יום שלישי , אפריל 30 2024
ASUS ROG , צילום יח"צ

יח"צ: ASUS ומסך הגיימינג החדש

מסך המשחקים הראשון בעולם עם הסמכת HDMI 2.1 הוא של ROG והוא מציע בנוסף רזולוציית 4K וקצב רענון של 120 הרץ

מסך המשחקים בגודל 43 אינץ' קיבל את האישור לשימוש ב-HDMI 2.1 לאחר בדיקות שנוהלו בידי מעבדות Allion Labs

 

נקודות עיקריות:

  • מסך המשחקים החדש של ROG הוא המסך הראשון בעולם שזכה להסמכת HDMI 2.1 לאחר שעבר את בחינות ה-FRL הנרחבות שבוצעו בידי מעבדות אליון

  • מסך המשחקים החדש של ROG מספק רוחב פס של עד 48 גיגה-ביט/לשנייה כדי לאפשר משחקיות ברזולוציית 4K בקצבי רענון משתנים, ועד 120 הרץ

  • ליין מסכי ה-HDMI 2.1 של ROG יורכב ממסכי 27, 32 ו-43 אינץ', והוא יהיה זמין החל מסוף השנה הנוכחית

Republic of Gamers (ROG), מותג המשחקים של אסוס, הודיע כי מסך המשחקים החדש של החברה בגודל 43 אינץ' הוא הראשון לקבל הסמכת HDMI 2.1. המסך, שיושק בקרוב, עבר לאחרונה את כל מבחני התאימות והאישור שבוצעו בידי מעבדות אליון (Allion Labs) – חברה בינלאומית המתמחה בבדיקות מוצרים.

מסך ה-ROG החדש מציע תאימות לכל קונסולות הדור הבא, והתאימות ל-HDMI 2.1 מבטיחה רוחב פס של 48 גיגה-ביט/לשנייה שתומך ברזולוציות 4K/UHD (או 3840×2160 פיקסלים) בקצבי רענון משתנים, ברמה של עד 120 הרץ. זמן שיהוי נמוך ואוטומטי מאפשר לקונסולת המשחק, בתלות בתוכן המוצג, לשלוט במצב התצוגה ולבחור בין השהיה קצרה לבין עיבוד תמונה איכותי יותר. המסך עבר מבחני FRL (Fixed Rate Link) קפדניים, כולל FRL Electrical, FRL Pixel Decoding ו-FRL Protocol וזאת כדי להבטיח תאימות מלאה עם התקני HDMI 2.1 שיגיעו בקרוב לשוק.

"ROG הוא השותף הראשון שסיפק לנו מסך משחקים עם תמיכה ב-HDMI 2.1 לצורך הסמכה. כמעבדת בדיקות מובילה בעולם, המשימה שלנו היא לערוב למוצרים או שירותים לפני שהם יושקו. אנו שמחים להיות חלק מההצלחה של ROG ומסך המשחקים פורץ הדרך הזה," אמר בריאן שי, סגן נשיא לייעוץ לוגו ואישורי חומרה במעבדות אליון.

הדור הבא של קונסולות המשחק הולך ומתקרב והוא אמור להגיע לשוק מאוחר יותר השנה. ROG יציע סדרה שלמה של מסכי משחקים עם תמיכה ב-HDMI 2.1 לקראת עונת החגים הגלובלית. מסכים אלו יהיו זמינים בגדלים של 27, 32 ו-43 אינץ'.

כאחד ממותגי מסכי המשחק המובילים בעולם, ROG דוחף את הגבולות באופן רציף כדי לספק לגיימרים את טכנולוגיות התצוגה המתקדמות. ROG היה המותג הראשון בעולם להציע לשחקנים את מסך המשחקים ROG Swift PG258Q עם קצב רענון של 240 הרץ, את ROG Swift PG43UQ עם רזולוציית 4K קצב רענון של 144 הרץ ותמיכה בדחיסת זרימת תוכן דיגיטלי (DSC), וכן את מסך משחקים ROG Swift עם קצב רענון של 360 הרץ.

 

יש לבדוק גם

נוי ותמיר: בפרקים הקודמים/ Previously

תערוכת יחיד חדשה בגלריה רוזנפלד נוי ותמיר: בפרקים הקודמים/ Previously אוצרת: מיה פרנקל טנא 2.5.24 – …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.