שבת , יולי 27 2024
מאי 2022 בעולם הסדרות של yes

מאי 2022 בעולם הסדרות של yes

 

חוגגים 20 שנים לריאליטי הכי רומנטי

לכבוד עשרים שנות הריאליטי הכי רומנטי בעולם, ערוץ פופ אפ שכולו חגיגת "הרווק/ה" – 24 שעות ביממה  ו- 7 ימים בשבוע של טקסי ורדים, אהבות ואכזבות מארה"ב והעונות הכי טובות מהגרסאות הבינלאומיות של אוסטרליה, קנדה, אנגליה, דרום אפריקה וניו זילנד. 

החל מה-08/05 ועד 30/05 – ערוץ הפופ -אפ yes הרווק, באפיק 20 וב-yes VOD.

 

הרווק: עונת העונות! רק ב-yes

החל מה- 16/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הלילה ב- yes הרווק וב- STINGTV

עונה מיוחדת הלוקחת אותנו לטיול במסלול הזיכרון ומשחזרת מחדש את הרגעים הרומנטיים והאייקוניים ביותר של כל עונות "הרווק" ואת מיטב הדרמות שליוו את המשתתפים והצופים במהלך השנים. 

הסדרה חוזרת לעקוב אחר רווקים ורווקות בעונות קודמות ובמסעותיהם למציאת אהבה ונותנת לצופים הזדמנות לבקר, לחוות ולהתרגש בטקס הוורדים הראשון אי פעם, בקטעים נדירים מעונות שונות ולהתוודע לכמה מהגברים והנשים הבלתי נשכחים של אומת "הרווק".

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

הרווקה- עונה 17 רק ב-yes

החל מה- 08/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

ישר עם הופעתה בעונה ה-25 של "הרווק", קייטי ת'רסטון התגלתה כקול בולט ומוביל, קול שהתייצב שוב ושוב נגד בריונות ושליליות של אנשים; לא מעט נשים ברחבי ארה"ב מחאו לה כפיים וחיזקו אתה על כך שהיא מקפידה לעמוד בנחישות ובביטחון מול העולם ודואגת לשמור על עצמה ועל האמת שלה. 

ת'רסטון, הפכה במהרה לדמות פופולרית ולחביבת הקהל והיחס הלא מתנצל והפתוח שלה למיניות בנוסף לכנות שלה לגבי חיפושה אחרי אהבה – לא השאירו למפיקים ברירה והיא לוהקה להיות הרווקה בעונה החדשה.

ת'רסטון, בת 30, ילידת וושינגטון, בחורה הרפתקנית ונועזת, היא מנהלת שיווק עם חוש טבעי למדיה החברתית והשקפה הומוריסטית על החיים, היא שנונה וחריפה ומחפשת את הבן זוג שלצדו היא תוכל לבנות זוגיות ולהקים משפחה ומוכנה להתהלך באור הזרקורים כדי שסיפור האהבה שלה יסופר.
בין 30 הגברים שהתחרו על ליבה נמצאים כבאי, מורה למתמטיקה ואפילו איש מכירות לרוכסנים, וגם מתחרה מפתיע – בלייק מוינס מהעונה הקודמת, המתחרה הקנדי הראשון.

 

הרווקה ניו-זילנד רק ב-yes

08/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות אחה"צ ב- yes הרווק וב- STINGTV

עונה ראשונה של הגרסה הניו זילנדית של "הרווקה".
ד"ר לסינה נקהיד-שוסטר היא הרווקה הראשונה אי פעם בניו זילנד. לאחר שסיימה את לימודי הרפואה בשנת 2012, ההתמקדות בקריירה שלה תמיד הייתה במרכז תשומת הלב ומרכז חייה, אך מאז שחזרה למולדתה, היא מעוניינת להעביר את המיקוד שלה במה שהכי חסר לה – בן זוג לחלוק איתו את חייה.

הסוד הגדול של לסינה מתגלה בהמשך – היא לא תהיה הרווקה היחידה! בטוויסט מדובר ולראשונה בתולדות הרווק, לילי מקמאנוס בת ה- 22, שהגיעה למקום השני בעונה 3 של "הרווק" ניו זילנד, מצטרפת אף היא בתור רווקה נוספת. לסינה ולילי מקוות למצוא את גבר חלומותיהן מבין 25 הרווקים שהגיעו להתחרות על ליבן. בדייטים רומנטיים ופלירטוטים אינסופיים הרווקים מחזרים אחרי שתי הנשים במקומות אקזוטיים ביותר כאשר כל רווק מקווה להיות זה שיזכה בלבה של הרווקה. ואסור לפספס את פרק הסיום המפתיע, ובו החלטה מאד שנויה במחלוקת.

הסדרה זכתה להצלחה גדולה בניו זילנד ואוסטרליה, נקהיד-שוטסר אף גויסה למאמצי ההסברה בתקופת הקורונה והפכה לפנים הציבוריות של משרד הבריאות במדינה.

 

הרווק אוסטרליה, עונה 8 רק ב-yes
החל מה- 08/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

רווק אחד המקווה למצוא את אשת חלומותיו והפעם, באוסטרליה!

