יום שישי , מרץ 29 2024
PG258Q_1920x1080, צילום יח"צ: ASUS

ASUS זכתה בשבעה פרסי חדשנות ב- CES 2018

חברת ASUS זכתה בשבעה פרסי חדשנות ב- CES 2018

 

מוצרי ASUS ו- ROG זכו בפרסים בקטגוריות: ציוד היקפי למחשבים, חומרה ורכיבים, גיימינג  ו"בית חכם"

 

  • חברת ASUS זכתה בשבעה פרסי חדשנות יוקרתיים ב- CES 2018

  • שלושה מוצרי ROG קיבלו פרסים: ROG Rampage VI Apex ולוחות אם Extreme, לפטופ משחקים ROG G703 ומסך גיימינג ROG Swift PG27UQ.

  • מוצרים נוספים שזכו בפרסים: מחשב ASUS Zen AiO ZN242 בגרסה מיוחדת, מסך נייד ASUS ZenScreen MB16AP והראוטר החדש.

 

חברתASUS  מודיעה היום על זכייה בשבעה פרסי חדשנות יוקרתיים מטעם CES® 2018. הפרסים היוקרתיים הוענקו לחברה על מצוינות בעיצוב והנדסת מוצרי צריכה טכנולוגיים מתוחכמים.

 

בין מוצרי ASUS שקיבלו פרסים בארבעה קטגוריות – לוח אם ROG Rampage VI Extreme, מחשב נייד ROG G703 ומסך ROG Swift PG27UQ בקטגוריית הגיימינג, לוח אם ROG Rampage VI Apex ומחשב ASUS Zen AiO ZN242 בקטגוריית חומרה ורכיבים, מסך נייד ASUS ZenScreen MB16AP בקטגוריית ציוד היקפי, והראוטר החדש בקטגוריית בית חכם. כל המוצרים הללו יוצגו במהלך תערוכת CES 2018  בסוויטה של ASUS  ב- Wynn, לאס ווגאס.

 

מוצרים זוכי פרסים אלו מדגישים את המחויבות של ASUS לספק חוויית משתמש מדהימה באמצעות עיצוב וחדשנות.

אירוע פרסי החדשנות של CES, המתנהל מדי שנה מאז 1976 בלאס ווגאס, הוא אחד מהטקסים היוקרתיים בתעשיית האלקטרוניקה לצרכן. הפרסים מתחלקים ל- 28 קטגוריות והמוצרים נשפטים ע"י צוות מובחר של מעצבים, מהנדסים ועיתונאים עצמאיים בתעשייה.

 

###

 

אודות ASUS

 

חברת אסוס (ASUS) נמנית בין החברות המובילות בעידן הדיגיטלי החדש ויוצרת מוצרים העונים באופן מושלם על הצרכים הטכנולוגים של בתים ומשרדים של היום. הפורטפוליו הרחב של ASUS כולל מחשבים ניידים, טאבלטים, סמארטפונים, לוחות אם, כרטיסים גרפיים, ציוד היקפי ועוד, תוך הקפדה על שימוש בטכנולוגיה מתקדמת ועיצוב מרהיב. בעשור האחרון מדורגת חברת ASUS כיצרנית לוחות-האם מס' 1 בעולם ומאז 1989, מכרה למעלה מ- 500 מיליון לוחות-אם, הידועים באמינותם ובפשטות השימוש בהם. כמו כן, החברה מדורגת כיצרנית כרטיסי המסך מס' 1 בעולם, המיוצרים בתהליך 100% אוטומטי, ייחודי בתעשייה, המבטיח איכות ואמינות מרביות. בנוסף, החברה משווקת מבחר מוצרים המשלבים בתוכם את טכנולוגיית Aura Sync הבלעדית ל-ASUS, המציבה רף חדש בביצועי תאורת RGB ומאפשרת להתאים ולסנכרן בהרמוניה מושלמת את תאורת המחשב. החברה מונה מעל 17 אלף עובדים בכל העולם כולל צוות מחקר ופיתוח המורכב מלמעלה מ- 5,500 מהנדסים.

 

בישראל מדורגת ASUS בראש מותגי המחשבים המובילים במכירות של מחשבים ניידים למגזר הצרכני (על פי נתוני JFK לשנת 2016).

 

יש לבדוק גם

שחר מולכו מונתה

  שחר מולכו מונתה לתפקיד האוצרת לאמנות עכשווית במוזיאון תל אביב לאמנות   ועדת הבחירה …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.