יום שלישי , אפריל 30 2024

חדשות טלוויזיה: דצמבר בערוצי אגו

דצמבר 2010 בערוץ אגו

§ נוכלים לשירותך 5 סימסטר חדש באקדמיה הגבוהה להונאה

  • § סקסטסטיק חדשות האירוטיקה מרחבי העולם

אפיק 60 ב-yes, ערוץ 35 ב-HOT

נוכלים לשירותך 5  – The Real Hustle 5 עונה חדשה: נוכלים בחופשה!

ימי שישי ושבת החל מה-3 בדצמבר בשעה 21:35

עונה חמישית לסדרה שהפכה את ההונאה לרייטינג בינלאומי. שלישיית הנוכלים האהובים, אלכס קונראן, פול ווילסון וג'סיקה קלמנט, חוברים יחדיו בפעם הרביעית על מנת להעניק לציבור הצופים שיעור יקר מפז באמנויות הנפוצות והמתוחכמות של הנוכלות הבינלאומית.

במסגרת עונה הנוכחית יחשוף הצוות את מגוון התחבולות המשמשות את אמני ההונאה על מנת לזכות בכספי הנופש של תייירים תמימים.  אנחנו נראה כיצד ניתן ל"הפריד" בין נוסע למזוודותיו בשעה שהוא מחכה להן בשדה התעופה;  נעקוב אחר פול שימכור כרטיסי-טלפון הסוחטים הון תועפות מכל המשתמש בהם; נצפה באלכס גונב רכב מושכר בשווי 35,000 פאונד; נחגוג עם השלישייה לאחר שיגנבו את כספם של הוללים במועדון לילה יוקרתי; ונלמד כי אמון עיוור בשוטר זר עלול לעלות לנו בדרכון.

בריטניה ,2010. 10 פרקים

סקסטסטיק – Sextastic Finals סדרה חדשה!

ימי ראשון-חמישי החל מה-1 בדצמבר בשעה 24:00 ו-1:30

סדרת דוקו-סקס חדשה הסוקרת בנימה הוריסטית וקלילה את חדשות האירוטיקה מרחבי העולם. בין היתר נפקוד מועדון חשפנות ללסביות, נבקר במספרה אירוטית, נצטרף  למצעד גאווה אוסטרלי, נאכל במסעדה אירוטית במדריד, נקבל עיסוי טנטרי, נצרוך קצת קולטורה בתיאטרון מיוחד המציג הפקות שיקספיריות בעירום, נצפה בתחרות השדיים הגדולים בעולם, נציץ אל תוך תעשיית הפורנו בהוליווד, נצא לדייט עם דוגמנית מתחילה ממולדובה, ונעביר את הלילה בבר ערפדים סקסי בברלין.

אוסטרליה, 2010. 13 פרקים

דצמבר 2010 בערוץ אגו טוטאל

… רויס גרייסי בישראל (הפקת מקור)

UFC 124 … הקרב הגדול של החודש בשידור ישיר!

… הלוחם האולטימטיבי 12 עונה חדשה

אפיק 61 ב-yes וערוץ 34 ב-HOT

רויס גרייסי – שלהחודש הפקת מקור של אגו טוטאל

יום חמישי, ה-2 בדצמבר בשעה 22:15

במהלך הקיץ האחרון ביקר בישראל גדול לוחמי ה-MMA בכל הזמנים – רויס גרייסי. צוות אגו טוטאל התלווה אליו במהלך שהותו וחשף צדדים רבים באישיותו של הלוחם האגדי, שטרם נחשפו בפני הציבור. סרטה של יפה בן צור. שידור נוסף ביום שישי, ה-3 בדצמבר, בשעה 19:00.

UFC 124 שלהחודש בשידור ישיר!

יום ראשון, ה-12 בדצמבר בשעה 05:00

אירוע הלחימה הגדול של החודש מעמת בין שני ענקי הלוחמה ג'ורג' סט. פייר וג'וש קוסצ'ק. בקרב על תואר האליפות במשקל בינוני-קל. סט. פייר הוא כיום האלוף הבלתי מעורער במשקל בינוני ומדורג כאחד מלוחמי ה"פאונד פור פאונד" הטובים ביותר בתחום. ב-2008 וב-2009 הוכתר כאתלט הקנדי של השנה על ידי ערוץ הספורט Rogers Sportsnet וזכה בתואר הלוחם המצטיין של 2008 על ידי ה-Wrestling Observer Newsletter. כמו כן לקח סט פייר את פרס לוחם השנה בטקס פרסי ה-MMA העולמי של 2009. קוסצ'ק ערך את הופעת הבכורה שלו בארגון במסגרת סדרת הריאליטי "הלוחם האולטימטיבי" ונלחם בזירה 17 פעמים מאז 2005.

TUF 12 הלוחם האולטימטיבי TEAM GSP VS TEAM KOSCHEK שלהחודש

ימי חמישי בשעה 21:00, החל מה-2 בדצמבר

עונה חדשה לאירועי הלחימה המשולבת מבית היוצר המדמם של ה-UFC. העונה ייקחו חלק בקרבות 16 לוחמים במשקל קל שיחולקו לשתי קבוצות, כל אחת מאומנת על יד לוחמי ה-UFC ג'ורג' סט. פייר וג'וש קוסצ'ק . בין הבולטים שבמשתתפים: ג'ונת'ן ברוקינס, ספסנסר פייג', אהרון וויליקינסון, ג'וזף דאפי ואחרים.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: דיינו – להקת פיקוד צפון 2024

מילים: תלמה אליגון רוז לחן: דרורה חבקין עיבוד והפקה מוסיקלית: נועם זלטין הפקה: מדור חינוך …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.