שבת , יולי 27 2024
אבן אודם CCA

אבן אודם

 אבן אודם | Night World

יום שישי 24/5 ב 14:00

יום שבת 25/5 ב 20:30

יום ראשון 26/5 ב 20:30

יום חמישי 30/5 ב 20:30

מוצאי שבת 1/6 ב 20:30 

CCA: רחוב צדוק הכהן 2א', תל אביב-יפו

היצירה נעה בחופשיות בתוך The Persian Poems, טקסט של הסופרת קת'י אייקר, באמצעותו אנו מתוודעים לדמותה של ג'ייני ילדה/נערה הכלואה בחדר קטן במקום לא ידוע על ידי סרסור סוחר עבדים איראני בשם עלי. בחדר, משעמום, היא מלמדת את עצמה פרסית. השירים הכתובים במתכונת ספר לימוד שפה מקיימים זה לצד זה טקסט באנגלית ובפרסית ותוכנם בעל אופי הכרזתי פשוט. דרכם מתואר מצבה הנפשי והתודעתי של ג'ייני וכך אנו למדים על נסיבות חייה.

 לקראת סוף 2023 זוהר שפיר ואני התכוונו להציג את אבן אודם בפסטיבל צוללן, לאחר קרוב לשנה של מחקר. אירועי ה-7 באוקטובר שיבשו ושינו את תוכניותנו. עמדנו מול הזוועה שהתרחשה בתחושה כי אחזנו בנבואה נוראית.

מופיעים: קים טייטלבאום וזוהר שפיר | דרמטורגיה: עדו פדר | וידיאו: שרון פדידה | תלבושות ותפאורה: ערן

שני, תמר בן כנען וקימ טייטלבאום | תאורה: עודד קוממי | הפקה: סיגל דהן.

עמותת הכוריאוגרפים היא ארגון גג ליוצרים עצמאיים במחול בישראל. מאז הקמתה בשנת 1993, העמותה מהווה כוח משמעותי בביסוסם של יוצרי המחול העצמאיים בתוך עולם התרבות הישראלי והבינלאומי, וכיום חברים בה כ-120 יוצרים, פסטיבלים ופרויקטים במחול. הארגון עוסק בקידום צדדים שונים של עולם האמנות והתרבות, ומקיים פעילויות ענפות להפצה וחינוך למחול בכל רחבי הארץ, מתוך אמונה כי צפייה במחול, כמו גם ההתנסות בו, היא חלק חשוב בסל התרבותי הכולל הבונה חברה חזקה ויצירתית.

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.