יום חמישי , מרץ 28 2024
המתים המהלכים עונה 8 פרק 1, באדיבות יס

בואו נדבר על זה: המתים המהלכים עונה 8 פרק 11

ביקרנו כמה וכמה זירות בפרק הזה, חלקן היו לא מעניינות בעליל, אבל לפחות ריק ומישון קיבלו מעט מנוחה.

הזירה הכי לא מעניינת הייתה כמובן מסע הבריחה מלא האמונה של גבריאל ודוקטור קרסון.

המסע הזה התקדם לכיוון מסר נוצרי לעילא ולעילא – פתח את ליבך בפני האל והוא יעזור לך. אפילו כדורי אנטיביוטיקה הגיעו כמעט משום מקום והצילו כנראה את חייו של גבריאל, במחיר של אובדן ראייה .

אלא שאז המושיעים מצאו את גבריאל וקרסון, הדוקטור בחר להתאבד ולהפסיק את הקיום בעולם הנורא הזה, גבריאל נלקח למפעל ייצור הכדורים של יוג'ין , ואיבד לגמרי את האמונה שעוד נותרה בו.

לפחות בינתיים.

יוג'ין היה משוכנע, כשניגן נכנס עם גבריאל, שהוא עומד לחטוף את לוסיל בכל גופו. אבל לפחות לפי שעה עושה רושם שגבריאל השמיט את הפרט על העזרה שהוא והדוקטור קיבלו מיוג'ין מהסיפור שסיפר לניגן.

ויוג'ין, ככה מהשרוול, העניק לניגן רעיון מחריד בפשטותו וב"תנ"כיותו" לשימוש במתים המהלכים ככלי נשק , אם תרצו נשק ביולוגי .

בזירה המעניינת מכולן, פליטי אלכסנדריה עשו את הדרך המסוכנת לכיוון הילטופ, זכו לסיוע בלתי צפוי מדווייט, מהתנהגות מעצבנת במיוחד של טארה, ובסופו של דבר עברו את הביצות והגיעו למחוז חפצם.

הם מצאו מושבה מדולדלת ממשאבים, עם אסירים שנמנים עם המושיעים, אבל במקום שבו כולם היו על סף ייאוש, מגי דווקא רואה את החיוב.

הילטופ מלאה באנשים שרוצים לעשות טוב, סדיק שזה עתה מקרוב בא כבר מתנדב להיות הרופא של המקום, והנה ריק ומישון כבר בשער.

מגי כל כך נמלאת תקווה, עד שהיא אפילו מוכנה לתת לאסירי המושיעים להסתובב מעט, תחת פיקוח.

אפילו מורגן כנראה מצליח לתקן משהו בנפשו המקולקלת. תחילה הוא שוקל ברצינות ובחיוב לתת להנרי הקטן להרוג את המושיע שירה למוות באחיו. אלא שההתפתחויות האחרונות, ובהן הידיעה על מותו של קרל, מצליחות לסובב בורג אחד לפחות בחזרה בראשו, והוא מוכר להנרי סיפור על גאווין שהרג את בנג'מין.

קרול היא ללא ספק המבוגר האחראי כרגע במשולש הזה, ואנחנו לצערנו יודעים שמורגן בדרך לסדרת הבת, כך שקשה לדעת עד לאן יתרחב הסיפור שלו בפרקים שנותרו.

בזירת המושיעים- דווייט חוזר לצד ניגן, ובאופן מפתיע עדיין לא מחוסל, כי לורה- המושיעה היחידה שיודעת על בגידתו – לא נראתה בשום מקום.

ניגן מציב את יוג'ין בראש מפעל להכנת כדורים, ויוג'ין מציג כלפי חוץ חזות קשוחה ומשפילה עבור הנשים שבמקום. האם הוא מבשל במקום כדורים ישועה לריק וחבריו?

עוד מוקדם להעריך.

מה שבטוח רעיון "בליסטראות אברי המתים" עוד יחולל הרס רב בהילטופ, כך לפחות לתחושתו של פופ טארטס.

לסיום, נציץ אל הפרק הבא

יש לבדוק גם

אנטישמיות: אין קשר בין אנטי-ציונות לאנטישמיות?

זוכרים את הסיפור מאתמול על הטענות לאנטישמיות בארגון המורים הגדול במסצ'וסטס, ה-MTA ? ובכן שימו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.