שבת , יולי 27 2024
סמוך על סול עונה 4, באדיבות הוט

מהיום בישראל: סמוך על סול עונה 4

 

"מפגן אדיר של עליונות טלוויזיונית" (וואלה)

 

 

העונה הרביעית של סדרת הבת עטורת השבחים "סמוך על סול", בכיכובו של זוכה ה"אמי" בוב אודנקירק

 

החל מה-8.8, ימי רביעי בשעה 21:10, ב-HOT HBO וב-HOT VOD, ב-יס, סלקום טיוי, פרטנר טיוי ונטפליקס ישראל.

 

"סמוך על סול" ("Better Call Saul"), סדרת הפריקוול של "שובר שורות" המוערכת בהפקת אולפני Sony ורשת AMC, חוזרת לעונה רביעית שתשודר ב-HOT HBO וב-HOT VOD יומיים לאחר השידור בארה"ב. מאחורי הסדרה עומדים יוצר הסדרה זוכה ה"אמי" וינס גיליגן ("תיקים באפלה", "הנקוק") והכותב פיטר גולד, שיצר את דמותו של סול, וכן מפיקי "שובר שורות", זוכה האוסקר מארק ג'ונסון ("התיקון", "איש הגשם") וזוכת ה"אמי" מליסה ברנשטיין ("התיקון").

 

עלילת העונה הרביעית סובבת סביב הפיכתו של ג'ימי מק'גיל (זוכה ה"אמי" בוב אודנקירק) לסול גודמן, בעקבות מותו של צ'אק (המועמד לאוסקר וזוכה ה"גראמי" מייקל מק'קין, "ספיינל טאפ", "סאטרדיי נייט לייב") בסוף העונה הקודמת. האובדן של אחיו מביא אותו לבחור בעולם הפשע, בחירה שעלולה לסכן לא רק את הקריירה שלו, אלא גם את יחסיו עם קים (ריאה סיהורן, "פרנקלין ובש"). מותו של צ'אק משפיע עמוקות גם על הקולגות שלו לשעבר, קים והווארד (פטריק פביאן, "גירוש השדים האחרון"), שנקלעים שוב לקרב משני צדי המתרס.

 

בינתיים, מייק (המועמד ל"אמי" ג'ונתן בנקס, "טיסה נעימה") מסתגל לתפקידו החדש כיועץ האבטחה החדש – והקפדן – בחברה של גאס פרינג' (ג'יאנקרלו אספוזיטו, "שובר שורות", "עד עצם היום הזה"). זו היא תקופה קריטית בענף: התמוטטותו של הקטור מערערת את עולם הפשע התחתון באלבקרקי, מכניסה את הקרטל לכאוס ומשבשת את תוכניתם של גאס ונאצ'ו (מייקל מאנדו, "אורפן בלאק"). בזמן שגאס משנה כיוון, נאצ'ו מוצא עצמו בין הפטיש לסדן.

 

"סמוך על סול" זכתה בפרס "פיבודי" היוקרתי והיתה מועמדת ל-23 פרסי "אמי" ולשלושה פרסי "גלובוס הזהב". גם בארץ היא זכתה בקביעות לשבחי המבקרים ואף דורגה במקום הראשון – שנתיים ברציפות – ברשימת הסדרות הטובות ביותר של "וואלה": "היא מדוקדקת, סבלנית ושקטה, מה שהופך אותה למושלמת ושלמה. העשייה בה היא מפגן אדיר של עליונות טלוויזיונית – משחק מדהים של כולם, צילום יפהפה, עריכה ובימוי מבריקים שמצליחים להעביר סיפור גם לאורך דקות ארוכות ללא מילים".

 

החל מה-8.8, ימי רביעי בשעה 21:10, ב-HOT HBO וב-HOT VOD, ב-יס, סלקום טיוי, פרטנר טיוי ונטפליקס ישראל.

יש לבדוק גם

טריילרים לשבת

"טאטאמי": סרטם של זוכה פרס האוסקר גיא נתיב ("גולדה") וזאר אמיר איברהימי (זוכת פרס השחקנית …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.