשלושה פרסי "גלובוס הזהב".

בסדרה מככבים היידר, שכיכב בעברו בין היתר ב"סופרבאד", "מינדי" ו"רעם טרופי", והכוכב הוותיק הנרי וינקלר ("משפחה בהפרעה", "ימים מאושרים").

בעונה הרביעית בארי נעצר בהאשמת רצח הבלשית ג'ניס ובניסיון רצח ג'ין ומנסה לטעון לחפותו בטענת אי שפיות. פיוקס, המנטור הותיק והמפוקפק של בארי, עשוי להשתחרר מהכלא מוקדם מהצפוי. סאלי חווה התמוטטות פומבית ונאלצת להתפטר מעבודתה. לאחר שג'ין השיג את הצדק לו ייחל והכניס את בארי לכלא, הוא מחליט להתקדם בחייו, להשקיע בקריירת המשחק ולעשות תיקון עם חבריו הוותיקים ועם משפחתו המנוכרת – אך האם כאשר הדברים הולכים חלק לג'ין סימן שמשהו רע צפוי לקרות לבארי?

לצדם של היידר ו-וינקלר חוזרים לככב העונה גם סטיבן רוט ("עיקר החדשות", "תברח"), שרה גולדברג ("עלייתו של האביר האפל") ואנת'וני קריגן ("גות'האם").

סנדיטון 3
Sanditon S3


החל מה-27.4, ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ומה- 7.5, ימי ראשון ב-20:15 ב-HOT3

לאתר.jpg

"סנדיטון" ("Sanditon") היא דרמה תקופתית בריטית של רשת ITV. הסדרה נוצרה על ידי התסריטאי הבריטי הוותיק אנדרו דיוויס, שאמון על להיטים רבים הכוללים את: "בית הקלפים" המקורית עליה מבוססת סדרת הלהיט של Netflix, "יומנה של ברידג'ט ג'ונס", "תבונה ורגישות" ועוד. "סנדיטון" מבוססת על כתב-ידה של ג'יין אוסטן לספרה האחרון שמעולם לא סיימה לכתוב. הסדרה חוזרת כעת לעונה שלישית ואחרונה .

בסדרה מככבים רוז וויליאמס ("ממלכה", "מדיצ'י"), המועמדת לבאפט"א אן ריד ("השנים") וקריס מרשל ("מוות בגן עדן").

בעונת הסיום של הדרמה התקופתית, שרלוט הייווד (וויליאמס) חוזרת לריזורט הציורי של העיירה סנדיטון לחגיגות יום הולדתה ה-21 של ג'ורג'יאנה למב (קריסטל קלארק, "מראה שחורה"). מפגש מקרי בין שרלוט ואלכסנדר קולבורן מעלה רגשות ישנים ושאלות חדשות על מערכת היחסים ביניהם ושרלוט נחשפת שוב לתככים והסודות של תושבי העיירה ושל אורחיה, בעונה מלאת מזימות, הפתעות ורומנטיקה.

עוד משתתפים בסדרה: קאי בריגדן ("Summer of Rockets") בן לויד הוגס ( "התעשייה", "הכתר") .

לעונה החדשה מצטרפים ליאם גאריגן ("24: לחיות עוד יום"), אמה פילדינג ("בלתי נשכח") וג'יימס באלם.

מצחיקה אחת
Funny Woman


החל מה-2.4, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-6.4, ימי חמישי ב-20:30 ב-HOT3

Funny_Woman_S1_Alt_Recline_Horizontal_10968x6342_72dpi_Textless_KeyArt.jpg

"מצחיקה אחת" ("Funny Woman") היא קומדיה חדשה בת 6 פרקים המבוססת על ספרו "מצחיקונת" של ניק הורנבי (מחבר רב המכר "נאמנות גבוהה"). את פרקי הסדרה ביים הבמאי והשחקן מועמד פרס הבאפט"א  אוליבר פארקר ("ג'וני אינגליש").

בסדרה מככבים ג'מה ארטרטון ("הנסיך הפרסי: חולות הזמן", "התנגשות הטיטאנים") מועמד פרס ה"אמי" דיוויד ת'רלפול ("לגדול בלי בושה") ומועמד פרס הבאפט"א רופרט אוורט ("החתונה של החבר שלי").

