שבת , יולי 27 2024
סלקום טיוי, doco

סלקום טיוי משיקה את סלקום דוקו

סלקום tv

משיקה את ערוץ סלקום דוקו

 

לצד ספריית דוקוVOD  נרחבת

תביא למסך את יצירות הדוקו הבולטות ביותר

***

** ללקוחות סלקום tv – ערוץ הדוקו מצטרף לשירות ללא תשלום נוסף**

סלקום tv תצרף לשירות הטלוויזיה שלה החל משבוע הבא ערוץ מרתון דוקו שיציע ללקוחות מגוון עשיר של סרטים וסדרות דוקומנטריים מהארץ ומהעולם, ותתחדש מדי חודש במגוון סרטי וסדרות תעודה חדשים ומדוברים

 

עולם הדוקו החדש של סלקום יציג סדרות וסרטים בנושאי היסטוריה, מדע וטבע, סיפורים אנושיים עוצרי נשימה, ספורט, כלכלה ועוד.


 

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקב' סלקום:
"סלקום tv ממשיכה להציע את התמורה הגבוהה ביותר למחיר. בחודשים האחרונים בחרנו בקפידה את יצירות הדוקו הבולטות וכעת אנו מצרפים לשירות מגוון עצום של סדרות וסרטי תעודה איכותיים שיעטרו את קטלוג התעודה החדש שלנו ושיעשירו את חווית הצפיה של לקוחותינו – ללא תשלום נוסף."


 

מיטב התוצרת ויהלומי הכתר של מחלקת התעודה

מציעים את יצירות התעודה הבולטות והמדוברות ובכללן:

 

סרטי הדיוקן על נורה אפרון, סוזאן סונטאג, מייקל ניקולס, ג'ורג' בוש האב ופרנק סינטרה, כמו גם יצירות נוספות שזכו להדים רבים כדוגמת "גן העדן האבוד", "דבי ריינולדס וקארי פישר: אורות בוהקים", "קופסת הברילו" וכמובן סרט התעודה החדש והמדובר "ספילברג" המשרטט את דיוקנו של סטיבן ספילברג וכן סרט התעודה Baltimore Rising.

 

"שנות השישים", "שנות השבעים", "שנות השמונים" ו"שנות התשעים" – ארבע סדרות ההיסטוריה המונומנטליות מבית היוצר של CNN  המתארות את ארבעת העשורים בתולדותיה של האנושות ומציעות לצופים שיעור היסטוריה אפקטיבי ומהנה.

 

מגזין הדוקו הבועט VICE"" שייחודי לסלקום – המגזין הנשכני אשר מגיש מבט נוקב אל החצר האחורית של אמריקה (ושל מפעליה המפוקפקים בשאר העולם). המגזין עולה תדיר לכותרות ועשה זאת רק לאחרונה עת הציג את פניהם הלא מצונזרים והאלימים מאד של מפגיני הימין הלבן בשרלוטוויל רגע לפני שהמהומות שם הפכו עקובות מדם.

 

סרטי תעודה זוכי פרסים בנושאי אייקונים בעולם האמנות כדוגמת: "איימי", אודות איימי ווינהאוס, "פינה" המשחזר את מופעי המחול המרהיבים של פינה באוש, "מרינה אברמוביץ': האמנית נוכחת", "שישייה מאת סטיבן סונדהיים", "המסע של ניל יאנג" וכן קטלוג סדרות הטבע של נשיונל ג'יאוגרפיק וה-BBC שכולל את סדרות המופת "ממעוף הציפור", "אפריקה" והסדרות הסוחפות "טורפים קטלניים", "יעד לא תיירותי", "משחקי מוח", סדרת התעודה הסוחפת "הג'ינקס" (סדרת מתח תיעודית המתחקה אחר מעשיו של המולטי-מיליונר רוברט דרסט החשוד ברצח שלושה אנשים בהזדמנויות שונות), ועוד.

 

קטגוריית הדוקו תעלה גם בספריית ה-VOD  וגם כערוץ מרתון 24 שעות ביממה.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.