יום שישי , יולי 26 2024
לוגו !E

מאי בערוץ !E

הייליטס  מאי  2017 – ערוץ !E

 

 

מועדון האישה השנייה / SECOND WIVES CLUB

ימי שישי ב- 16:45, החל מה 12.5. סדרה חדשה בבכורה!\\filesrv\Users\Neshemm\My Documents\E!\2017\Second Wives Club\SWC.JPG

 


 

 

בשנים האחרונות המושג "האישה השנייה" הסתנן גם לכותרות הסנסציונית של הוליווד, אך מי באמת יודע מה זה אומר?

סדרת הדוקו-ריאליטי של ערוץ !E עוקבת אחרי שש נשים, הנשואות לגברים המבוגרים מהן, עשירים מאוד ו…גרושים לפחות פעם אחת. האישה השנייה עומדת מול התמודדויות בלתי פוסקות עם האקסיות של בן זוגן, עם ילדיו (שלעיתים אף מבוגרים ממנה) ועם שלל המטענים שהוא מביא לזוגיות. הנשים הנחושות מנסות למצוא את הדרך להפוך ולהיות במקום הראשון בחייו של הגבר שלהן, ועוד יותר חשוב, להבין איך הן יצליחו להישאר שם לנצח.

 

בין הגברים הגרושים בסדרה ניתן למצוא את מוחמד חדיד, יזם נדל"ן, שמוכר בעיקר דרך בנותיו המפורסמות ג'יג'י ובלה חדיד ואת לורנזו לאמאס, הלוא הוא מי ששיחק ב"מחוץ לחוק" את צייד הראשים הכי מפורסם בשנות ה-90.

 

שיווה: שיווה היא ארוסתו של איל הנדל"ן מוחמד חדיד, אשר מנסה לתפוס את מקומה כאשתו השלישית. על אף העובדה שיש ביניהם הבדלי גיל של מעל 30 שנה ולמרות שלמוחמד כבר יש חמישה ילדים מנישואים קודמים, שיווה ומוחמד חדיד מאוהבים עד מעל הראש ומנהלים מערכת יחסים ארוכה ויציבה. גם שיווה הייתה נשואה בעברה, אך בעוד שהיא מוכנה להתחתן בשנית, נראה שמוחמד מעדיף שהעניינים בינם יזוזו בקצב איתי יותר. הוא אומנם הציע לשיווה נישואים, אך הוא מרוצה מהאירוסים הארוכים ואינו ממהר.

 

ורוניקה: ורוניקה היא אשתו השלישית של אחד מהפלסטיקאים הכי מצליחים בבוורלי הילס. לזוג יש שלושה ילדים משותפים, אך משפחתם מונה 10 נפשות שכן, יש להם עוד5 ילדים ם מהנישואים קודמים של שניהם. ורוניקה היא לא רק אם מסורה ורעיה למופת, היא גם מנהלת את הפרקטיקה של בעלה. בין שמונה הילדים שהיא מגדלת, המראה המטופח שהיא מתחזקת והעבודה הרבה שיש לה, היא לעיתים מרגישה כמה הרצון להיות האימא, הרעיה והאישה הכי טובה שיש, יכול להיות קצת יותר מדי.

 

מוריסה: בדומה לורוניקה, גם מוריסה נשואה לרופאה מצליח. היא מתמודדת עם אימהות טרייה, לבן בכור. בינה לבין בעלה ישנו פער של 30 שנה, אך האישיות התוססת שלה מצליחה לגשר על פערי הגיל ביניהם. מוריסה ידועה בקרב הבנות בתור הבחורה שלרוב תגיד את הדבר הלא נכון וחסר ההתחשבות, אך בתמימות מוחלטת. הבנות נאלצות לא פעם להסביר לה שלפעמים עדיף לחשוב על ההשלכות לפני שמדברים.

 

שונה: שונה היא בעלת אופי קצת שונה משאר הבנות, היא נפש חופשיה ומשוחררת, הנשואה לשחקן לורנזו לאמאס (הידוע בישראל בעיקר בשל התכנית "מחוץ לחוק" ששודרה כאן בשנות ה-90). שונה הכירה את לורנזו כשהייתה בתחילת שנות העשרים של חייה והוא היה כבר גרוש מארבע נשים שונות, עם חמישה ילדים. שונה בילתה את רוב העשור האחרון כאם חורגת לילדיו של לורנזו ואף שימשה כאם פונדקאית לאחת מבנותיו. לאחרונה היא רוצה לנסות לעבור לקדמת הבמה ולהפסיק לחיות בצל של בעלה המפורסם.

