שבת , יולי 27 2024
לגדל כוכב, !E

ספטמבר 2022 בערוץ !E

 

"סיפון תחתון: במעמקי הים" היא סדרת בת חדשה ל"סיפון תחתון", המועמדת לאמי היוקרתי.

הצטרפו לצוות יאכטת "תלסה" המפנקת, בפיקודו של קפטן ג'ייסון צ'יימברס, המפליגה לאורך שונית המחסום המפורסמת באוסטרליה. וכמו תמיד, לצד היופי של העולם התת-ימי, הרוחות סוערות והצוות מתמודד עם לחץ העבודה מתחת לסיפון, תוך סיפוק הרצונות והצרכים של אורחיהם על הסיפון.

קפטן ג'ייסון צ'יימברס נולד וגדל באוסטרליה. כיום, הינו הקפטן הצעיר ביותר בסדרת "סיפון תחתון". הוא אתלטי, מרתק ואוהב הרפתקאות. כקפטן הוא מאמין במתן דוגמה אישית תוך כדי יצירת אווירה מגובשת ומשפחתית. באסרטיביות וברגישות, הוא מעודד את כולם לעבוד בכיף ומדי פעם מצטרף אל ערבי הבילוי של הצוות. קפטן ג'ייסון מנהיג את הצוות החדש בשיטת מנהיגות מעשית, הוא יעשה כל מה שצריך כדי שלאורחים תהיה חופשה מושלמת, הכוללת צלילות מהפנטות מתחת למים וכמה מפגשים קרובים עם בעלי חיים ימיים.
אל הקפטן מצטרפת בתפקיד המארחת הראשית, איישה סקוט האהובה, הזכורה לצופים מ"סיפון תחתון: הים התיכון". איישה בעלת אישיות שמחה וקופצנית, אך במהלך העונה מבינה שאינה יכולה לרצות את כולם. לצד איישה עובדות על הסיפון טומי מלונגו ומגדה זימק, דוגמנית מפולין שגילתה את התחום בזמן חופשה באיטליה. מגדה חברותית ומתחברת במהירות לכולם ושמחה על ההזדמנות לטייל במקומות שונים.
אליהן מצטרף גם השף ריאן מקיואן, שגדל בפילדלפיה בתעשיית האירוח. תמיד היה בעל תשוקה לאוכל ועבד במסעדות ידועות ויאכטות, אך עם הניסיון מגיעה גם עקשנות חסרת פשרות, דבר שמוביל לחיכוכים עם הצוות.
על צוות הסיפונאים מופקד ג'יימי סייד ולצידו נפגוש על הסיפון גם את קלובר ברדבורי, בריטיני ברטון ובני קרולי. בני האוסטרלי, שיוצא למסע רוחני לאחר מותם הנוראי של הוריו בתקופת הקורונה, מגיע עם הרבה ניסיון בעבודה על יאכטה אך גם עם אגו נפוח. ולמרות שיש בו צד שקט, הוא אוהב לבדר ולבלות עם האורחים.
העונה נפתחת בסערה, כששף ריאן לא מסתדר עם איישה, המארחת הראשית והתנהגותו מקשה על ההתנהלות התקינה עם האורחים. בנוסף, היאכטה כמעט מתנגשת בסלעים תודות לבני שלא ממש מקשיב להוראותיו של ג'יימי. בינתיים, איישה לומדת בדרך הקשה שלא לכולם בצוות שלה יש מוטיבציה גבוהה כשלה. בין הפלגה אחת לשנייה, לצד ימי עבודה ארוכים, הצוות נהנה מחיי הלילה התוססים של אוסטרליה ובלילות פרועים ביותר מתגלים חיבורים רומנטיים מפתיעים.

 

סיפון תחתון: במעמקי הים
Below Deck: Down Under
שני וחמישי, החל מ-5 בספטמבר, ב-23:00

 

 

 

 

 

 

עם עליית המדיה החברתית, האפשרות להתפרסם במהירות ולהגיע לחשיפה רבה הפכה נגישה יותר מתמיד ואף הגדילה את התחרות. הורים רבים לא בוחלים באף אמצעי כדי להפוך את ילדיהם לכוכבים הבאים של הדור.

כך גם בסדרה החדשה של ערוץ !E, "לגדל כוכב", מהמפיקים זוכי האמי של "המירוץ לדראג של רופול", העוקבת אחר ארבע משפחות שרוצות שילדיהן המוכשרים יהפכו לכוכבים בתעשייה ההוליוודית.

