יום שישי , יולי 26 2024
משפחת קרדשיאן, העונה האחרונה, ערוץ !E

יוני בערוץ !E

נפרדים ממשפחת קרדשיאן

 

 

קשה להאמין, אבל באמת הגענו לרגע הזה – משפחת קרדשיאן מגיעה לסיומה.
בשני הפרקים האחרונים לעונה, שישודרו ביוני, המשפחה יוצאת לטיול אחרון באגם טאהו, שם הן נזכרות ברגעים האהובים עליהן מהסדרה ואפילו משחזרות את חלקם! בעוד הן שם, קים מתמודדת עם בעיות בנישואים ומגיעה להחלטה קשה אך חשובה, קורטני מרגישה לחץ גובר מהמשפחה לחדש את מערכת היחסים עם סקוט, וקלואי צריכה להחליט אם לעבור לבוסטון עם טריסטן. כאקט אחרון להנצחת הסדרה שהייתה חלק מחייהן במשך 14 שנה, בנות המשפחה מכינות קפסולת זמן ומכניסות אליה פריטים שונים המסמלים רגעים חשובים וזכורים במיוחד מ"משפחת קרדשיאן".
הפרידה כואבת וקשה להרפות, אז מזל שיש לנו גם שני פרקי פרידה כדי לעזור לנו להשלים עם המצב. בפרקים אלו אנדי כהן יושב לשיחה עם בנות המשפחה, ויחד הם יחזרו אל הרגעים השערורייתיים, המרגשים והנודעים לשמצה מ-20 העונות של הסדרה, וגם יענו על כמה שאלות שנשארו פתוחות…

 

משפחת קרדשיאן – פרק סיום הסדרה
יום שישי, 11 ביוני, ב-16:00 
משפחת קרדשיאן – פרקי פרידה
ימי שישי, 18 ו-25 ביוני, ב-16:00

 

מסע איחוד – סדרה חדשה

 

 

ערוץ E! מזמין אתכם להצטרף למסע מיוחד במינו עם סדרה חדשה המאחדת כוכבי סדרות טלוויזיה מצליחות ליום של כיף והעלאת זיכרונות. כל פרק של "מסע איחוד" יתמקד בכוכבי סדרה אחרת בעוד הם נזכרים בסיפורים האהובים עליהם מאחורי הקלעים, ובוחנים את המורשת שהשאירה הסדרה.
פרקי הסדרה יאחדו את כוכבי הסדרות "סקראבס" (בהשתתפות זאק בראף, דונלד פייזון ושרה צ'וק), "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז" עם חמשת המופלאים המקוריים, אופרת הסבון "כל ילדיי", והסיטקום "עולם אחר".
מסיפורים על הליהוק לסדרה, עד עדכונים על חיי הכוכבים כיום וכל מה שבין לבין, "מסע איחוד" היא המסע הנוסטלגי האולטימטיבי לכמה מהסדרות הכי פורצות דרך ששודרו בטלוויזיה לאורך השנים.

 

מסע איחוד: כל ילדיי
יום שבת, 19 ביוני, ב-17:45
כמה מכוכבי אופרת הסבון האהובה "כל ילדיי" מתאחדים על מנת לציין 50 שנה לעלייתה, ונזכרים במקורות הסדרה, בעלילות השערורייתיות ביותר, וברגעים המותחים והמפתיעים שהשאירו את הצופים בהלם.
מסע איחוד: טאץ' עליז לסטרייט שיעיז
יום שבת, 26 ביוני, ב-17:45 
החמישייה המופלאה המקורית של "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז" מתאחדת כדי להפתיע אחד מהם עם מייקאובר מדהים לכבוד יום הולדתו. על הדרך יזכרו ברגעים האהובים עליהם מהסדרה פורצת הדרך ששינתה את פני הטלוויזיה.

 

 

 

הצצה לסדרה חדשה – טייאנה ואימאן סיפור אהבה

 

 

פרק הצצה מיוחד לסדרה חדשה שתעלה בערוץ בהמשך השנה!
החיים באטלנטה לא משעממים עבור טייאנה טיילור ואימאן שאמפרט. בסדרה חדשה אותנטית וחסרת מעצורים, כוכבת הפופ ושחקן הכדורסל – יחד עם קבוצה קרובה של משפחה וחברים – לוקחים את העולם בסערה תוך כדי להטוט בין מוזיקה, ספורט, אופנה, עסקים, והחשוב מכל – משפחה. עם גישה חסרת תקדים לתוך עולמם של טייאנה ואימאן, אנו אף פעם לא יודעים בדיוק למה לצפות מהצמד הדינמי הזה, אך מה שבטוח – הכל מגיע מאהבה.
בפרק המיוחד שישודר ב-25 ביוני, נלמד להכיר את הזוג ומעגל החברים והמשפחה הקרוב אליהם, לקראת עליית הסדרה המלאה בהמשך השנה.

 

טייאנה ואימאן סיפור אהבה / We Got Love Teyana & Iman 
יום שישי, 25 ביוני, ב-16:45

 

חודש הגאווה ופרקים חדשים

 

חודש הגאווה

 

חודש הגאווה

 

בנוסף לפרק "מסע איחוד" הסובב סביב החמישייה המופלאה של "טאץ' עליז לסטרייט שיעיז", נשדר במהלך חודש הגאווה פרק חדש של "סיפורי הוליווד" המתמקד בסיפורם של יוצרים טרנסג'נדרים בהוליווד וכיצד נאבקו במשך שנים ארוכות להבאת ייצוג הולם לקהילה הטרנסג'נדרית על המסך ובהפקות מאחורי הקלעים.

החל מ-9 ביוני נשדר את שתי העונות של הסדרה המרתקת "אני קייט" שעוקבת אחר מסעה של קייטלין ג'נר לאחר יציאתה מהארון. הסדרה תשודר בימים ראשון-חמישי ב-21:10.

סיפורי הוליווד: טרנסג'נדרים בהוליווד
יום חמישי, 10 ביוני, ב-23:00  

 

 

פרקים חדשים בחודש יוני
מועדון ארוחת הערב
ימי שישי ב-16:45
הוליווד נחשפת
ימי שישי ב-17:05 
אסונות מפלסטיק – עונה 7
ימי שבת ב-18:30 

יש לבדוק גם

חודש הגאווה בסלקום TV

  חודש הגאווה בסלקום TV:   סלקוםTV  גאה לחגוג יחד עם צופיה את חודש הגאווה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.