עלילת הסדרה מתרחשת באנגליה של שנות ה-60 ועוקבת אחר בחורה צעירה בשם ברברה פארקר (ארטרטון). ברברה, מלכת היופי של בלאקפול, חולמת להצליח בגדול אך נתקלת בקשיים עקב היותה אישה בעולם גברי. בעקבות כך, היא בוחרת לעבור ללונדון שם מצפה לעתיד זוהר בעולם הבידור. לאורך הסדרה נלווה את ברברה בדרך להגשמת חלומה ובהתמודדויות הרבות של אישה יפה וחדורת אמביציה בשנות ה-60.

בסדרה מככבים גם טום בייטמן ("Snatched"), רוזי קאוואלירו ("רגליים קרות"), מורוואנה בנקס ("Damned"), ליאו ביל ("נערה עם קעקוע דרכון"), אלכסה דייויס ("The Murders At White House Farm"), ארשר עלי ("הריטואל") ומת'יו בירד ("ג'וני אינגליש").

משתתפים בצערך
SORRY FOR YOUR LOSE


החל מה-11.4 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

ומה-10.5 ימי רביעי ב-20:15 ב-HOT3

לאתר 2.jpg

"משתתפים בצערך" ("Sorry For Your Lost") היא דרמה שנוצרה על-ידי קית שטיינקלנר ("Z: ההתחלה של הכל") בבימויו של ג'יימס פונסולט ("המעגל").

בסדרה מככבת המועמדת לפרס ה"אמי", באפט"א ו"גלובוס הזהב", אליזבת אולסן ("הנוקמים"), המועמדת לאוסקר ג'נט מקטיר ("מארוול: ג'סיקה ג'ונס") מועמד פרס ה"אמי" ג'וואן אדפו ("הנותרים"), מועמד פרס ה"אמי" ממודו את'י ("המעגל") קלי מרין טראן ("טרילוגיית מלחמת הכוכבים"), וזאק רובידס ("יורשים").

לי שו (אולסן) אלמנה טרייה המנסה לחבר את חייה בחזרה לאחר מותו המפתיע של בעלה נוכחת לדעת שאינה הכירה אותו כפי שחשבה. הסדרה עוקבת אחר ההתמודדות של שו עם אבל ויגון הבאה לידי ביטוי במערכות היחסים בחייה, על החיפוש אחר אופטימיות והומור כדרך הסתגלות למציאות החדשה ובהבנה שמוות הוא חלק בלתי נפרד מהחיים.

בסדרה מככבים גם מארק אטברי ("האלק"), אנדריאה מרטינה ("ווסטוורלד"), קלילה ג'וי ("שקרים קטנים גדולים") וליסה המילטון ("המתמחה").

מצחיקה בשחור 4
BLACK LADY SKETCH SHOW 4


החל מה-16.4 ב-HOT VOD וב- NEXT TV

והחל מה-18.4, ימי שלישי ב23:00 ב-HOT HBO

לאתר 4.jpg

"מצחיקה בשחור" ("A Black Lady Sketch Show") היא סדרת מערכונים זוכת פרס ה"אמי" של רשת HBO, שנוצרה על ידי הקומיקאית והמועמדת לפרס ה"אמי" רובין ת'ידי ("מרושעים", "קי ופיל", "The Rundown"). הסדרה שבין מפיקיה נמנית יוצרת "לא בטוחה" המועמדת ל"אמי" ו"גלובוס הזהב" איסה ריי, חוזרת לעונה רביעית ותעלה בצמוד לשידורה בארה"ב ב-HOT HBO, ב-HOT VOD וב-NEXT TV.

 "מצחיקה בשחור" היא סדרת המערכונים הראשונה שנכתבה, בוימה ומככבות בה נשים שחורות – ת'ידי, קווינטה ברנסון ("הנערה החדשה"), וגבריאל דניס ("לא בטוחה"). כל תוכנית כוללת כחמישה-שישה מערכונים בנושאים כמו נורמות חברתיות, חרדות, דת, סקס, דייטינג ומערכות יחסים.

 בעונה הרביעית נחזור למערכונים המצחיקים, עם הרבה הומור וכיף במסע שובר סטריאוטיפים בחייהן של הדמויות המוכרות לנו ובחיזוקן של דמויות חדשות – תמרה ג'ייד ( "דה וויס עונה 19"), אנג'ל לקטה מור ("ER") ודאמיה גורלי ( "Stapleview").

