שבת , יולי 27 2024
לשדוד את סבתא, כאן דיגיטל

לשדוד את סבתא

לשדוד את סבתא" סדרת הרשת החדשה של "כאן דיגיטל"

 

 

הקשר המיוחד של סבתות ונכדות שבא לידי ביטוי בחברות בין דורית, כנות והשראה הדדית, לצד התמודדות עם הזקנה, הגוף שדועך, והזמן שנותר יחדיו שלעולם אינו מספיק.

״לשדוד את סבתא״ תעלה לאוויר החל מה 1- לפברואר, בימי שלישי, בכאן דיגיטל וברשתות החברתיות

״לשדוד את סבתא״ היא סדרת רשת דוקומנטרית על סבתות ונכדות שיש ביניהן חיבור יוצא דופן. כל פרק מלווה צמד של סבתא ונכדה למסע קטן שבו הן נחשפות לצדדים חדשים אחת אצל השנייה: החמצות, תשוקות ותובנות חיים.

הסדרה תפגיש את הצופה עם הדיסוננסים החבויים בקשר הבינדורי: סבתא שהיא מלכת הזמר והחינות התימניות, אבל את הנכדה שלה- היא לא מצליחה לחתן; נכדה שעוזרת לסבתה להתכונן לדייט עם מכר מהעבר, בזמן שהיא מתקשה לפצח את עולם הדייטינג בעצמה; סבתא שמחליטה בגיל 90 לעשות עלייה לארץ ולהתאחד עם משפחתה; וצלמת שמנסה ללכוד עוד כמה רגעים עם סבתה, בסשן צילומים שהפך להיות התיעוד האחרון.

הסדרה עוסקת בחברות בין דורית, באהבה המיוחדת בין סבתות לנכדות, ברגע הקצר החופף בחיים שבו הן שתיהן פוגשות זו את זו כנשים בוגרות. על חברות, כנות, אינטימיות, אל מול ההתמודדות עם תהליך הזקנה, הגוף הדועך, ועד לפרידה הבלתי נמנעת.

המשתתפים בסדרהרנה שיינפלד – רקדנית וכוריאוגרפית מיתולוגית (ממקימי להקת בת שבע), ברכה כהן עובדיה -גדולת הזמר התימני, כוכבה לוי – זמרת לדינו, אלה ברק – צלמת אמנית ועוד רבות וטובות.

יוצרות: ליאורה יסלזון, יעל לוטם וטל ברדה | בימוי ותסריט: יעל לוטם | תחקיר וליהוק: ליאורה יסלזון | חברת הפקה: טל ברדה פילמס

״לשדוד את סבתא״ תעלה לאוויר החל מה 1- לפברואר, בימי שלישי, בכאן דיגיטל וברשתות החברתיות.

 6 פרקים, משך כל פרק: כ 7-8- דקות.

 

יש לבדוק גם

AMiNORMAL#

סדרת הרשת AMiNORMAL# שתעלה בקרוב ב-כאן דיגיטל תוצג בבכורה בפסטיבל אידפ"א היוקרתי בחודש הקרוב הסדרה, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.