שבת , יולי 27 2024
סמוך על סול עונה 3 פרק 8, באדיבות יס

בואו נדבר על זה: סמוך על סול עונה 3 פרק 8

פתיחת הפרק, עם ג'ימי ושותפו מהעבר מתכננים עוד תרמית, נועדה לאותת לנו, שג'ימי מתקרב לעבר הנכלולי שלו בעיתות מצוקה ומשבר.

במקרה שלפנינו- עסקי הפקת הפרסומות של "סול גודמן פרודקשנז" מתקדמים בקושי, והוא מתעקש להמשיך ולהחזיק במשרד הגדול יחד עם קים ולשלם את המחצית שלו בהוצאות.

וכשהבעלים הממש מעצבנים של חנות הגיטרות לא יודעים להכיר לו טובה, על שהביא להם לקוחות רבים בזכות פרסומת אחת שצולמה עבורם בחינם, הוא נכנס שוב ל"מוד" של "ג'ימי התחמן הקטן" ומחליק על הרצפה עם כל הלב, ממש הורס לעצמו את הגב, כדי להוציא מהחבר'ה הרבה מאוד כסף.

כמה? בואו נאמר שהם רכשו את כל זמן הפרסום ש"ג'ימי מקגיל העורך דין" נתקע עימו, והכניסו בעסקה גם גיטרה יקרה מאוד. ועכשיו הוא יכול, במזומן, להעניק לקים את החלק שלו בהוצאות לששת השבועות הקרובים.

מאוחר יותר, הוא שוב יתחמן, הפעם את מנהל העבודה הפוץ בעבודות השירות, ויזכה על כך לשבע מאות דולרים במזומן מאת אחד מחבריו לאיסוף הזבל.

אבל בזמן שג'ימי שוקע אט אט לתוך הדמות שיאמץ בעתיד, של סול גודמן, כשהוא אפילו כלל לא מודע להידרדרות שלו, בצד השני של המשוואה המשפחתית צ'אק פועל כדי לסיים במהירות את המשבר עם מחלת הנפש.

הפסיכולוגית שלו מייעצת לו לקחת את העניינים בקלות, כי זה אמור לקחת שנים, אבל צ'אק יוצא לקניות בחנות סופרמרקט די גדולה, עמוסת חשמל, ניאונים ושלל מכשירים חשמליים מזמזמים. והוא מצליח לעמוד בזה, וחוזר הביתה עם שקית חומה מלאה בקניות.

אלא ששם ממתין לו הווארד, ולא רק כביקור נימוסין. הווארד בא לדבר עם צ'אק על ביטוח הרשלנות שלו, שכצפוי מזנק מעלה בעקבות ההתמוטטות שלו הרשומה ברשומות. ומן הסתם הביקור של ג'ימי בחברת הביטוח בפרק הקודם סייע לכך…

הווארד עובד קשה בימים אלה. הוא מנסה לתחזק את לקוחות המשרד, לתקן את המוניטין שנהרס בעקבות הבוררות של צ'אק מול ג'ימי, שחשפה לעיני כל את מחלת הנפש של השותף הבכיר.

כשהוא נתקל בקים במסעדה, כשהיא יושבת עם אנשי מסה ורדה, הווארד משחק אותה בוס מפרגן, אבל למעשה מציג דמות פטרונית, שמוציאה את קים מדעתה.

היא רושמת במקום המחאה על סך הכסף שהלווה לה ללימודים, ונותנת לו אותה, אחרי שכבר הבטיח לה שלא יבקש ממנה את הכסף, כשעזבה את החברה.

ואז מגיע העימות הבלתי נמנע ביניהם- הווארד קורע את ההמחאה, ומכריז: "הלימודים שלך -עליי. כל מה שאת עשית מאז והלאה- עלייך" ובא אליה בטענות על שהיא וג'ימי הרסו לפירמה שלו את שמה הטוב.

קים, בצדק, מזכירה לו שהוא היה שותף מלא ופעיל בהסתרת מחלת הנפש של צ'אק מהלקוחות, ובהליכה לשימוע בלשכת עורכי הדין.

הווארד, כצפוי, אינו מרוצה.

וקים? היא מציעה לג'ימי לשאת בנטל עד שגבו יחלים, הוא לא מוכן לשמוע על כך, והיא מחליטה לקחת על עצמה עוד לקוח כי תחושת הבטן שלה רומזת לה שג'ימי שוב ייפול בעתיד הלא רחוק.

בינתיים נאצ'ו ממשיך בתוכניתו לחסל את דון הקטור כדי למנוע ממנו לגרור את אביו של נאצ'ו לביזנס, ומחליף לו את הכדורים אחרי אימונים רבים.

מייק, בתוכנית משלו, חושף גופה בשטח מבודד ומדווח על כך למשטרה. מן הסתם מדובר בגופת הנהג התמים שנרצח בידי אנשי דון הקטור בעונה שעברה.

והוא גם מנצל את הדלת הפתוחה אצל גאס פרינג כדי לספר לו על רצונו להלבין את הכסף הלא חוקי שהרוויח בתקופה האחרונה, כדי שמשפחתו תוכל להשתמש בו אם יקרה לו משהו.

השניים לוחצים יד- והשותפות האמיצה בין גאס למייק יוצאת לדרך.

לסיכום- ג'ימי שוב מציג לנו את צד ה"סול גודמן" שלו, ומידרדר למעשי נוכלות מניבי כסף מהיר, ומייק מתקרב להיות מייק של "שובר שורות", האיש הצמוד לגאס פרינג.

בואו נציץ אל הפרק הבא

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.