מישהו איפשהו 2
SOMEBODY SOMEWHERE II


החל מה-24.4 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-26.4, ימי רביעי ב-23:30 ב-HOT HBO

FID-817519_SomebodySomewhere_Sn1_BO-L0_3840x2160.jpg

"מישהו איפשהו" ("Somebody Somewhere") היא קומדיה של HBO שנוצרה על ידי האנה בוס ופול ת'ורין שכתבו ביחד את הסרט "בדרך שלהם", ובין מפיקיה נמנים האחים זוכי ה"אמי" ג'יי ומארק דופלאס ("חדר 104").

בסדרה מככבת השחקנית, הקומיקאית והזמרת ברידג'ט אוורט ("בתוך איימי שומר") והסדרה מבוססת באופן חלקי על חייה.

סם (אוורט) ממשיכה את חיפושה העצמי במטרה למצוא מקום שבו תרגיש שייכת. קבוצת השירה שלה, שמהווה את אחת הנחמות הבודדות בחייה, נמצאת בסכנה והיא צריכה למצוא איך להציל אותה. סם מתרחקת מהמשפחה הגרעינית שלה והולכת לגלות מי היא בלעדיהם.

לצדה של אוורט מככבים גם מייק הגרטי ("חברים"), ג'ף הילר ("גרטה"), דני מקרת'י ("נמלטים"), מארי קת'רין גאריסון ("VEEP") ומאריי היל.

סליפ
Slip


החל מה-23.4, כל הפרקים ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-18.5, ימי חמישי ב-20:15 ב-HOT 3

2לאתר.jpg

"סליפ" ("Slip") היא סדרת דרמה קומית שנכתבה ע"י השחקנית והיוצרת זואי ליסטר- ג'ונס ("הבחורה החדשה", "במשפחות הכי טובות") שגם מככבת בתפקיד הראשי. את הסדרה הפיקה השחקנית והמפיקה הטרייה דקוטה ג'ונסון ("בן וקייט").

לצדה של ליסטר-ג'ונס מככבים גם וויטמר ת'ומאס ("GLOW", "המתים המהלכים") ואמלי המפשייר ( "שיט'ס קריק").

מאי קנון (ליסטר-ג'ונסון) היא בחורה צעירה בשנות ה-30 לחייה המקיימת חיי נישואים שגרתיים ומשעממים. לילה אחד כאשר יוצאת לבלות, מאי מכירה בחור ומסיימת אצלו את הלילה. בבוקר היא נחרדת לגלות שנקלעה למציאות אלטרנטיבית בה היא נשואה לאותו הבחור ללא זכר לחייה הקודמים. מאי מנסה למצוא את הדרך חזרה לחייה המקוריים אבל נוכחת לגלות שהמשימה איננה כה פשוטה, כשבכל פעם היא מתעוררת במציאות אחרת כשהיא נשואה לאדם אחר ומנהלת חיים אחרים לחלוטין.

גאולה
Redemption


החל מה-16.4 ב-HOT VOD וב-NEXT TV

והחל מה-4.5, ימי חמישי ב-22:00 ב-HOT HBO

REDEMPTION O25.JPG

"גאולה" ("Redemption") היא סדרת דרמת פשע שנכתבה ע"י התסריטאי שון קוק  

("MI-5", "הקוד") את פרקי הסדרה ביים ג'ון האייס ("בנקרופט").

לצדה של מלקומסון מככבים גם מו דונפורד ("ויקינגים") ת'דאה גרהם ("אנחנו", "ספינה טרופה") קית' מאקלין ("בן ממשיך", "ויקינגים") וסקוט גרהאם ("ויקינגים").

קולט קונינגהאם (מלקומסון) בלשית קרת רוח ממחלקת הרצח במשטרת ליברפול, מקבלת ידיעה מפתיעה על המצאות גופת בתה ,קייט שנעלמה לפני 20 שנה. קולט מחליטה להקדיש את כל כוחותיה לפענוח התעלומה ומתוודעת לעולמה המסתורי של בתה המנוחה. רגשות האשם ושדים מהעבר לא מניחים לה אך קולט חדורה מתמיד להגיע לחקר האמת.

FBI 4


החל מה-18.4, ראשון-חמישי בשעה 22:00

ב-HOT Zone וב-HOT VOD

FBI-S02-key-Horiz-C-4Ci.jpg

"FBI", סדרת האקשן המצליחה של רשת CBS, נוצרה על ידי המפיק זוכה ה"אמי" דיק וולף (יוצר המותגים הטלוויזיוניים "חוק וסדר" וסדרות "שיקגו") וקרייג טורק ("האישה הטובה", "בוסטון ליגל"). הסדרה עלתה לאוויר ב-2017 חודשה מאז לשש עונות. כעת, העונה הרביעית מגיעה ל-HOT Zone.

