יום שישי , אפריל 19 2024
אנימלס עונה 3, באדיבות הוט

עונה 3 של "אנימלס"

 

מהאנימטורים של "ריק ומורטי"

 

 

דמי מור, טרייסי מורגן, אידי פאלקו ורבים אחרים מגיעים להתארח בעונה השלישית של "אנימלס", קומדיית האנימציה החתרנית של HBO

 

החל מה-8.8 ב-HOT HBO, סלקום טיוי ו-יס

 

"אנימלס" ("Animals.") היא סדרת אנימציה פרועה של רשת HBO, מבית היוצר של פיל מאטרס ומייק לוסיאנו וחברת ההפקות של האחים מארק וג'יי דופלאס ("חדר 104", "ארץ אפלה"). על האנימציה הייחודית אמונה חברת Starburns Industries ("ריק ומורטי", "אנומליסה"). העונה השלישית של "אנימלס" תשודר בצמוד לארה"ב ב-HOT HBO, HOT VOD וב-NEXT TV.

 

"אנימלס" עוקבת אחרי היצורים הדחויים והמקופחים ביותר שחיים בניו יורק. שיחות החולין המביכות, העמימות המוסרית והבעיות הקיומיות שלהם מוכיחות כי הם לא מאוד שונים מאיתנו, בני האדם.

 

העונה השלישית נפתחת שלוש שנים לאחר האפוקליפסה שהשמידה את האנושות בסוף העונה השנייה ומשלבת אנימציה עם קטעי לייב-אקשן, דרמה מרגשת והומור שחור. העלילה סובבת סביב חייהם של בעלי החיים של ניו יורק הריקה מבני האדם: עכברושים שמסתגלים לשטחי המחייה החדשים בעיר, כלבים המתמודדים עם אובדן חבריהם הטובים ביותר, סוסים ממעמדות שונים שמתאהבים זה בזה ועוד.

 

לצד היוצרים, שאף מככבים בסדרה, יתארחו העונה שלל כוכבי קולנוע, טלוויזיה ומוזיקאים, בהם דמי מור, טרייסי מורגן ("רוק 30"), אידי פאלקו ("הסופרנוס"), מייקל שין ("הסקס של מאסטרס"), אקוופינה ("אושן 8"), ג'ארד האריס ("מד מן", "הכתר"), לוסי לו ("אלמנטרי"), קרול קיין ("קימי שמידט"), ג'ון לגוויזאמו ("מולאן רוז'"), נטשה ליאון ("כתום זה השחור החדש"), ג'וני נוקסוויל ("ג'קאס"), אנת'וני מקי ("הנוקמים: מלחמת האינסוף"), טטיאנה מסאלנה ("אורפן בלאק"), אמנדה סילס ("לא בטוחה") ועוד רבים אחרים.

 

המבקרים בארץ ובעולם כינו אותה "אחת הסדרות המצחיקות והייחודיות ביותר בטלוויזיה" (Vulture), "אלגוריה פילוסופית קיצונית, והיא עשויה לגרום לכם לחשוב" (ישראל היום), "החיות אנושיות יותר מהרבה דמויות אחרות שראינו על המסך" (Mako).

 

החל מה-8.8, ימי רביעי ב-24:00 ב-HOT HBO, יס וסלקום טיוי

יש לבדוק גם

נאמנות כפולה

נאמנות כפולה The Sympathizer "נאמנות כפולה" ("The Sympathizer") היא דרמת מתח תקופתית המבוססת על הנובל …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.