בעונה השמינית לעונה האוסטרלית, נכיר את לוקי גילברט בן ה-30, רווק חסר פחד, המוכר לצופים באוסטרליה מעונות של הישרדות וכהרפתקן חסר מעצורים. הוא כבר צנח ממטוסים, שיגר את עצמו מכדור פורח ואפילו קפץ מבניין בגובה 45 קומות. אבל עכשיו הוא יוצא לחפש את פרץ האדרנלין הגדול מכולם, אהבת אמת…

 

ליבו של לוקי יפעם  כמו שלא פעם מעולם כשהוא פוגש 23 נשים מדהימות מרחבי היבשת. בצעדים אלגנטיים אך חסרי מעצורים תנסה כל מתמודדת לתפוס את עינו. מי תעשה רושם מתמשך על מדריך ההרפתקאות הזה ומי תזכה ב"ורד האיום המשולש'" – בפעם הראשונה בכל העולם, הורד שמציע פרק זמן חסר תקדים עם לוקי. צפו לתשוקה, ניצוצות וכמובן מתמודדות ורווק אחד בהרפתקה המרגשת ביותר עד כה – החיפוש שלו למצוא את האחת.

 

את "הרווק/ה" אוסטרליה, מנחה אושר גינצבורג, המוכר בארץ כבעלה לשעבר של נעה תישבי.

 

הרווקה אוסטרליה – עונה 6 רק ב-yes
17/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

20 גברים צעירים מגיעים להתחרות על ליבה של רווקה אחת מבוקשת. 

או זה לפחות מה שהם חשבו…

בפעם הראשונה אי פעם באוסטרליה, מגיעה לא אחת, אלא שתי רווקות, ואחיות! אל אלי מיילס האהובה על המעריצים שהתמודדה בעונה 7 של הרווק אוסטרליה, מצטרפת לעונה השישית של הסדרה אחותה הגדולה בקי מיילס  בחיפוש אחר אהבה. אלי, אחות בת 25 ובקי, מומחית הגנה בת 30, תמיד היו קרובות, אבל בכל הקשור לטעם שלהן בגברים – הוא לגמרי שונה.

כשעשרים מחזרים פוטנציאליים עושים את דרכם במורד השטיח האדום, הם מופתעים אבל גם שמחים לראות את אלי ובקי עומדות שם, אבל אף אחד לא מזועזע יותר מאלי כשהיא מבינה שהיא כבר מכירה את אחד הגברים. בפרק הפתיחה של העונה הזו הכל עוסק ב"ורד הארץ" שנותן למחזר שעושה את הרושם הראשוני הטוב ביותר את האפשרות לצאת לא רק לדאבל דייט ראשון של הסדרה, אלא גם לבחור גבר שיצטרף איתו לדייט הגורלי. עם הלחץ הכפול של הצורך להרשים את שתי האחיות, מגיע גם סיכוי כפול לגברים למצוא אהבה.

 

הרווק דרום אפריקה – עונה 1 רק ב-yes
23/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

"הרווק" מגיע בפעם הראשונה אל….דרום אפריקה.
הרווק הראשון של דרום אפריקה, לי תומפסון, הגיע כדי למצוא אהבת אמת ואת אשת חלומותיו. לי בן ה-31 הוא איש עסקים, יזם בתחום הכושר ובעבר היה גם שחקן ראגבי ודוגמן בינלאומי.

כבר בפרק הפתיחה נמצאת רווקה הלוכדת את תשומת ליבו ומקבלת את ורד הרושם הראשוני. עם סיום הפרק בטקס הוורדים, נדע מיהן  שאר הנשים שהפעילו את קסמן כדי להיות מוזמנות להישאר באחוזה. 

במהלך העונה יבחר לי את הנשים שיצאו איתו לדייט רומנטי במקומות כמו קייפטאון, פיקניקים בטבע ומקומות מיוחדים הקרובים לליבו של הרווק המבוקש.

העונה מספקת מבט מעמיק אודות מאחורי הקלעים ואורך חייה של כל משתתפת בתוכנית. הרווק המבוקש ביותר בדרום אפריקה נוסע לבקר במקומות רומנטיים ומרגשים עם הנשים, מציג להן את חבריו ובני משפחתו הקרובים ביותר ומבקר בעיר הולדתן כדי לפגוש את משפחתן. 

בסוף המסע, תהיה צפויה לו חוויה בלתי נשכחת, ויתכן מאוד שימצא אהבת אמת.

 

 

 

 

 

הרווק קנדה – עונה 3 רק ב-yes

08/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב המאוחרות ב- yes הרווק וב- STINGTV 

רווק קנדי מבוקש ובר מזל יוצא במסע למציאת אשת חלומותיו- ובתקווה את כלתו לעתיד. 

בעונה זו הרווק בר המזל הינו: כריס לרו, שחקן בייסבול מקצועי בדימוס המתחיל את מסעו למציאת אהבת אמת כשהוא פוגש 20 מהרווקות הנחשקות ביותר במדינה שנבחרו עבורו בקפידה.

