שבת , יולי 27 2024
בשבילה גיבורים עפים, קשת 12, צילום: ניתאי נצר

"בשבילה גיבורים עפים" בפסטיבל קאן

הודעה מטעם קשת:

 

הסדרה "בשבילה גיבורים עפים" של קשת 12 תוקרן בבכורה עולמית בפסטיבל קאן

הדרמה החדשה של קשת 12 תוקרן ב-8 באפריל ב- Cannes Series – פסטיבל הסדרות הבינלאומי החדש של קאן

 

פסטיבל הסדרות הבינלאומי החדש של קאן יערך לצד כנס MIPTV בקאן שבצרפת ב-7-11 באפריל.

הסדרה "בשבילה גיבורים עפים" תוקרן במסגרת הפסטיבל ב-8 באפריל ותתחרה על תארים כמו סדרת הדרמה הטובה ביותר, השחקנים הטובים ביותר ועוד.

 

הפסטיבל הינו אירוע יוקרתי אשר פונה לקהל בינלאומי וצפוי לזכות לסיקור תקשורתי נרחב. במרכז הפסטיבל – תחרות בין עשר סדרות שנבחרו מרחבי העולם. "בשבילה גיבורים עפים" היא כאמור אחת מהן.

אל הפסטיבל צפויים להגיע מנהלי ערוצים ורשתות, מפיקים ושחקנים מכל רחבי העולם. על השטיח האדום בקאן יצעדו גם שחקני "בשבילה גיבורים עפים" נינט טייב, תומר קפון ומשה אשכנזי, לצד עומרי גבעון – במאי ויוצר הסדרה.

טקס חלוקת הפרסים יערך ב-11 באפריל.

 

"בשבילה גיבורים עפים" מגוללת את סיפורם של ארבעה חברים ששירתו יחד בגולני – תומר קפון, נדב נייטס, מיכאל אלוני ומשה אשכנזי, אשר בעקבות אירוע טראומתי במלחמת לבנון השנייה ניתקו קשר. הארבעה יוצאים למסע חיפושים בקולומביה אחר יעלי (נינט טייב), שהוכרזה לפני עשר שנים כמתה. יעלי היא אהובתו לשעבר של אביב (תומר קפון) ואחותו של דובי (נדב נייטס). המסע להצלתה יפתח פצעים ישנים, כשכל אחד מהחברים ייאלץ להתמודד עם השדים הפרטיים שלו. מסע זה יציף שאלות על חברות, הקרבה ואהבה.

הסדרה נכתבה ע"י עומרי גבעון שגם ביים אותה, בהשראת החלק האחרון בספרו של אמיר גוטפרוינד ז"ל. נינט הגיעה במיוחד לצילומים שנערכו ביולי 2017 בישראל, והקאסט כולו יצא לצילומים באוגוסט 2017 בקולומביה.

במאי ויוצר: עומרי גבעון | הפקה: ספירו סרטים.

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.