יום שישי , מרץ 29 2024
חסרי בושה עונה 11, הוט

חסרי בושה 11 בהוט

הקומדיה המצליחה של "שואוטיים" חוזרת לעונה אחרונה!

 

 

המועמד ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" וויליאם ה. מייסי חוזר לעונת הסיום של הקומדיה עטורת הפרסים 

 

החל מה-10.12 רק ב-HOT HBO וב-HOT VOD

 

"חסרי בושה" ("Shameless"), הקומדיה הנועזת של רשת הכבלים "שואוטיים" וחברת Warner Bros שגרפה ארבעה פרסי "אמי" (מתוך 15 מועמדויות) ושתי מועמדויות ל"גלובוס הזהב", חוזרת לעונה ה-11 והאחרונה שתשודר רק ב-HOT. הסדרה מבוססת על הסדרה הבריטית "לגדול בלי בושה", אותה יצר פול אבוט, ולאדפטציה האמריקאית המצליחה אחראי גם המפיק הנודע וזוכה שישה פרסי ה"אמי" ג'ון וולס ("ER", "הבית הלבן"). 

 

במרכז "חסרי בושה" ניצבים הגלאגרים, בני משפחה לא מתפקדת ולא קונבנציונלית ממעמד הפועלים המתגוררת בשכונת עוני בשיקגו. בזמן שהאב האלכוהוליסט פרנק (המועמד לאוסקר וזוכה ה"אמי" וויליאם ה. מייסי, "מגנוליה", "פארגו") עסוק בניסיונות לממן את התחביב המפוקפק שלו, ילדיו מגדלים את עצמם  בלי דמות סמכותית בחייהם, מנסים לשרוד ולא להסתבך בצרות – ולא תמיד בהצלחה יתרה.

 

בעונה האחרונה של הסדרה, משפחת גלאגר וכל הצד הדרומי של שיקגו נמצאים בצומת דרכים לאחר שחייהם ועולמם השתנו ללא היכר בעקבות מגפת הקורונה, הג'נטריפיקציה וההתבגרות הבלתי נמנעת. בעוד שפרנק (מייסי) נאבק בהבנה שמותו הולך וקרב, ליפ (ג'רמי אלן וייט, "Homecoming") מתמודד עם האפשרות שיהפוך למנהיג המשפחה. איאן (קמרון מונהאם, "גות'האם") ומיקי (נואל פישר, "הקו האדום") מנסים להבין איך להסתדר כזוג נשוי, ודבי (אמה קני, "משפחת קונור") מאמצת את היותה אם חד-הורית. קרל (אית'ן קוטקוסקי) פותח בקריירה חדשה באכיפת חוק, בעוד וי (שאנולה המפטון) וקווין (סטיב האווי) מנסים להבין אם החיים קשי-היום שיש להם בצד הדרומי שווים את כל המלחמות. 

 

החל מה-10.12, ימי חמישי בשעה 22:00 ב-HOT HBO וב-HOT VOD


 

יש לבדוק גם

מארס 2024 בערוצי הסדרות של HOT

HOT גאה להציג: ״גולסטאר יוון״  בכיכובו של כוכב בברלי הילס 90210, איאן זירינג  גולסטאר, סדרת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.