כריס, שגדל במסיסוגה ממש מחוץ לעיר הגדולה טורונטו, עובר לגור באחוזה, יוצא עם הנשים לדייטים רומנטיים, פוגש כמה מהורי הנשים ומסתכל עמוק לתוך נשמתו ובסופו של דבר עומד בפני החלטה שתעצב את שארית חייו עם פרק סיום בלתי נשכח.

 

הרווק בריטניה עונה 3 רק ב-yes

24/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV 

הגרסה הבריטית ל"רווק". אלכס מרקס מנהל עסק משלו לאימון אישי בלונדון, שמתמחה בסיוע לאימהות לחזור לכושר לאחר ההיריון, הוא משתוקק למצוא את המישהי המיוחדת שתחלוק עמו את חייו, ובתקווה גם להקים עמה משפחה. 

על ליבו של אלכס מתחרות 17 רווקות לוהטות, כל אחת מהן הגיעה לשלב בחייה בו היא מוכנה כבר לפגוש את 'האחד'. דרך סדרה של דייטים רומנטיים נוצצים ומלהיבים, אלכס יכיר את הנשים ובכל פרק ייפרד מאלו שהוא מרגיש שאין לו עתיד איתן ב'טקס הוורדים', עד שרק בחורה אחת, אהבת חייו, תישאר. 

את אלכס ילווה המנחה הרווק המבוקש לשעבר – מארק רייט השרמנטי, כוכב "אין כמו אסקס" לשעבר, המשמש גם כמארח, חבר ואיש סודו של אלכס.

העונה צולמה במקומות מדהימים בדרום אפריקה ופרק פתיחה של העונה כולו טוויסטים, כבר בהתחלה מתבקשות הנשים להדיח שתי מועמדות עוד לפני שיזכו לפגוש את אלכס! ובהמשך נחשף גם טוויסט "הורד הלבן" שנותן לרווקה המקבלת אותו את הכוח לקבוע מתי ואיזה דייט – אותו היא תתכנן בעצמה – היא תצא אליו עם אלכס. הנשים ואלכס יצאו לדייטים רומנטיים ולרוב גם ספורטיביים. 

העונה הסוערת רצופה הפתעות, פיתולים, זעזועים וגילויים גם לאלכס וגם לנשים שמתחרות על ליבו.

 

 

הרווק בגן עדן – עונה 7 רק ב-yes

15/05 ב-yes VOD, ובימים א-ה בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

עונה חדשה לפורמט הרומנטי והמצליח מבית היוצר של "הרווק". הסדרה חוזרת אחרי כמעט שנתיים של חופשה בשל קורונה, כמה מהכוכבים הגדולים של "הרווק" חוזרים לנסות את מזלם במציאת אהבה וזוגיות. כולם עזבו את התוכנית עם כאב לב, אבל נראה, כי עכשיו הם יותר ממוקדים ויודעים מה באמת הם צריכים בכדי למצוא אהבה.

19 רווקים/ות מגיעים לעונה החדשה, בעונה משתתפים רווקים/ות נבחרים מעונות קודמות, כאלה שזכו לאהדת הקהל וכאלה שהפכו לדמויות בולטות מהעונות הקודמות של "הרווק" ו"הרווקה", כולל רווקה לשעבר בעצמה – בקה, הרווקה מעונה 14.

כל הטוב הזה עומד לקרות באתר נופש רומנטי במקסיקו. 

 

 

הרווק: חגיגה של אהבה רק ב-yes

החל מה-08/05 ב-yes VOD, וב-15/05 בשעות הערב המאוחרות ב- yes הרווק וב- STINGTV

ספיישל רומנטי במיוחד –  ה"רווק" מביט לאחור ב-20 עונות של סדרת הריאליטי הרומנטית המצליחה. הצופים יתעדכנו עם כמה מהזוגות הרווקים והרווקות האהובים עליהם בכל הזמנים, ויגלו כיצד סיפורי האהבה הללו נמשכו זמן רב לאחר טקסי הוורדים האחרונים שלהם.
הצופים מוזמנים לחגיגות המרגשות ולהכנות לחתונתם של ג'ייד וטאנר באתר הנופש שבקליפורניה. אבל הלילה הזה של הרומנטיקה רק מתחיל! כשפנים מוכרות, כולל ניק ויאל, ג'ארד הייבון, שרה הרון, אשלי ולורן איאקונטטי, ג'וליה קיני, ג'יי ג'יי ליין, מישל מאני ובן זורן, מגיעים לחגוג עם הזוג המאושר, המנחה, כריס הריסון חושף, את שלושת הרגעים המובילים בכל העונות שהיו. עוד בספיישל דירוג לוהט בקטגוריות הבאות: "הכי דרמטיים", "השערוריות הגדולות ביותר", "אנשים שאנחנו אוהבים לשנוא" והפספוסים הטובים ביותר בתולדות "הרווק". בנוסף, הספיישל מעלה זיכרונות רומנטיים מכל העונות: הפגישות הראשונות הבלתי נשכחות, הדייטים הרומנטיים שבהם פרחה האהבה – שחלקם הובילו לשברון לב ואחרים להצעות יפות. הריסון ישוחח עם הרווק בן היגינס על המסע שלו, כמו גם עם זוגות עבר רווקים שמצאו אהבה… ואת הנפש התאומה שלהם, ביניהם טריסטה וריאן סאטר; אשלי וג'יי פי רוזנבאום ובנם; שון וקתרין לואו; ג'ייסון ומולי מסניק. אשר מעדכנים את הצופים אודות חייהם ממש בימים אלה.