 

קייטי: קייטי היא אשת עסקים שהתחילה מכלום ובנתה את עצמה בו ידיה. היום היא יזמית ובעלת סלון יופי. קייטי חיה עם וולטר יותר מ-11 שנים, והם מאורסים כבר יותר משש שנים, אך לקייטי יש בעיות עם מחויבות ולכן היא לא ממהרת להתחתן, מה שיוצר לא מעט חיכוכים עם וולטר, שדווקא כן רוצה להיות הבעל של.

 

טניה: טניה עתידה להפוך לאשתו השנייה של דין, למרות שיש בניהם פער של  יותר מעשרים שנה. טניה צריכה מנסה לתכנן את החתונה המושלמת בתוך שלושה חודשים. זו משימה ממש  לא פשוטהלאף כלה, ובוודאי שלא לטניה שלאט לאט מתגלה כברידזילה. טניה רוצה לשלוט בכל מה שקשור לחתונה שלה ביד רמה, שחלום החתונה המושלמת לא יהרס, וגם אם זה אומר שתצטרך לסלק כמה חברות מרשימת המוזמנים.

 

12.5 בשעה 16:45 פרק ראשון – בכורה! – בפרק הראשון הדרמה מתחילה כשטניה מודיעה לבנות שכבר יש לה תאריך לחתונה, אך לא כולן מוזמנות ושיווה מודאגת מכך  שאחרי שנתיים של אירוסין וללא תאריך חתונה באופק, מוחמד חדיד לא ממהר להתחתן בפעם השלישית.

19.5 בשעה 16:45 פרק 2 – ורוניקה מתמודדת עם אמת קשה לגבי הנישואים שלה, ומתוודה בפני שיווה שמייקל בוגד בה. קייטי ושיווה מחלטות לפנק את ורוניקה ושומרות על שמונה הילדים שלה, בזמן שזו יוצאת לבלות. שונה מנסה למצוא סוכן כדי לצאת מהצל של בעלה השחקן. שיווה ומוחמד חדיד מצטלמים באחוזה שלהם למגזין הנחשב "הארפר'ס בזאר". בינתיים קייטי מארחת בביתה מסיבה לבנות בנושא בתולות ים.

 

26.5 בשעה 16:45 פרק 3 – שונה מבקשת מקייטי וטניה לעזור לה עם צילומים ייצוגיים לסוכן שלה, אך השתיים מסתכסכות בעקבות הערה אגבית. ורוניקה מגלה את האמת על הרומן של בעלה ומשנה את הסטטוס שלה בפייסבוק ל"רווקה". טניה מזמינה את הבנות למסיבה על היאכטה שלה, אך כשהבנות מגיעות הן מגלות שמדובר בסירה קטנה ולא יאכטה מפוארת ומתאכזבות מהתנהגותה של טניה.


 

הבר הכי חם באל-איי / What Happens At The Abbey

ימי רביעי ב- 22:15, החל מה 17.5 . סדרה חדשה בבכורה!

\\filesrv\Users\Neshemm\My Documents\E!\2017\What Happens At The Abbey\WHATA.JPG

 

מועדון ה"אבי" הממוקם בווסט הוליווד הוא אחד הברים המוכרים ביותר בלוס אנג'לס ונחשב לאחד מאבני הדרך של העיר. המועדון נפתח בתחילת שנות ה-90, והיה אחד המקומות הראשונים שהיה "גיי פרינדלי", בתקופה שרוב מועדוני הקהילה התמקמו בחדרים חשוכים ואפלים. עם השנים הפך המקום לאחד ממקומות הבילוי הבולטים בעיר, ולמעין מוקד עלייה לרגל עבור סלבס, כשמסיבות האוסקר הידועות של המועדון וחגיגות של אירועים לאומיים, הינם דבר שבשגרה. כיום הבר הלוהט עדיין מתחזק מעמד של מקום לוהט שאליו המפורסמים אוהבים להגיע, אך הוא לחלוטין ידידותי ומזמין עבור כולם, ללא הבדל של דת, מין, גזע או העדפה מינית.

