שבת , יולי 27 2024
Call Jane, תתקשרי לג'יין

טריילרים לשבת

טוני קולט ואנה פאריס ב- THE ESTATE

בארה"ב מ-4 בנובמבר.

צפו בטריילר ל'תתקשרי לג'יין', סרט אשר עוסק בנושא שהפך בחודשים האחרונים לרלוונטי מאי פעם!

מבוסס על סיפורים אמיתיים של 'הג'ייניות', קולקטיב נשים מחתרתי שפעל בשיקגו בשנות ה-60 על מנת להעניק בסודיות הפלות בטוחות לנשים ונערות.

בכיכובן של אליזבת בנקס, סיגורני וויבר וקייט מארה ובבימויה של פיליס נייג'י.

הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-3.11.

"מעבר לחוק": The Enforcer

מתנקש מזדקן מבלה את השנים שלאחר הפרישה ברחובות בחופים הלוהטים של מיאמי, ועובד במשרה חלקית בבר החשפניות שמנוהל על ידי חברתו אסטל. הוא לוקח תחת חסותו את בילי, נערת רחוב שברחה מהבית. כשהיא נחטפת, הוא נאלץ לחזור למקצוע שזנח, ומגלה שהעולם התחתון של מיאמי הוא מקום מסוכן מאוד.

22 בספטמבר בקולנוע.

הפייבלמנים", סרטו החדש של הבמאי הענק סטיבן ספילברג, הוא סרטו האישי והחושפני ביותר עד כה. ספילברג יצר דרמת התבגרות אוטוביוגרפית מרגשת המבוססת על ילדותו וצעירותו באריזונה, כבן למשפחה יהודית שנחשף לראשונה לעולם הקסום של הקולנוע, וחולם להיות במאי גדול.
הסרט יעלה לבתי הקולנוע בישראל ב-24 בנובמבר 2022, בהפצת סרטי יונייטד קינג.

הפייבלמנים, באדיבות סרטי יונייטד קינג
בסרט מככבים מישל וויליאמס ("מנצ'סטר ליד הים", "בלו ולנטיין"), פול דנו ("באטמן", "זה ייגמר בדם"), סת' רוגן ("סטיב ג'ובס", "חמוץ אמריקאי") , השחקן העולה גבריאל לבל ("הטורף"). את התסריט כתב ספילברג ביחד עם שותפו התסריטאי והמחזאי זוכה הפוליצר טוני קושנר, שגם עבד איתו על הסרטים "מינכן" ו"לינקולן". הסרט המדובר צפוי לככב בעונת האוסקרים הקרובה .

24 בנובמבר בארץ.

אנימציה וילדים:

"סוד החיות הקסומות": סרט קסום לכל המשפחה המבוסס על סדרת הספרים המצליחה "סוד החיות הקסומות".
אידה עוברת עם אמה לעיר ובית ספר חדשים. היא מגלה שבית הספר הזה מסתיר סוד: מי שיש לו מזל מוצא כאן את החבר הכי טוב בעולם – חיה קסומה שיודעת לדבר.

אידה זוכה בחבר חדש, שועל חמוד בשם רבט, שמוכן תמיד לעזור. כשבבית הספר מתחילים להיעלם כל מיני דברים, הם יוצאים יחד לחקור את התעלומה והרפתקה מופלאה מתחילה.

בדיבובם של השחקנית בר מיניאלי וכוכב הטיקטוק אפיק גלברג

סוד החיות הקסומות

22 בספטמבר בקולנוע.

משפחה בהחלפה 2 : המשפחה המפלצתית הכי חמודה בשכונה חוזרת! בסרט ההמשך ללהיט הגדול "משפחה בהחלפה", מפלצות מפורסמות כמו באבא יאגה ודרקולה, נחטפות אחת אחרי השנייה. מקס ומשפחתו מתגייסים למשימה, כדי להציל אותם ולגלות מה עומד מאחורי החטיפות הללו. האם הם יצליחו?

6 באוקטובר בארץ.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.