 

 

הרווק: החתונה של שון וקתרין רק ב-yes

החל מה-08/05 ב-yes VOD, וב-29/05 בשעות הערב המאוחרות ב- yes הרווק וב- STINGTV

ספיישל בו הזוג שון לואו וקתרין ג'ודיצ'י, יחלקו את סיפור האהבה שלהם עם מיליוני צופים ומעריצי "הרווק" כאשר חתונתם המצופה משודרת בטלוויזיה – בשידור חי. זו תהיה הפעם הראשונה אי פעם שחתונת "הרווק" משודרת בשידור חי. את האירוע מנחה, המנחה הקבוע של התוכנית – כריס הריסון.

שבועות של תכנון וציפייה מגיעים לשיאם כאשר כוכבי "הרווק/ה" לשעבר שון וקתרין מצהירים אודות אהבתם זה לזו בפני משפחה, חברים, כוכבים ומשתתפים של "הרווק/ה" בעבר, אשר הגיעו לחגוג איתם באתר הנופש היפהפה ארבע העונות בילטמור סנטה ברברה. רשימת האורחים כוללת את טריסטה וריאן סאטר ("הרווקה" 1), אשלי וג'יי פי רוזנבאום ("הרווקה 7"), ג'ייסון ומולי מסניק ("הרווק 13"), דזירה הארטסוק וכריס זיגפריד ("הרווקה 9") ועוד.

 

 

 

הרווקה: החתונה של אשלי וג'יי.פי רק ב-yes

 

החל מה-08/05 ב-yes VOD, וב-29/05 בשעות הערב המאוחרות ב- yes הרווק וב- STINGTV

ספיישל רומנטי במיוחד אודות אשלי הברט וג'יי פי רוזנבאום, זוג הרווקים השני שצעד אל החופה במסגרת התוכנית. הם יחלקו את חתונתם המצופה ואת כל פרטי האירוע המרהיב עם מיליוני צופים בפרק ספיישל שעתיד להמיס את לבבות הצופים. מנחה התוכנית, כריס הריסון יחתן את הזוג המאוהב. 

במהלך הספיישל יזכה הזוג להביט הזוג לאחור על חייהם מאז אותה הצעה רומנטית בפיג'י בסוף העונה של אשלי כ"רווקה" ב-2010 וכיצד הפתיעו את בני משפחתם בבשורה המשמחת.

הצופים יזכו לקבל הצצה אל כל החגיגות המרגשות – וזוגות עבר של משתתפי "הרווק/ה" יהיו ברשימת האורחים כדי לעזור לזוג לחגוג, יחד עם משפחותיהם וחבריהם. רשימת האורחים כוללת את טריסטה וריאן סאטר, ג'ייסון ומולי מסניק, עלי פדוטובסקי, ג'יליאן האריס, דהאנה פאפאס, שון לואו, רוברטו מרטינז וריאן פארק.

 

הרווק: החתונה של ג'ייסון ומולי רק ב-yes

החל מה-08/05 ב-yes VOD, וב-29/05 בשעות הערב המאוחרות ב- yes הרווק וב- STINGTV

ספיישל חתונה נוסף, והפעם הזוג האהוב ג'ייסון מסניק ומולי מלאני, הזוג הרווק הראשון שצעד אל מתחת לחופה, הם ישתפו בספיישל מרגש ודרמטי המספר ומסכם את סיפור אהבתם עם מיליוני צופים.

במהלך הספיישל, הזוג מאפשר לצופים להיכנס לכל החגיגות המרגשות כולל ההכנות לאירוע הגדול כגון, בחירת השיר לריקוד חתן כלה, תכנון התלבושות וכמובן בחירת שמלת הכלה ועוד…

לג'ייסון ולמולי הייתה דרך חתחתים בדרכם אל האושר הגדול, מה שהופך את האירוע החשוב הזה להרבה יותר מתוק עבורם. המסע של ג'ייסון נמשך יותר משנה אחורה, כאשר הוא היה אחד משני הרווקים האחרונים ב"רווקה", בהשתתפות דיאנה פאפאס. למרות שבסופו של דבר נדחה על ידי דיאנה, הוא היה חביב המעריצים והאב הרווק הראשון אי פעם ב"רווק" שניסה את מזלו למצוא שוב אהבה. הוא הציע נישואין למליסה ריקרופט בגמר, ומאוחר יותר שינה את דעתו. בספיישל קורע לב של "אחרי ורד הסופי", הוא נפרד ממליסה, בתקווה שזה לא מאוחר מדי לבקש ממולי שתיתן לו הזדמנות שנייה. מזל שהוא לקח את ההימור, בני הזוג עשו צעדים איטיים ויציבים כדי לבנות את מערכת היחסים שלהם, כולל בניית הקשר של מולי עם בנו של ג'ייסון, טיי.