הסדרה מתמקדת בסניף הניו יורקי של ה-FBI ובנשים והגברים שמסכנים את חייהם בכל יום כדי לשמור את אזרחי ניו יורק וארה"ב בטוחים. במרכז העלילה נמצאת הסוכנת מגי בל (מיסי פריגרים, "רוקי בלו"), סוכנת צעירה ומוכשרת שמגיעה משושלת של אוכפי חוק. השותף של מגי, עומאר אדום זידאן, הידוע בכינויו "O.A", (זיקו זאקי, "24: שושלת"), הוא בוגר פנימייה צבאית שבילה שנתיים כסוכן סמוי של ה-DEA לפני שאותר על-ידי ה-FBI. יחד עם צוות מוכשר ומנוסה הם חוקרים בעיקשות וקפדנות מקרים הכוללים פעולות טרור, פשע מאורגן, רוצחים סדרתיים, חטיפות ועוד.

עם צוות השחקנים של הסדרה נמנים ג'רמי סיסטו ("עמוק באדמה"), אלאנה דה לה גרזה ("חוק וסדר: מדור מיוחד"), ג'ון בויד ("ארגו"), אבוני נואל ועוד.

הומלנד 8
Homeland


החל מה-2.4, כל הפרקים ב HOT VOD ו-NEXT TV

לאתר 5.jpg

"הומלנד" ("Homeland"), סדרת הדרמה זוכת חמישה פרסי "גלובוס הזהב" ושמונה פרסי "אמי" מבית "שואוטיים", נוצרה על ידי גידי רף ומבוססת על הסדרה הישראלית "חטופים".

בעונת הסיום סול (זוכה פרס ה"אמי" מנדי פטנקין,"הנסיכה הקסומה") מעוניין לנהל משא ומתן עם הטאליבן באפגניסטן לקידום שלום בין המדינות. קארי (זוכת פרס ה"אמי" קלייר דיינס "אלה הם חיי") עדיין מתמודדת עם טראומות מהכלא הרוסי ומתאשפזת במוסד פסיכיאטרי, אלא שלסול יש תכניות אחרות לגביה ומתעקש שתצטרף אליו לאפגניסטן.

לצדם של פטנקין ודיינס משתתפים העונה גם זוכה פרס האוסקר פ. מארי אברהם ("הלוטוס הלבן") המועמד לפרס ה"אמי" דמיאן לואיס ("היו זמנים בהוליווד"), מועמד פרס ה"אמי" רופרט פרנד ("היטמן: סוכן 47"), מורי סטרלינג ("ER") והמועמדת לפרס ה"אמי" מורנה בקארין ("דדפול").

זכרון בסלון


החל מערב יום השואה, יום שני ה-17.4 ב- HOT VOD ו- בNEXT TV

התוכנית תשודר במהלך יום השואה גם בHOT 3, HOT 8 ו-HOT SENIOR

זיכרון בסלון.jpg

HOT חוזרת בשנית עם "זיכרון בסלון" . המסורת הישראלית לציון יום הזיכרון לשואה ולגבורה אשר מעבירה את שרביט הזיכרון מהטקסים הממלכתיים והעצרות ההמוניות- למפגשים אישיים, משמעותיים ומרגשים שמתקיימים מדי שנה באלפי סלונים במקביל. בכל שנה לוקחים חלק בזיכרון בסלון כמיליון וחצי בני אדם בישראל וב65 מדינות ברחבי העולם. המיזם, שמקבץ מדי שנה מיליון וחצי בני אדם למפגשים מרגשים ועמוסי משמעות בעשרות אלפי סלונים בארץ ובעולם, מבקש להיערך לקראת היום שבו לא יהיו עוד איתנו שורדי שואה שיוכלו למסור את עדותם ולהבטיח שזיכרון השואה יישאר חי ורלוונטי מתמיד.

תשדירי יום הזכרון 2023


החל מערב יום הזכרון יום שני ה24.4 עד מוצאי יום הזכרון 25.4

יום הזיכרון לחללי1.jpg

כמדי שנה, HOT תקדיש את לוח השידורים בערוצים HOT3 ו-HOT8 לסרטי נופלים שהתקבלו מעובדי ולקוחות HOT. הסרטים יהיו זמינים גם לצפייה בקטגוריה מיוחדת ב-HOT VOD

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.