שבת , יולי 27 2024
להישאר במשחק, כאן 11 וכאן דיגיטל

להישאר במשחק

 

כאן דיגיטל מציגים: להישאר במשחק

סדרת רשת קומית-טרגית על שחקנים מוכרים בני 80 פלוס, שיעשו הכל בכדי להישאר במשחק. בתפקיד עצמם: ליא קניג, אברהם סלקטר, גבי עמרני, אלברט כהן ,יוסי סגל ,מרים זוהר. יוצרים: יובל ברגר וידידיה ויטל הסדרה תשודר בכאן דיגיטל החל מ 10.12.20 ובהמשך ב כאן 11

 

 

להישאר במשחק הוא כל רצונם של שישה שחקנים ושחקניות מוכרים בגיל הזהב: אברהם סלקטר, גבי עמרני, אלברט כהן, יוסי סגל, מרים זוהר וליה קניג המרגישים חיוניים ורעננים כפי שהיו בגיל 25. הסביבה לעומת זאת מתייחסת אליהם כאל קשישים שעבר זמנם. הסדרה "להישאר במשחק" שעולה ב-כאן דיגיטל החל מה-10 בדצמבר, ותשודר ב-כאן 11 בהמשך, מספקת פיסות חיים של כל אחד מהשחקנים המגלמים את עצמם בזמן שהם נלחמים בהומור, בתמימות ובערמומיות, בכפפות המשי האכזריות של הסביבה כלפיהם.

הסדרה נוגעת במורכבויות אנושיות אוניברסליות שתקפות לכל אדם שהתבגר וחווה את הפער בין האופן בו הוא רואה את עצמו לבין האופן בו הסביבה תופסת אותו . אנשים זקנים הם דמויות שקופות בעיני החברה, דמויות שתפקידן מצטמק ככל שהן מתבגרות, וכל מה שמגדיר אותן זה המצב הפיזי המתדרדר שלהן וההתרפקות על עברן. על אחת כמה וכמה במציאות הנוכחית שבה הקורונה זיקקה את הדימוי שלהם למסגרת אחת שבה אפשר לחלות, אפשר למות ואפשר להפוך לסטטיסטיקה. אבל הגיבורים של להישאר במשחק מסרבים להיכנע לדימוי הזקנה.

בפרק הראשון יוסי סגל מתחכך בפרמיירה של יובל סגל, בנו השחקן, ומתחנף למנכ״ל תיאטרון מלוקק. בשיחה בין יוסי ויובל חוטף האב ביקורת מהבן שטוען כי הוא משפיל את עצמו, כדי לקבל תפקיד. אבל השיחה מקבלת לפתע טוויסט בלתי צפוי.בפרק השני גבי עמרני מנסה לשכנע כי הוא יכול עדיין לגלם תפקידי אופי, אך מגלה כי הבמאי מעדיף שכשחקן זקן יידע בעיקר איך למות. בפרק השלישי מרים זוהר מצטלמת לפרסומת לדיור מוגן, ומגלה כי למרות האווירה הנעימה והמבודחת המוות בכל זאת אורב מעבר לפינה. 

בפרק הרביעי מקבל אברהם סלקטר פרס מפעל חיים, המעמד המשמעותי ביותר בקריירה של שחקן, אך מגלה במרוצת הערב את הצביעות הגלומה במעמד. בפרק החמישי אלברט כהן משתתף בהצגת ילדים, ונוכח לגלות כי השחקנים הצעירים סביבו מזלזלים ביכולתו מאחורי גבו. הוא בתגובה מוכיח להם שכוחו עוד במותניו וכי מכשיר שמיעה יכול להיות גם יתרון. בפרק השישי מגיעה ליא קניג לביקור אצל הרופא ומגלה כי חרף מעמדה הרם, הרופא מעדיף לדבר מעל לראשה אל בן הלוויה שלה. בדרכה המיוחדת היא מוצאת דרך להתנקם בו.

הסדרה תהיה סדרת הרשת הראשונה שתעלה לערוץ יוטיוב מיוחד בו ישודרו הפרקים באיכות HDR (High Dynamic Range). טכנולוגיה חדשה זו משפרת פלאים את חווית הצפייה ומחברת את הגולשים לסיפור בצורה מיטבית, עם תמונה איכותית יותר וחדה יותר, ופלטת צבעים שטרם נראתה על המסך.

יוצרים- יובל ברגר וידידיה ויטל

חברת הפקה: יאללה פילמס 

יש לבדוק גם

המרדף – עונה חדשה

עונה חדשה של "המרדף" יוצאת לדרך בכאן 11, בהנחיית עידו רוזנבלום   בין המתמודדים שינסו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.