 

הרווקה: האיחוד ההיסטורי רק ב-yes

החל מה-08/05  ב-yes VOD, וב-22/05 בשעות הערב ב- yes הרווק וב- STINGTV

ספיישל בו יחגגו הצופים 15 עונות של רומנטיקה עם כריס הריסון כשהוא יוצא לדרך עם מעריצי העל של "הרווקה", ויבקר מחדש בכמה מהדייטים הבלתי נשכחים והרגעים הבלתי נשכחים מההיסטוריה של הרווקות, שיובילו למפגש רווקות שאין כמותו עם הפתעות מיוחדות לאורך הדרך.

 

 

 

 

 

 

ג'ו אקזוטיק נגד קרול רק ב-yes

החל מה-18/05 בבינג' – yes VOD

דרמה המבוססת על הסיפור שעמד בבסיסה של סדרת ה"הפשע אמיתי" Tiger King.

קייט מקינון ("SNL") נכנסת לנעליה של קרול בסקין, פעילת זכויות-בעלי חיים שהקדישה את חייה להצלתן של חיות-בר מקרקסים, מופעי חיות נודדים ושאר מוסדות שמתעללים בהן. ג'ון קמרון מיטשל ("הטובות לקרב") נכנס לנעלי העור הצבעוניות של ג'ו אקזוטיק השערורייתי, בעליו של גן חיות עבור חתוליים גדולים.

כשבסקין מזהה את ג'ו כמוקד של התעללות נרחבת בבעלי חיים, היא יוצאת נגדו למלחמת חורמה במטרה לסגור את עסקיו אחת ולתמיד ולהציל את החיות שברשותו. אבל ג'ו אקזוטיק לא מתכוון לעבור על כך בשתיקה, והמלחמה ביניהם הולכת ומסלימה, עד שהיא גולשת לרצח.

כוכבים נוספים: קייל מקלקלן ("טווין פיקס", "עקרות בית נואשות") בתור בעלה התומך של בסקין, סאם קילי ("68 Whiskey" – תאג"ד האמריקנית) מגלם את מאהבו הצעיר של ג'ו ו-בריאן ואן הולט ("השריף") מגלם את ג'ון ריינק, שותפו העסקי של ג'ו.

 

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

 

 

 

ראשון בזירה רק ב-yes

החל מה-02/05 בבינג' ב-yes VOD וב-04/06 ימי שבת ב22:00 ב- yes TV ACTION וב- STINGTV

דרמת משטרה בריטית ומבטיחה המתרחשת בליברפול. הסדרה נכתבה על ידי טוני שומאכר, קצין משטרה לשעבר ומככב בה מרטין פרימן ("שרלוק", "פארגו", "ההודאה"), הסדרה עוקבת אחרי 6 משמרות לילה בתחנת משטרה כאשר כל פרק מתאר משמרת לילה אחת.

כריס קרסון (פרימן) הוא קצין משטרה אשר הורד מדרגת מפקח ובמסגרת תפקידו החדש הוא אחראי על משמרות הלילה במרכז ליברפול התוססת, כעת הוא צריך לטפל בפשעים קשים של אלימות וסמים, בעוד הוא מתמודד עם שדים מעברו שמאיימים לפגוע בעבודתו, בנישואיו ובבריאותו הנפשית.

קרסון, אדם רב קונפליקטים ועם בעיית נאמנות. מצד אחד הוא שואף לעשיית טוב, ומהצד השני הוא לעיתים מאוד אגרסיבי ואלים, כנראה כתוצאה מטראומת ילדות שהוחרפה עקב תפקידו במשטרה. 

כשהוא נאלץ לצרף אליו את רייצ'ל (אדלאיו אדידיו, "פשע במעגל סגור"), קצינה אידאליסטית שלא אוהבת את שיטות העבודה שלו, שניהם מגלים במהרה שהישרדות בעולם האכזרי והלחוץ שבו הם עובדים מצריכה שיתוף פעולה של שניהם, האם השותפות ביניהם תצליח או שהשניים יהרסו אחד את השנייה?

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

החיים עצמם 6 – פרק סיום הסדרה רק ב-yes (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

25/05 ב- yes VOD וב- STINGTV

זה מרגיש כאילו רק אתמול התוודענו והתחלנו להיקשר לבני שבט פירסון, לסיפור האהבה של רבקה וג'ק, לחייהם של שלושת האחים, החברים ובני/בנות הזוג –  אבל למעשה הסדרה שהחלה לשדר בשנת 2016 וכעת העונה האחרונה מגיעה לסופה עם פרק סיום שכולם נרגשים לקראתו.

הסדרה הצליחה לאורך כל העונות לרגש ולסחוף, להעלות דמעות בעיני צופיה ולגרום לנו לחשוב. זוהי סדרה על אנשים טובים שמנסים, נכשלים ואז מנסים שוב. סדרה שהדמויות בה מאמינות בטוב ושמאמצת לחיקה את הרעיון להסתכל גם על חצי הכוס המלאה. 

