שבת , מאי 4 2024
חדשות עשר, לוגו 2017

אוטוטו שבת

*תכנית חדשה בחדשות 10: ״אוטוטו שבת"*

 

*סיכום חדשות השבוע עם אלמוג בוקר*

 

 

 

החל מיום שישי הקרוב, 24.11.2017, נשדר בערוץ עשר בשעה 17:00 תכנית חדשה – "אוטוטו שבת" עם אלמוג בוקר, כתב חדשות עשר בדרום.

 

בשעה המיוחדת הזו, שבין סופו של יום שישי לכניסת השבת, נבקש לספר, הן את חדשות היום והן את כתבות המגזין. במסגרת התכנית, יצלם בוקר מדי שבוע כתבה ברחבי הארץ, ויביא שורה של סיפורים על ישראלים וישראליות יחודיים, שלא בהכרח עלו לראש סדר היום בשבוע החולף, אבל העשייה שלהם היא חלק מסיפור החדשות הישראלי. בתוכנית ייקחו חלק פרשני וכתבי חדשות עשר, שישוחחו עם אלמוג, רגע לפני השבת, על ארועי הימים האחרונים, מזווית שלא בהכרח האירו במהלך השבוע החולף בדיווחיהם השוטפים. פרק נרחב בתוכנית יוקדש גם לסוף השבוע שבפתח – היכן לטייל, אילו פעילויות מומלצות לילדים, מה מזג האוויר הצפוי, והמלצות ארוחת השבת. 

 

אלמוג בוקר (38), תושב קיבוץ זיקים שבגבול רצועת עזה, החל את דרכו בעיתונות בשנת 2002 במקומון "זמן הנגב" מבית "מעריב" ולאחר מכן שימש כמנהל מחלקת החדשות ברדיו דרום. בשנת 2007 הצטרף לחדשות עשר והפך לפנים המזוהות ביותר עם תושבי הדרום. בין חשיפותיו המרכזיות בשנים האחרונות: פרשת דמי השתיקה של ראש עיריית אשקלון איתמר שמעוני, שהובילה לכתב אישום חמור ולהדחתו מהתפקיד, חשיפת ההקלטות המפלילות של עו״ד רונאל פישר שהובילו להגשת כתב אישום נגדו ונגד בכירים במשטרה ובפרקליטות, חשיפת ההטרדות המינית של מפקד תחנת באר שבע ניצב משנה משה איבגי שהובילה להדחתו מהתפקיד ופיטוריו מהמשטרה וחשיפת גניבת מחשבו האישי של ראש אכ"א בצהל, האלוף חגי טופולנסקי שהובילה לפרישתו מצה"ל. לצד אלה, המשיך בוקר להביא את קולם של תושבי עוטף עזה והיה זה שפרסם יחד עם אילה חסון בפעם הראשונה אחרי "צוק איתן" את קולות החפירה ששומעים תושבי העוטף ובכך הציף מחדש את סוגיית איום המנהרות שעלתה לאחר מכן לראש סדר היום. בשנתיים האחרונות ייסד בוקר בתוכנית "שישי" עם אילה חסון את הפינה "משהו קטן וטוב".

 

את התכנית "אוטוטו שבת" יערוך טל מוסקוביץ', עורך בכיר בחדשות עשר, שהצטרף לשורותיה ב-2013 ומאז שימש כעורך המוסף הכלכלי "אנליסט" וכעורך סדרות הכתבות במהדורה המרכזית. לצד "אוטוטו שבת", ימשיך מוסקוביץ' לערוך פרויקטים דוקומנטריים מיוחדים למהדורת המרכזית ולתכניות השונות בחברה וכן לשמש כעורך במערכת "היום שהיה עם גיא זהר".

 

"אוטוטו שבת" – תכנית חדשה בערוץ עשר

 

עורך: טל מוסקוביץ', מפיקה: הדר בן ישי, מערכת: שיר גולן ולי היימן

יש לבדוק גם

יום הקומיקס הבינלאומי

המדיטק והמוזיאון הישראלי לקריקטורה ולקומיקס מציגים: פעילויות לילדים ולכל המשפחה במהלך חודש מאי   המוזיאון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.