שבת , יולי 27 2024
לוגו אמזון פריים וידאו

סדרה חדשה ומסקרנת של אמזון

אמזון מציגה : דרמה חדשה ונועזת "The Looming Tower" – תהיה זמינה עבור מנויי פריים וידאו בעולם בתחילת- 2018

 

ג'ף דניאלס, אלק בולדווין ופטר סרסגארד מגיעים בסדרה המצופה מלג'נדרי טי.וי, למעל מ- 200 מדינות ואזורים בעולם באמזון פריים וידאו


 

לונדון, יום שישי, 13 באוקטובר – אמזון הכריזה היום על הבאת הסדרה המדוברת , The Looming Tower בבלעדיות למנויי פריים וידאו מחוץ לארה"ב, כבר בתחילת 2018.  בכיכוב זוכה פרס האמי ג'ף דניאלס (האדם ממארס, חדר החדשות) וזוכה גלובוס הזהב, פרס האמי ופרס גילדת שחקני המסך אלק בולדווין (רוק 30, המחלקה). 10 פרקי הסדרה שכולנו מחכים לה, מבוססים על ספר זוכה פרס פוליצר בעל אותו שם מאת לורנס רייט. המגדל המתנשא שמופק על ידי לג'נדרי טי.וי. תושק בבלעדיות על אמזון פריים וידאו ביותר מ 200 מדינות ואזורים.

 

The Looming Tower עוקב אחר האיום הגואה של אוסאמה בן לאדן ואל קעידה, ומציג נקודת מבט שנויה במחלוקת על  איך היריבות בין הסי.איי.איי והאף.בי.איי הכינה שלא במתכוון את הבמה לטרגדיית 9/11 ולמלחמה עם עירק.

 

"למגדל המתנשא יש את כל האלמנטים של טלוויזיה טובה; חומר מקור מצמרר מהספר של לורנס רייט, כותבים ואנשי קולנוע ברמה עולמית, וצוות כשרוני שכולל את ג'ף דניאלס ואלק בולדווין," אומר בראד ביל, סגן נשיא מחלקת הרכש העולמי של אמזון. "מנויי פריים וידאו בעולם יאהבו את הסדרה המהנה ומעוררת המחשבה הזו."  

 

מעובדת לטלוויזיה על ידי התסריטאי מועמד האקדמיה דן פוטרמן (פוקס-קצ'ר, טרומן) ומבוימת על ידי מועמד האקדמיה וזוכה פרס האמי, הבמאי אלקס גיבני (הסיינטולוגיה וכלא האמונה, מונית לצד האפל, ואנחנו גונבים סודות: סיפורו של אתר ויקיליקס), מככבים בסדרה: ג'ף דניאלס, טהר רהים, פטר סרסגארד, ביל קמפ, מייקל סטולברג, וירג'יניה קול, סאליבן ג'ונס, וורן שמידט ואלק בולדווין.

 

"ההזדמנות לספר את הסיפור היא זכות גדולה. אנו שמים מבטחנו ביוצרי הסרטים שלנו דני פוטרמן, אלקס גיבני, לארי רייט וקרייג זיסק – והפרקים יוצאים מן הכלל. איכות החומר משכה צוות של כוכבים שנותן ביצוע מזהיר אחד אחרי השני," אומר לורן וויטני, נשיא מחלקת טלוויזית-ספרים עבור לג'נדרי. "אנו גאים מאוד בהופעה זו ולא יכולים לחכות כבר שהעולם יצפה בה."

 

פוטרמן, גיבני ורייט משמשים כעוזרי הפקה בסדרה שלאחרונה סיימה הפקה בניו יורק.

 

The Looming Tower תושק ביותר מ 200 מדינות ואזורים בפריים וידאו ב 2018. הסדרה המקורית של אמזון וסרטים פופולרים וסדרות טלוויזיה זמינים למנויי פריים וידאו לצפיה ישירה או הורדה בכל זמן , בכל מקום, וללקוחות באזורי פריים וידאו חדשים במחיר היכרות של 2.99$ (או 2.99 €) לחודש לשארית 2017, ו5.99$ (או 5.99 €) לאחר מכן. מנוים יכולים לצפות דרך אפליקציית פריים וידאו באנדרואיד וב iOS על טלפונים וטאבלטים, טלוויזות LG וסמסונג, טלוויזיית אנדרואיד של סוני, סוני פלייסטיישן 3 ו 4, או בצפיה ישירה ב PrimeVideo.com .


 

אודות אמזון

אמזון מונחית על ידי 4 עקרונות: רצון הלקוחות יותר מאשר מיקוד מול מתחרים, תשוקה לחדשנות, מחויבות למצויינות בתפעול, וחשיבה לטווח רחוק.  ביקורת לקוחות, קניה בכפתור אחד, המלצות אישיות, פריים, הגשמה על ידי אמזון, AWS, קינדל דירקט הוצאה לאור, טאבלטי פייר, טלוויזיית פייר, אמזון אקו, ואלקסה הם רק חלק מהמוצרים והשירותים החלוציים של אמזון. למידע נוסף בקרו ב www.amazon.com/about ועקבו ב @AmazonNews.


 

אודות לג'נדרי טי.וי

טלוויזיית לג'נדרי מפיקה ומפיצה תוכן חדשני ואיכותי בפלטפורמות עולמיות. בנוסף למגדל המתנשא, האולפנים מכינים גם את ההפקה המחודשת של סדרת המשפחה הקלאסית "אבודים בחלל" עבור נטפליקס, הפנטזיה השחורה "שורת הקרנבל" בכיכוב אורלנדו בלום וקארה דלווין עבור אמזון, העונה השלישית של סדרת המדע בדיוני המוערכת "קולוני" שיצרו קרלטון קיוז וריין קונדאל המופקת בימים אלו עבור ארצות הברית, והעונה השלישית של "אהבה" , קומדיית יחסים של ג'וד אפטו, מופקת בימים אלו עבור נטפליקס.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.