 

הסדרה החדשה "הבר הכי חם באל-איי" עוקבת אחרי חייהם של העובדים במועדון ה"אבי" הלוהט וחייהם רוויי הזוהר. צוות העובדים במקום מורכב בעיקר מצעירים אטרקטיביים שהגיעו מכל רחבי ארה"ב על מנת להגשים את חלומם להצליח בגדול ולהתחכך במפורסמים. במהלך העונה נראה אותם מתמודדים עם סלבס שמצפים לקבל אירוח VIP, ובמקביל מנסים לפלס את דרכם בין הדרמות, הזהות המינית וחיי ההוללות של חיי הלילה בהוליווד.

 

מריסה: מריסה היא העובדת החדשה והצעירה של ה"אבי". היא נמצאת ב- LA רק כמה שבועות וכל סצנה חיי הלילה במועדון עדיין מעט זרה לה, אך היא נחושה להשתלב. היא מגיעה ממשפחה איטלקית מאוד מלוכדת, שרצתה שהיא תישאר איתם בלונג איילנד. החלום הגדול שלה הוא להנחות תכנית בוקר ולהראות למשפחה שלה שהיא יכולה להצליח בהוליווד. כרגע היא עדיין קצת מתרגשת ממפורסמים, אבל ללא ספק יש לה המון אמביציה והיא תעשה מה שצריך כדי להוכיח את עצמה.

 

בילי: בילי הוא מלצר שאוהב להגיש ללקוחות שלו את ההזמנות שלהם כשהוא ללא חולצה, כדי להשוויץ בגוף המחוטב שלו. הוא אוהב לעשות חיים ומשתמש בעבודה שלו ב"אבי" כדי להקפיץ את הקריירה שלו ובעיקר כדי להתחיל עם בחורות.

 

דניאל: מלצר ודוגמן שאוהב להשתטות. הוא עדיין לא החליט מה הוא רוצה לעשות בחייו. דניאל עיצב ליין של חולצות, שיחק, דגמן ושר, אך הוא לא מוכן עדיין להתחייב לתחום ספציפי. רוב חבריו לצוות לא ממש מצליחים להבין אותו, בעיקר כשהוא מנסה להחזיר טרנדים, כמו הפאוץ', שאיתו הוא הולך, במטרה להחזיר אותם לאופנה.

 

קייל: אחד הברמנים הוותיקים ב"אבי", שיודע איך לנצל את העבודה במקום לצרכיו. החלום שלו הוא להיות על השער של מגזין בריאות ולעסוק בתחום סרטי הפעולה. בנוסף לעבודתו במועדון הוא גם דוגמן ספורט מצליח ושותפו לדירה של בילי. הוא נוטה להחליף בחורה כמעט כל ערב ואין לו הרבה עניין במערכות יחסים ארוכות. עם הגעתה של מריסה למועדון אולי ישתנה המצב.

 

קים: ברמנית צעירה ויפה שנוטה לבחור תמיד את הבחורים הלא נכונים. החלום הגדול שלה הוא להנחות תכנית לייפסטייל והיא מחוברת לצד הרוחני שלה. קים היא חברתה הטובה של אליזבת', ואולי אף תהייה זוגתה בעתיד. היא מכורה לאינסטגרם ולעקוב אחרי האקסים.

 

אליזבת': היא בחורה מלאת בטחון שאינה מפחדת להחצין את המיניות שלה. כמו רבים מחבריה ב"אבי", גם היא חולמת להצליח בהוליווד ומקווה שמישהו יגלה אותה. היא חברה טובה של קים, אך תמיד הייתה גם קצת מאוהבת בה. קים התחילה להראות סימנים שאולי היא פתוחה לרעיון ואליזבת' תשמח להוביל אותי בנבכי הזוגיות הנשית.

 

ברנדי: ברנדי היא אחת העובדות הוותיקות ב"אבי", אך היא עושה זאת כעבודה צדדית כי בשאר הזמן היא מנסה להגשים את החלום שלה כמאפרת. היא יודעת מה היא רוצה מעצמה ומהחיים ועכשיו היא מנסה להביא ילד עם לורנס ומקווה שקלואי, זוגתה, תקבל את זה.

 

לורנס: מארח VIP  שכבר שבע מחיי ההוללות והוא מוכן להקים משפחה. בנוסף לעבודתו ב"אבי" יש לו גם חברת הפקות והוא רוצה למצוא מישהו שלא יפחד מזה שהוא הולך להביא ילד עם חברתו הלסבית ברנדי.

צ'לסי: צ'לסי היא למעשה היחידה ב"אבי" שמתכננת לעשות קריירה מחיי הלילה, מאחר והיא רוצה להיות יזמית מועדונים. כרגע צ'לסי נמצאת בתכנית התמחות מנהלים במועדון והיא לוקחת את העבודה שלה מאוד ברצינות, גם שזה אומר לנזוף בעובדים שהם גם החברים שלה.