משודר רק ב- yes ובצמוד לשידור בארה"ב.

 

 

נפרדנו כך – עונה 3 רק ב-yes

החל מה-18/05 בבינג' ב-yes VOD 

עונה שלישית ואחרונה לדרמה הבריטית המבריקה המתרחשת בעולם מעגלי הגירושים היוקרתי של לונדון. 

העונה מתמקדת בפרידה של האנה (ניקולה ווקר, "בלתי נשכח") ונתן (סטיבן מנגן,"אפיזודס"), שני עורכי הדין המתמחים בענייני גירושין עומדים כעת בפני גירושין יחסית ידידותיים משלהם – עד שגילוי מסעיר מעורר עימות כואב.

בינתיים רות (דבורה פינדליי, "הגברת בקרוואן") מבלה יותר זמן עם המאהב, פרופ' רוני, מאשר להיות סבתא נוכחת ועוזרת, נינה (אנבל סקולי) מג'נגלת בחיים כאימא חד הורית, ואירוע בלתי צפוי מטלטל את חייהם של רוז (פיונה באטון) וג'יימס (רודי דארמלינגם).

לצד כל זה, העונה החדשה מיטבה לתאר את המשפחה המבולגנת והאותנטית הזו של עורכי דין המוכיחים כי גירושים לא תמיד חייבים להיות כישלון  ותמיד קיימת תקווה גדולה אחרי הפרידה וצעידה לפרק חדש בחיים.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

אסטריד ולילי מצילות את העולם רק ב-yes

החל מה-11/05 בבינג' ב-yes VOD  

תקופת התיכון מספיק קשה גם ככה, אבל כאשר שתי נערות שהן גם החברות הכי טובות, פותחות בטעות פורטל למימד אחר, מפלצתי ומוזר להחריד, זה הופך להרבה יותר מסובך.

 דרמה קומית על טבעית אודות אסטריד (ג'אנה מוריסון) ולילי (סמנתה אוקוין), שתי תלמידות תיכון חובבות הרפתקאות, המוצאות את עצמן צריכות להילחם במפלצות על מנת להציל את העולם. 

האם הן  יצליחו להביס את היצורים המצמררים ולהפוך לגיבורות חסרות הפחד שנועדו להיות? האם הן גיבורות על של האזור בו הן חיות והן הצליחו להציל את העולם? אבל הכי חשוב, האם הן יצליחו לשרוד את זוועות תקופת התיכון תוך כדי? 

 

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

בוגדים

החל מה-26/05 בבינג' ב-yes VOD 

דרמה שנונה ומסקרנת אודות ג'וש (ג'ושוע מקגוויר) הלחוץ ופולה (סוזן ווקומה) המגניבה, שני זרים אשר נפגשים במקרה בשדה התעופה מיד לאחר שהם מגלים שהטיסה שלהם הביתה התבטלה. המשיכה והתשוקה ביניהם, מתגלה במהרה כבלתי נשלטת והם מוצאים עצמם בסקס סוער, שאחריו הם מתוודים זה בפני זו שהם נמצאים במערכות יחסים ולמעשה הם בגדו כרגע בבני זוגם.

כשהם חוזרים הביתה, הם יותר ממופתעים להיתקל זה בזו במקרה שוב ברחוב, ומגלים שפולה ובעלה הם השכנים החדשים שעברו לגור ממש ממול. במהרה מגיעים בני הזוג של השניים – זאק (ג'ק פוקס) בעלה של פולה, גבר אמריקאי גבוה וחתיך ואסתר (קיילי קוק) החברה הפרועה של ג'וש הלחוץ. זאק, בתמימותו, מזמין את השכנים ממול שכרגע הכיר למסיבה ואיכשהו החיים של הזוגות משתלבים אחד בשני למרות שג'וש ופולה מנסים לעשות הכל בכדי לשמור מרחק ולא להיכנע לתשוקה…

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג'

 

סודות בחצר האחורית

החל מה-12/05 בבינג' – yes VOD

מיני סדרת פשע אמיתי בריטית שנכתבה על ידי אד סינקלייר בהשראת אירועים אמיתיים שנחשפו בבריטניה בשנת 2012.

הסדרה מספרת את סיפורם של סוזן (אוליביה קולמן, "הכתר" ובת זוגתו במציאות של סינקלייר) וכריסטופר אדוארדס (דיויד ת'יוליס, "פארגו", "וונדר וומן"), זוג בריטי הנראה רגיל לכאורה שנמצא במוקד חקירה יוצאת דופן כאשר שתי גופות מתגלות בחצר האחורית של ביתם במנספילד.

הזוג שהסתבר שרצח וקבר בחצר את הוריה של סוזן הסתירו את הפשע במשך יותר מעשור.

