שבת , יולי 27 2024
היינו בני המזל, We Were the Lucky Ones, דיסני פלוס

עכשיו בדיסני פלוס: "היינו בני המזל"

סדרה מקורית ‏
"היינו בני המזל"
("We Were the Lucky Ones")

"היינו בני המזל" הסדרה המקורית המוגבלת, שמבוססת על סיפור אמיתי,הוקדמה לרגל יום השואה ותעלה היום בבכורה לשירות דיסני+ עם שלושה פרקים. מדי שבוע ישודרו פרקים חדשים.

תקציר: העיבוד הטלוויזיוני של "היינו בני המזל" מבוסס על ספרה של ג'ורגי'ה האנטר, אשר נכנס לרשימת רבי המכר של הניו יורק טיימס. מדובר בסדרה מוגבלת, אשר שואבת את השראתה מסיפורה הבלתי ייאמן של משפחה יהודית אחת, שבניה הופרדו עם פרוץ מלחמת העולם ה-II, אך היו נחושים לשרוד ולהתאחד מחדש. "היינו בני המזל" ממחישה כיצד גם בשעותיה האפלות ביותר של המאה העשרים, הרוח האנושית הצליחה לשרוד ואף לנצח. הסדרה היא הצדעה לנצחון התקווה והאהבה כנגד כל הסיכויים.

שחקנים: בסדרה מככבים ג'ואי קינג, לוגאן לרמן, הדס ירון, הנרי-לויד היוז, עמית רהב, סאם וולף, מיכאל אלוני, מורן רוזנבלט, אווה פיילר, ליאור אשכנזי ורובין וויגרט.

קרדיטים: המפיקה האחראית והתסריטאית של הסדרה היא אריקה ליפז ("ג'וליה", "The Morning Show"), שמשמשת גם כמפיקה בפועל. תומאס קייל ("פוס/ורדון") הוא הבמאי והמפיק בפועל, לצד ג'ניפר טוד אשר שימשה גם כמפיקה בפועל מטעם Old 320 Sycamore. אדם מילץ' שימש כמפיק בפועל ומחברת "היינו בני המזל" ג'ורג'יה האנטר שימשה אף היא כמפיקה שותפה בפועל. הסדרה המקורית של הולו היא הפקה של 20th Television, שהנה חלק מ- Disney Television Studios.

"היינו בני המזל" זמין עכשיו בבלעדיות בדיסני+.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: אג'ומה

אג'ומה – Ajoomma סרטו של : הה שומינג A film by He Shuming נציג סינגפור …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.