 

קורי ומורי: קורי הוא ברמן ומורי הוא מארח VIP, הם דומים אחד לשני מאוד ונמצאים בזוגיות כבר שנה וחצי. קורי הוא יותר רגיש ומיושב, בעוד שמורי הוא יותר פרוע ופלרטטן ולכן הם רבים המון. מצד אחד יש המון אהבה ביניהם, אך מצד שני מורי אוהב לשתות וכשהוא שיכור הוא מאבד את זה והרבה פעמים פוגע בקורי. כפי שהדברים מתנהלים כרגע לא בטוח שהזוגיות הזאת תשרוד עד סוף העונה.

 

17.5 בשעה 22:15 פרק ראשון – בכורה! מריסה, העובדת החדשה, מנסה להוכיח שיש לה את מה שצריך כדי  לשרת את  שולחנות ה-VIP, אך לא מצליחה להתאפק כשהיא פוגשת את טורי ספלינג. החברות בין קים ואליזבת' עולה שלב כשהחבר'ה מבלים במסיבה. לורנס מנסה להסביר לחברת עבר שלו למה הוא רוצה לעשות ילד עם ברנדי ולא איתה, בעוד שבילי מופתע מכך שקייל מחזר בכזאת אינטנסיביות אחרי מריסה.

 

24.5 בשעה 22:15 פרק 2. אליזבת' מתעמתת עם קים לגבי הנשיקה, אך קים מכחישה וטוענת שזה קרה רק בגלל שהייתה שיכורה. אימא של מריסה באה לבקר ומביכה אותה כשהיא אורבת להיידי מונטג. לורנס וברנדי מספרים לאביו של לורנס שהוא עומד להפוך לסבא וקייל מתאכזב לשומע שלמריסה יש חבר בלונג איילנד. קורי ומורי שוב רבים לאחר שקורי מגיע למסיבה ורואה את מורי נמרח על גבר אחר.

 

הוליווד מדיום / Hollywood Medium with Tyler Henry
ימי שבת ב-16:00, החל מה-20.5. חלק ב' של עונה 2 בבכורה!

טיילר הנרי חוזר לערוץ !E עם פרקים חדשים! המדיום הצעיר והמקסים, שלא נראה בכלל כמו המדיומים שהיינו רגילים לראות בטלוויזיה, מגיע לערוץ !E עם פרקים חדשים יחד עם לקוחותיו המפורסמים והקריאות המפתיעות והמרגשות. טיילר בן ה-21 עבר להוליווד מעיירה קטנה ושמרנית, כך שהוא למעשה תמים, ולגמרי קלולס בכל מה שקשור לתרבות הסלבס. לעיתים קרובות הוא כלל לא מזהה את לקוחותיו המפורסמים. הם פונים אליו וטיילר עוזר ומייעץ להם על קריירה, אהבה ובריאות, וגם מעביר הודעות בלתי צפויות מאנשים שמצאו את מותם. הודעות שמשאירות את כולם המומים ונרגשים.

בין הסלבס אותם יפגוש טיילר בפרקים החדשים, ניתן למנות את: אווה לנגוריה, בובי בראון, מל בי מהספייס גירלס, אייס טי וקוקו, ג'ניס דיקנסון, קלואי קרדאשיאן וקיילי ג'נר, רו פול, אליסון ג'ני, פורשיה דה רוסי, ראיין לוכטה, ליטל קים וג'יימי לין סיגלר.

 

20.5 בשעה 16:00 פרק 8 טיילר נפגש עם אווה לנגוריה, שבעזרת תיווכו של טיילר, מקבלת מסר מרגש מדודתה האהובה והמנוחה אשר משאיר אותה המומה. המוזיקאי בובי בראון פורץ בבכי כשטיילר מצליח ליצור קשר עם בתו המנוחה, בובי קריסטינה בראון. טיילר מצליח לזעזע את ג'י וואו כשהוא מתקשר עם הצד השני וחושף סודות שרק היא אמורה לדעת.

 

27.5 בשעה 16:00 פרק 9 מל B מתרגשת עד דמעות כשטיילר מקשר אותה לאביה שעזר לה להגיע לספייס גילרס, ג'נה קרמר (מגרש ביתי) מקבלת מסר לחברתה הטובה, ולהקת TLC "מתאחדת" כשטיילר מקשר את טי בוז עם ליסה "לפט איי" לופז, שנהרגה בתאונת דרכים.