הסדרה, שהופקה עבור HBO ו- Sky Studios חושפת לצד הפשע, סיפור אהבה ייחודי המתואר ברגש ועם נגיעות הומור שחור.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

אמת או שקר

החל מה-18/05 בבינג' – yes VOD

מקארנה (אירנה ארקוס) הינה מורה בתיכון בעיירת חוף יוקרתית, היא נשואה לפסיכיאטר המקומי ואם לבת מתבגרת, החיים שלה מתנהלים בדיוק כמתוכנן וכמצופה. כל זה עומד להשתנות ברגע אחד, כאשר בסוף שנת הלימודים, סרטון מיני שלה ושל איבן (לוקאס נאבור), תלמיד ובנה של חברתה הטובה, הופך מפורסם ברשתות והופך ברגע לוויראלי.

כתוצאה מכך, בעלה עוזב את הבית ובתה כועסת עליה, מתעבת אותה ובזה לה. מקארנה נאלצת לעזוב את העיירה ועוברת לחיות בבית אביה, העניינים עוד יותר מסתבכים כאשר איבן טוען שהוא ומקארנה נמצאים במערכת יחסים נסתרת מאז שהיה בן 15, מה שגורם למשטרה המקומית לפתוח בחקירה נגדה. 

היא מחליטה לא לשתוק יותר ויוצאת לגלות ולחשוף את האמת, בעיקר כאשר בנוסף להכל מתגלה גופה בעיירה והיא החשודה העיקרית..

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

 

בנות לנצח – עונה 2

החל מה-09/05 בבינג' – yes VOD, וב- 28/05 ימי ש' בשעה 19:55 ב- yes TV COMEDY

עונה שנייה לקומדיה המוסיקלית והמרעננת מבית היוצר של טינה פיי ("רוק 30") ומרדית' סקארדינו ("קימי שמידט") בכיכובן של ביזי פיליפס ("קוגר טאון"), רנה אליס גולדסברי ("האישה הטובה"), פאולה פל ("סטרדיי נייט לייב") והזמרת שרה ברייליס כלהקת בנות מהעבר.

כזכור, אי שם בשנות ה-90 הן היו להיט לרגע בתור להקת הבנות Girls5Eva אך לאחר הפירוק החיים שלהן עברו בעיקר מאכזבה לכישלון. כל אחת מחברות הלהקה נמצאת במקום אחר בחייה: דון (ברייליס) עובדת במסעדה משפחתית; גלוריה (פל) רופאת שיניים גרושה; וויקי (גולדסברי), הפכה למשפיענית רשת, סאמר (פיליפס) נישאה לאהוב נעוריה (אנדרו ראנלז "בנות") וחיה בכלוב של זהב והייתה גם את אשלי שנהרגה בתאונה מוזרה…

כשראפר מסמפל את אחד הלהיטים שלהן, אור הזרקורים חולף על פניהן שוב לשנייה, והן מתעקשות לתפוס את ההזדמנות ולהחזיר את עצמן למרכז העניינים, בדיוק כשגיל 40 נושף בעורפן.

גם בעונה החדשה ממשיכות הבנות לעבור מסע מעניין בו הן לומדות בעיקר על עצמן דברים חדשים. ניסיון הקאמבק שלהן מאלץ אותן לבחון כל פעם מחדש את החברויות שיצרו זו עם זו ועם שאר האנשים בחייהן.

סיפור הקאמבק השאפתני שלהן מלא ביצרים, רגשות וחברות והוא משולב בצורה מושלמת עם שירים והמון הומור.

כל פרקי העונה עולים ל-VOD בבינג' 

 

אטלנטה 3 פרק סיום העונה רק ב-yes (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

21/05 ב- yes VOD 

הדרמה הקומית המצליחה והמופתית מרשת FX, זוכת שני פרסי אמי ושני פרסי גלובוס הזהב, שזכתה לשבחים מכל עבר ואף כונתה על ידי Variety: "הפקה מושלמת, קולנועית ויפהפייה", חזרה ממש לאחרונה לאחר הפסקה ארוכה לעונה שלישית ומוצלחת – וכעת העונה מגיעה לסופה עם פרק סיום מסקרן במיוחד.

הסדרה עוקבת אחר חיי היומיום של ארן (דונלד גלובר, "קומיוניטי") ובן דודו הראפר המכונה "פייפר בוי" (בריאן טיירי הנרי) המחפשים את דרכם בסצנת הראפ המקומית באטלנטה – ג'ורג'יה, כשהם מנסים להוכיח את עצמם ובמקביל לנהל את חייהם וחיי משפחתם. 

העונה צולמה בחלקה בלונדון ומתרחשת ברובה באירופה. ארן, פייפר בוי, דריוס ואן יוצאים לסיבוב הופעות באירופה ובזמן שהם לומדים להכיר את המקום החדש הם צריכים להתמודד עם הצלחות, כישלונות ועניינים לא פתורים בחייהם הפרטים.

גלובר, היוצר והכוכב של הסדרה נחשב לאחד מהיוצרים המבריקים בדורו ומסתמן כי מדובר בעונה מדהימה  שהחזירה את הסדרה לאחר הפסקה ארוכה למפת הסדרות הטובות ביותר על מסך הטלוויזיה.

משודר רק ב- yes ובצמוד לשידור בארה"ב.

