שבת , יולי 27 2024
ברבי, אחוזת המילפיות, עונה 2, MILF Manor, יס, דיסקברי פלוס, yes, discovery plus

עכשיו בדיסקברי פלוס: אחוזת המילפיות עונה 2

אחרי עונה ראשונה סנסציונית:

אחוזת המילפיות חוזרת לעונה שנייה עם רווקות חדשות וטוויסטים מפתיעים ב – 8.5

אחוזת המילפיות, סדרת ההיכרויות הפרובוקטיבית שהפכה לסנסצייה טלוויזיונית חוזרת ל- Discovery+ ללקוחות yes ו STING+, מצויידת בקבוצה חדשה לגמרי של מילפיות סקסיות ומצליחות שמחפשות את ההזדמנות שלהן לאהבה. העונה הזו מבטיחה טוויסט מפתיע במיוחד והרבה הפתעות בלתי צפוייות לאורך הדרך. בבקתה מהממת על שפת האגם, המילפיות משתתפות בסדרה של פעילויות כדי לזכות בדייטים עם בכיר ליבן עליו שמו עין. ממירוצי שליחים ועד להיאבקות בבוץ, הרווקות מתחרות על זמני אחד- על- אחת כדי לקדם את הקשרים הרומנטיים שלהן. ישנן הפתעות חדשות ובלתי צפויות, סודות כמוסים, תפניות חדשות והרבה רגעים מהנים לאורך העונה. אחוזת המילפיות מבטיחה הלם ותככים, כמו גם רגעים המחממים את הלב. העונה החדשה עמוסת הטוויסטים וההפתעות מגיעה לישראל ביום רביעי, ה-8 למאי בDiscovery+.
הכירו את המילפיות של העונה:

ברבי, 45
ברבי מלאת ביטחון עצמי. היא לא לוקחת את עצמה יותר מדי ברצינות, אבל אם לוחצים לה על הכפתורים הלא נכונים, היא לא מפחדת לתת לחריפות שלה לצאת החוצה. התכונה הרעילה שלה היא דרמה, והיא אוהבת להגזים. ברבי לעולם לא תתחמק מעימות וגם לא תתבייש להתחיל בעימות. חשפנית לשעבר שהפכה למנהלת שיווק מחפשת גבר צעיר שיתייחס אליה כמו נסיכה.
כריסטינה, 46
כריסטינה מבינה שהיא יכולה להיות מאיימת, אבל מבדילה בין שחצנות לביטחון עצמי. בסופי השבוע תמצאו אותה בעיר הולדתה רוקדת כל הלילה או צופה בספורט. כריסטינה מעולם לא חשבה שתמצא אהבה לאחר שנישואיה של 20 השנים הסתיימו בגירושים, אבל עכשיו היא בטוחה שמר גבר צעיר יותר נמצא שם בחוץ!
קריסטל, 48
לקריסטל יש תדמית קשוחה אך היא מתוקה ועדינה מפנים. היא אוהבת אוכל משובח ויין ותמיד יש לה את החשבון הגדול ביותר בסוף הארוחה! הבחורה הזו, משוגעת מלידה, אוהבת לשמור על קלאס אבל דואגת שכולם סביבה ידעו שהיא תאמר את המילה האחרונה. לאחר שבנה נפטר, קריסטל נשארת עסוקה בעבודה כמאפרת, מתאמנת, מבשלת ורוקדת במועדונים, ועכשיו היא סוף סוף מוכנה להתמסד ולמצוא אהבה.
ג'יימי, 51
ג'יימי משדרת חיוביות, רוקדת מכל הלב ומביאה אור לכל מקום שהיא הולכת. בגלל האנרגיה המדבקת שלה, היא תמיד הייתה בחורה פופולרית ויש לה המון חברים. ג'יימי הייתה נשואה והתגרשה פעמיים, ועכשיו כשכל שלושת ילדיה מחוץ לבית, היא מוכנה למצוא אהבה, האם הפעם השלישית תהיה הגלידה?
קלי, 59
קלי היא אולי היא פצצה מהלכת כיום, אבל בצעירותה, הייתה לה הערכה עצמית נמוכה והיא נאבקה ברגשות נחיתות. בגיל 59, קלי נמצאת בכושר הטוב ביותר בחייה וגאה בגילה! היא מדריכת פילאטיס, נלהבת מהשייקים שלה בבוקר ומאורח חיים ספורטיבי, ואחרי מספר דייטים עיוורים מזעזעים, היא מוכנה למצוא סוף סוף את אהבת חייה.
לנט, 50
לנט ידועה בכך שהיא מסובבת ראשים כשהיא נכנסת לחדר. היא אוהבת את העבודה שלה וידועה בהיותה ישירה ואסרטיבית אבל בצורה הטובה ביותר. לאחר שהתחתנה בגיל צעיר והיה לה רק בן זוג אחד במשך רוב חייה, הגירושים של לנט הציתו בה משהו חדש. נמאס לה לשחק במגרש הרווקות והיא מוכנה להתמסד שוב, בתקווה לתמיד הפעם.

יש לבדוק גם

מהיום בקולנוע: התיבה של נוח

בהפצת פילמהאוס יצא לבתי הקולנוע 25/07/2024 סרט אנימציה בדיבוב לעברית 96 דקות תקציר קצרצר עלו …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.