יום שישי , אפריל 26 2024
ג'ף קונס, מוזיאון תל אביב, צילום : אלעד שריג

מוזיאון תל אביב נפתח מחדש

 

New logo (Hebrew) (2)

 

מוזיאון תל אביב לאמנות ייפתח מחדש לקהל ביום שלישי, 2 ביוני 2020 

 

אירועי פתיחת המוזיאון יתקיימו ביום שני, 1 ביוני 2020

 ויכללו  אירוע הצדעה לצוותים הרפואיים בישראל 

ואירועי מחווה לאמנות ישראלית שיתקיימו בו זמנית ויועברו בשידור ישיר מרחבת מוזיאון תל אביב ומטיימס סקוור בניו-יורק 

 

מוזיאון תל אביב לאמנות ייפתח מחדש לקהל ביום שלישי, 2 ביוני 2020 , לאחר למעלה מחודשיים, בהם היה סגור למבקרים, בשל התפשטות מגפת הקורונה. 

 

המוזיאון יציין את פתיחתו בשני אירועים מרכזיים שיתקיימו ביום שני, 1 ביוני 2020:

 

בשעה 18:00 יתקיים אירוע הצדעה לצוותים הרפואיים בישראל, בשיתוף מפעל הפיס ובמעמד רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו.  באירוע ישתתפו צוותים רפואיים מביה"ח איכילוב, שיוזמנו לביקור בתערוכות הדגל של המוזיאון. 

 

ובשעה 20:00 יתקיים אירוע מחווה לאמנות ישראלית במסגרת פרויקט אותו השיק המוזיאון בתמיכת קבוצת הרכישה שלו במטרה להעצים בזמן זה את המחויבות המתמשכת של המוזיאון לאמנים ולאמנות בישראל.

באירוע יוקרנו סרטונים ועבודות וידאו של עשרות אמנים ישראלים על חזית הבניין הראשי של מוזיאון תל אביב לאמנות ובו זמנית על מסכי ענק בטיימס סקוור בניו –יורק.

ההקרנה בניו יורק מתאפשרת במסגרת שיתוף פעולה עם מיזם האמנות ZAZ10TS  והאירוע מתקיים בחסות בירה קורונה.

 

הכניסה למוזיאון תל אביב לאמנות, תתאפשר בתקופה הקרובה בהתאם להנחיות שאושרו ע"י הממשלה. המוזיאון ייפתח לקהל, חמישה ימים בשבוע: בימים שלישי ורביעי ושבת בין השעות 12:00-18:00, ביום חמישי בין השעות 15:00-21:00 ובשישי בין 10:00-14:00.

הכרטיסים יימכרו למבקרים באופן מקוון, הכניסה לילדים ונוער עד גיל 18 ולחיילים – חינם. המוזיאון שיפתח מחדש לקהל, מציע מרחב בטוח למבקרים ע"פ תקנות התו הסגול וגם ישיק אפליקציה חדשה של מדריך קולי לתערוכות, המספקת מענה היגייני מותאם למצב.

 

מוזיאון תל אביב לאמנות נסגר לקהל,  כמה ימים לאחר פתיחת התערוכה "ג'ף קונס: ערך מוחלט – מאוסף מרי וחוזה מוגרבי", תערוכת יחיד ראשונה בישראל של האמן האמריקאי המפורסם בעולם, שתיפתח מחדש למבקרים, במקביל לתערוכות יחיד של האמנים הבינלאומיים ויליאם קנטרידג', רייצ'ל מקלין וריימונד פטיבון, תערוכות יחיד של האמנים הישראליים קרן רוסו ודניאל צאל, תערוכות קבוצתיות של אמנות בינלאומית, תצוגות של האוסף הישראלי והאוספים הבינלאומיים. 

 

לכבוד הפתיחה המחודשת יוצא מוזיאון תל אביב לאמנות, בשיתופי פעולה לקידום תיירות פנים עם עיריית תל אביב -יפו, במבצע 1+1 ברכישת כרטיסים ועם מפעל הפיס בכניסה חינם למוזיאון לצוותים רפואיים מרחבי הארץ בשבוע הפתיחה. 

 

רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב-יפו ויו"ר חבר הנאמנים הבין-לאומי של מוזיאון תל אביב לאמנות: תרבות ואמנות הם נשמת אפה של העיר העברית הראשונה מיום היווסדה. בשבועות האחרונים פעלנו ללא ליאות כדי לסייע למאות אמנים ועובדי מוסדות תרבות שנקלעו למצוקה. כעת, עם פתיחת המוזאון, אני מצפה כבר לראות את המוני המבקרים מכל הגילאים גודשים את הגלריות.

 

טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית מוזיאון תל אביב לאמנות: אני נרגשת להכריז על הפתיחה מחדש של מוזיאון תל אביב לאמנות ושמחה להזמין את כולם לאחר תקופת הבידוד, להגיע למפגש בלתי אמצעי עם יצירות אמנות בתערוכות המשובחות המוצגות במוזיאון. למבקרים צפויה חוויה תרבותית איכותית ונפלאה, המותאמת לקהל מגוון ורחב מכל הגילאים. פתיחת המוזיאון מחדש באופן בטוח לקהל, מתאפשרת כחלק מאסטרטגיית החזרה לשגרת צריכה ויצירה של תרבות ואמנות, שמובילה עיריית תל אביב-יפו וראש העיר רון חולדאי, שתומכים ונלחמים ללא הפסקה, על קיום חיי התרבות בעיר." 

ג'ף קונס, מוזיאון תל אביב, צילום : אלעד שריג

מידע מתעדכן לציבור באתר המוזיאון 

 www.tamuseum.org.il

 

יש לבדוק גם

יום השואה בסינמטק תל אביב

יום השואה בסינמטק תל אביב מכתב לחזיר, בגלל המלחמה ההיא, חיי ילד, עקבות: קולות של …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.