 

השטיח האדום של המט גאלה 2017 / The Red Carpet of the Met Gala

יום רביעי, 3.5, ב-22:00 בכורה!

ג'וליאנה רנסיק ומנחי ערוץ !E מגיעים לשטיח האדום הכי שיקי, בערב הנוצץ של עולם האופנה – המט גאלה, נשף ההתרמה היוקרתי למוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, המתקיים בפתיחת תערוכת האופנה השנתית במוזיאון. מי שאמונה על בחירת נושא הנשף ועל הרכבת רשימת המוזמנים האקסקלוסיבית היא כוהנת האופנה הגדולה, עורכת מגזין ווג – אנה וינטור. מי שמקבל הזמנה לנשף, מקבל גושפנקא להיותו דמות מפתח בתעשייה. כל הכוכבות הגדולות עמלות זמן רב יחד עם המעצב החביב עליהן, כדי לעצב בגד בהתאם לנושא שבחרה וינטור, וליצור הופעה בלתי נשכחת.


 

משטרת האופנה של המט גאלה

יום חמישי, 4.5, ב-22:15 בכורה!

המט גאלה הוא הערב בו הכוכבות חייבות לבלוט. הן לובשות לאירוע את הבגדים הכי מעניינים, מוזרים, ולעיתים ממש כעורים. מליסה, ג'וליאנה, בראד ומרגרט, יסקרו את מה שלבשו הסלבס בערב "האוסקר" של עולם האופנה, הגאלה במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק, בניצוחה של אנה ווינטור. מי הבריקה ומי פישלה ובגדול?

 

טקס פרסי המוזיקה של בילבורד / Red Carpet of the Billboard Music Awards

יום שני, 22.5, ב-22:15 בכורה!

ג'וליאנה רנסיק ומומחי האופנה של ערוץ E! מגיעים לשטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה של בילבורד. הפרסים בטקס מוענקים מטעם מגזין המוסיקה Billboard, המפרסם את מצעדי המוסיקה החשובים בארה"ב. בניגוד לפרסים אחרים שניתנים ע"י חברי אקדמיה או ע"י הצבעת קהל, פרסי הבילבורד ניתנים לאמנים המצליחים ביותר, כשההצלחה נמדדת ע"פ נתוני המכירות, ההורדות וההשמעות שלהם. הטקס נחשב לאחד החשובים בתעשייה, יחד עם הגראמי ופרסי המוסיקה האמריקאים.


 

משטרת האופנה של טקס פרסי הבילבורד

יום חמישי, 25.5, ב-22:15 בכורה!

הצטרפו אל מליסה ריברס, ג'וליאנה רנסיק, בראד גורסקי, מרגרט צ'ו וניני ליקס, לניתוח אופנתי יסודי של כל הטוב, הרע וה"מה לעזאזל היא חשבה?" ברגעי האופנה הגדולים, על השטיח האדום של טקס פרסי המוסיקה של מגזין בילבורד 2017.


 

פרקים חדשים בסדרות ממשיכות

משפחת קרדשיאן – עונה 13 /ימי שישי 16:00

משפחת קרדשיאן לא עוצרת לרגע. גם בעונה החדשה, המשפחה מחבקת התחלות חדשות ובוחנת את נחישותה אל מול הקשיים. בעוד קלואי נכנסת למערכת יחסים חדשה, היא מהרהרת באפשרות של הרגעת המתיחות עם קייטלין, שהיתה חלק משמעותי מחייה בשני העשורים האחרונים. לאחר חודשים של נתק, קלואי מבקשת לעבוד על הקשיים, כדי להגיע למקום טוב יותר. בינתיים, רוב מתכונן לתפקידו החשוב ביותר עד כה, ומבין, כי כדי שיוכל להיות האב הטוב ביותר לבתו, הוא חייב ליצור קשר קרוב יותר עם משפחתו, גם אם הדבר יחייב אותו לקחת אחריות על מעשיו. לאחר השוד הנוראי של קים בפאריס, המשפחה מתאחדת כדי לתמוך בה, ומוכיחים כי הם יכולים להתגבר על הנסיבות המאתגרות והטראומטיות ביותר.

 

יש לבדוק גם

הקיסרית סיסי 3

הקיסרית סיסי 3 SISI 3 בלעדי רק ב-HOT! "הקיסרית סיסי" ("Sisi")  היא דרמה תקופתית המבוססת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.