משפחת שאן
האחיות צ'הצ'ה, בת 10, וקני, בת 15, ממחוז אורנג' בקליפורניה, מתכוננות להיכנס להיכל התהילה של תעשיית הבידור בעזרתם של המאמאג'ר שלהן סאם ואביהן פיל. סאם היא רקדנית לשעבר, שוויתרה על קריירת הריקוד שלה וכעת היא מגשימה את עצמה דרך הילדות. סאם מנהלת את הקריירה של בנותיה ואחראית על החשיפה ברשתות החברתיות. לבנות יש עוקבים רבים שמתפעלים מכישוריהן במשחק, ריקוד, דוגמנות ושירה. במהלך העונה נראה כי צ'הצ'ה הצעירה נמצאת ב"שנת הזהב" שלה כשחקנית ומתחילה לפרוח ולהשיג יותר הזדמנויות מאשר אחותה הגדולה, כולל קליפ מוזיקה והופעה ב"אקסס הוליווד".
משפחת ברוקס
קיה ברוקס, אם לארבעה, היא מאמאג'ר ובעצם הדבק שמאחד את כל המשפחה שלה. בנוסף לעבודתה כיזמית באטלנטה, קיה מנהלת את הכוכבת הבאה בתחום ההיפהופ, שהיא גם הכדורסלנית העולה הבאה, בתה בת ה-17, פלוג'ה ג'ונסון. פלוג'ה שנולדה לתוך עולם הראפ, ממשיכה את דרכו של אביה המנוח, הראפר קאופלוג'. הכשרון שלה לא נעצר מאחורי המיקרופון, שכן היא גם שחקנית כדורסל מהממת שעתידה לשחק ב-LSU בסתיו. בנה הבכור של קיה, טריי, שואף גם הוא לפרוץ כמוזיקאי, אבל מרגיש שאימו מקדישה את כל כולה לטובת הקריירה של פלוג'ה מכדי לעזור לו. קיה וילדיה יהיו חייבים ללמוד לא לתת לעסקים להפריע למשפחה ולפתור את המחלוקות, במיוחד כשדיל עם חברת תקליטים מונח על השולחן.
משפחת בנסון-דדמן
קול בנסון וקלי דדמן מקאנטקי, הם בני זוג עוד מימי הקולג', מגדלים את בתם, דאלינה, בלוס אנג'לס, בתקווה שתהפוך לשחקנית ידועה. בגיל 10 דאלינה היא כבר שחקנית, זמרת ורקדנית עם ניסיון בהפקות תיאטרון ובסרטים. בתור אבאג'ר, קול דוחף את בתו להצלחה ורוצה להעניק לה את היחס שהוא לא קיבל כילד. השניים עובדים על פרוייקטים ביחד, עם זאת, קול חייב למצוא את האיזון בין חיי המשפחה לבין העבודה וגם לדעת לחלוק את אור הזרקורים.
משפחת בונביץ'
בריאנה בת ה-18 היא דוגמנית בהתהוות. היא גדלה בקלאבסאס, קליפורניה וכעת היא זוכה להדרכתה ולתמיכתה של אמה, ג'סיקה. ג'סיקה, דוגמנית לשעבר, שהחלה לעבוד בגיל 16 והשאירה מאחור את הקריירה בפיליפינים כשעברה לארצות הברית והפכה לאמא במשרה מלאה, נחושה ללוות את בתה לעבר קריירת דוגמנות מצליחה ורווחית. דווקא בזמן שההצעות מתחילות להגיע, בריאנה מפגינה חוסר התלהבות וגישה בעייתית העלולים לעכב אותה בהתפתחות הקריירה.

 

לגדל כוכב
Raising a F***ing Star
ימי שישי, החל מ-16 בספטמבר, ב-16:00

 

 

 

 

 

השחקנית ומגישת "השטיח האדום" בערוץ !E, לאוורן קוקס, צוללת בהומור הייחודי לה, בגישה חיובית ובסקרנות המאפיינת אותה אל ראיונות עומק אינטימיים וחשופים עם האנשים הכי משפיעים בתעשייה ההוליוודית. היא מתחברת עם הכוכבים בסביבה הטבעית שלהם ומגלה צדדים שלא הכרנו, סיפורים מעוררי השראה ותובנות שיגרמו לכם לחשוב. עם ראיונות אינטימיים במקומות מפתיעים, קוקס שוברת את המוסכמות כמו שרק היא יכולה.
בתוכנית הראשונה ולקראת שידור השטיח האדום של האמי, קוקס תארח שלוש שחקניות נפלאות: השחקנית הניו-זילנדית מלאני לינסקי, המועמדת לפרס האמי על תפקידה בסדרה "הצהובות"; השחקנית, הקומיקאית והיוצרת ניקול בייר, המועמדת השנה לשלושה פרסי אמי, ביניהם מועמדות על הנחיית הסדרה "הצלחתי!" בנטפליקס; ואת השחקנית סאנה לאתן, המועמדת לאמי על תפקיד אורח בסדרה המצליחה "היורשים".

 

אם להיות כנים עם לאוורן קוקס
If We're Being Honest with Laverne Cox
יום שישי, 9 בספטמבר, 16:00

 

 

 

הוליווד חוגגת את סדרות הטלוויזיה שעשו לנו את השנה, ומנחי ערוץ !E יהיו על השטיח האדום של טקס פרסי האמי 2022, כדי לסקר את ההכנות לטקס ולשוחח עם המועמדים ברגעים המרגשים, רגע לפני כניסתם לאולם.
על השטיח האדום תככב המנחה החדשה של ערוץ !E, לאוורן קוקס, שתתפוס את כל המועמדים הנרגשים לשיחה, רגע לפני הטקס היוקרתי.
לאחר מכן, ישודר האפטר-פארטי הנוצץ עם ראיונות עם הזוכים המאושרים בפרס האמי היוקרתי.

 

השטיח האדום: פרסי האמי 2022
E! Live From The Red Carpet: Emmy's
יום שלישי, 13 בספטמבר, החל מ-22:00 

יש לבדוק גם

וידאו: ספטמבר ב"פריים וידאו"

סדרת הבת של THE BOYS ועוד ועוד. סרטון החודש של "אמזון פריים וידאו".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.