 

אשתו של הנוסע בזמן (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-16/05 ב-yes VOD, וב- STINGTV

סדרה חדשה מבית HBO מתארת ​​את השפעותיו של מסע בזמן של נישואיהם של הנרי דטאמבל (תיאו ג'יימס, "מפוצלים") וקלייר אבשייר (רוז לזלי, "משחקי הכס", "הטובות לקרב") ועל אהבתם העזה זה לזה, תוך פרישת הסיפור משתי נקודות מבטיהם ובזמנים שונים. 

קלייר והנרי הם זוג המנסה לחיות חיים נורמליים ולרדוף אחר יעדים מוכרים – עבודות ויציבות, השתייכות לחוג חברים טובים, הקמת בית ומשפחה – אך כל אלו מאוימים על ידי העובדה שהנרי סובל מפגם גנטי הגורם לו לנסוע בזמן באופן בלתי צפוי ולתקופות לא קצרות, והוא אינו יכול להימנע או לשלוט בכך.

כבר בשנת 2018 נודע כי HBO הזמינה, ללא פרק פיילוט, עיבוד טלוויזיוני שיבוסס על הרב מכר הנודע "אשתו של הנוסע בזמן", ספר שכבר עובד בעבר לקולנוע, על כתיבת הסדרה הופקד היוצר והתסריטאי המוערך סטיבן מופאט ("שרלוק" ו"דוקטור הו"). אודרי ניפנגר שכתבה את הרומן, לוקחת חלק פעילת בהפקת העיבוד הטלוויזיוני ובמאי הסדרה הינו דייוויד נאטר.

משודר בצמוד לשידור בארה"ב.

 

פאוזה עם סאם ג'יי 2 (משודר צמוד לשידור בארה"ב)

החל מה-21/05 ב-yes VOD  וב- STINGTV

עונה שנייה לתוכנית בהנחיית סאם ג'יי, כותבת בכירה של התוכנית "סאטרדיי נייט לייב" וסטנדאפיסטית עולה. ג'יי הצטרפה לצוות הכותבים של התוכנית הסאטירה המצליחה והוותיקה כבר בשנת 2017 ומאז היא עושה חייל בתחום. 

גם העונה חדשה תעסוק בנושאים המובילים בתרבות האמריקאית והעולמית שהתרחשו במהלך השבוע עם נגיעה בפוליטיקה ואקטואליה. ג'יי ידועה בנקודת מבטה הייחודית, החתרנית והמקורית.

העונה הקודמת זמינה לצפייה ב-yes VOD / משודר בצמוד לשידור בארה"ב.

 

בת השוטר – עונה 2

בת השוטר, עונה 2, במהלך חודש מאי, בyes VOD KIDS , ערוץ טין ניק  וב- STINGTV

היא לא תכננה לחזור לבני ברק, אבל לבני ברק היו תכניות אחרות בשבילה…

ארבעה חודשים חלפו מאז "התכנית להגנת עדים" בבני ברק. דנה, בת השוטר, מוזמנת לחתונה של חני ודניאל, בת הרב והבחור מהמאפיה. אלא שאז מהלומה חדשה ניחתת על משפחת רבינוביץ'. 

בעונה חדשה ומותחת, דנה וחני יוצאות למסע לפתרון התעלומה המטורפת ובדרך מסתבכות עם חבורת בני נוער שנשרו מהישיבות. 

במקביל – אליהו מתקשה להתאקלם בתיכון החילוני ונקשר לנערה מתוסבכת בשם בל ובמגמה – הפרויקט השאפתני של אדם מביא לנקודת רתיחה את היחסים בין כולם.

יוצרת ותסריטאית ראשית: דנה שץ

תסריטאים: הילה וונסובר-גרטי ומיכאל שטרן

במאי: רועי פלורנטין

חברת הפקה: סלוצקי הפקות

שחקנים: ליאנה עיון, עומר נודלמן, מור סרוסי, עידו אליאלי, רועי רשף, רועי רביב, יהודה בוחבוט, אלכס זילברג, רוני קליין, מנור חקק, הילה הרוש, מוריס כהן, טלי שרון, רותם קינן, יואב רוזנברג, עידן מירון, עדי גילת ושמוליק לוי.

 

הנסיכה בדלת ממול – בדיבובה של משי קליינשטיין

רק לילדי yes

החל מ10.5, ב-yes VOD KIDS  וב- STINGTV

סדרת חדשה לילדים מבית ערוץ WIZ, רק לילדי yes, משפחת המלוכה עוברת מהארמון לבית רגיל ומחליטה לחיות כמו משפחה רגילה.

המשפחה מנסה לתפקד כמו משפחה רגילה אך מבינים שיש דברים שאי אפשר לשנות ומנסים למצוא את האיזון בין להיות בני מלוכה לבין להיות אנשים רגילים כמו כולם.

 

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסקברי פלוס: בלונדינית קטלנית

בלונדינית קטלנית, סדרת דוקו בת שישה פרקים, בהפקת הולי מדיסון (מנחת "רציחות הפלייבוי") מגיעה לישראל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.