שבת , יולי 27 2024
950 Closeup, קפרו KAPRO

הודעת יח"צ: העיניות של קפרו

קפרו תעשיות פיתחה עיניות מתקדמות לשוק המקצועי והביתי לתוצאות טובות ומדויקות יותר

לעיתים נדירות מצליחים תעשיינים לחדש בתחום בו נראה כי נאמר כבר הכל. כזה הוא תחום העיניות בשוק הפלסים, המיועדים לבעלי מקצוע מתחומי הבניה והעיצוב השונים, וגם למשתמש הביתי. כיום מוכּרים סוגים רבים של עיניות, הנוגעות בעיקר לצורת העינית, שיכולה להיות עגולה, אקרילית ואף אקרילית מגדילה, וכן ישנם שינויים בשל סוג הנוזל המרכיב אותה. חברת "קפרו תעשיות" מקיבוץ קדרים, המפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי מדידה מתקדמים פיתחה לאחרונה ארבעה סוגי עיניות, להשגת תוצאות טובות ומדויקות יותר, ולהקל על אנשי המקצוע.  

הפטנט הישראלי החדשני של קפרו, הוא עינית אדומה עם OPTIVISION ™, המדגיש את קצות הבועה באדום, מה שגורם לחדות ומשפר את הביצועים, ומביא נראות חדשה לשוק הפלסים, הרגילה לעיניות צהובות או שקופות. יחס ניגודיות גבוהה בין הבועה לנוזל בעינית מאפשר פילוס מהיר ותוצאות מדויקות יותר. העינית האדומה של קפרו גלויה יותר מעיניות אחרות בזכות הזווית והצבע הלבן בגב העינית.

החידוש החשוב ביותר בשוק הפלסים הקונבנציונאליים בשנים האחרונות הוא המצאת עינית הפלסקופ, פטנט ישראלי של קפרו. מדובר בעינית דו כיוונית, המאפשרת את מבט הצד של העינית האנכית ואת מבט החזית הייחודי. בגלל שעינית הפלסקופ מגדילה את הנראות של העין האנכית, היא משפרת את הדיוק ואת קו הראיה תוך חיסכון בזמן עבודה יקר. המצאה זו מבטלת את השגיאה הנגרמת עקב שינוי מיקום המשתמש ומקטינה את מאמץ הצוואר והעיניים. להמצאה זו מתווסף החידוש של עינית הפלסקופ המסתובב,  כאשר במקומות בהם ניתן לעמוד מול הפלס לבדיקה, ניתן לסובב את המראה לכיוון הנדרש ולראות בבירור את העינית. מצב כזה מאפשר לבעלי המקצוע מרחב תמרון גדול יותר, ומקל על העבודה.

עבודות שונות בתחום הבניה מצריכות מבעלי המקצוע התאמצות מיוחדת כדי להיות מדויקים, כמו בשוק הריצוץ וכן בעבודות צנרת. מחלקת המחקר והפיתוח של קפרו נענו לאתגר ופיתחו פלס חדשני בעל שלוש עיניות מכוילות מראש לפי שיפועים של 0%, 1%,2. פלס הטופגרייד עם עיניות מכוילות לשיפועים זהו פטנט חדש של קפרו המאפשר לשרברב או לרצף לעבוד ברציפות, נוחות ויעילות.

חברת קפרו הממוקמת בקיבוץ קדרים, הוקמה בשנת 1989 ומייצרת פלסים, לייזרים וציוד מדידה  לשוק המקצועי ול"עשה זאת בעצמך". החברה המצויה בצמיחה מזה 25 שנה וגאה להיות ספק תעסוקה ההולך וגדל לעובדים רבים מיישובי הגליל, יהודים ודרוזים במפעלה. הכלים של קפרו משווקים בישראל ובארצות הברית, מערב אירופה, המזרח ואוסטרליה.

950 Closeup, קפרו KAPRO

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.