שבת , יולי 27 2024
לוגו פופ טארטס

מארחים את אלכסיי

התזמורת הסימפונית חיפה תארח את הפסנתרן הבינלאומי המוערך אלכסיי וולודין

 

בקונצרט, עליו ינצח היועץ המוסיקאלי והמנצח הראשי של התזמורת הסימפונית חיפה, יואל לוי, יהיה וולודין הסולן בביצוע הקונצ'רטו מס' 1 והקונצ'רטו מס' 2 לפסנתר מאת רחמנינוב. עוד תבוצע בקונצרט היצירה "תמונות בתערוכה" מאת מוסורגסקי

 

ראשון ושני, 19 – 20 במאי | 20:00 | אודיטוריום חיפה | מחיר לכרטיס: 175 שקלים (מחיר לגמלאי: 129 שקלים)

הפסנתרן הבינלאומי המוערך אלכסיי וולודין יופיע עם התזמורת הסימפונית חיפה. וולודין ינגן עם התזמורת בקונצרט שיתקיים במסגרת הסדרה הקלאסית, סדרת הדגל לעונת 2023/24 בימים ראשון ושני, 19 – 20 במאי בשעה 20:00 באודיטוריום חיפה. בקונצרט עליו ינצח היועץ המוסיקאלי לתזמורת והמנצח הראשי, יואל לוי, יהיה וולודין הסולן בביצוע הקונצ'רטו לפסנתר מס' 1 והקונצ'רטו לפסנתר מס' 2 מאת רחמנינוב. בנוסף, תבצע התזמורת בקונצרט את היצירה "תמונות בתערוכה" מאת מוסורגסקי.

וולודין, 46, המשמש כיום פרזנטור של מותג הפסנתרים הבינלאומי Steinway, החל לנגן בפסנתר בשנות ילדותו המוקדמות. לאחר שקיבל הכשרה מוסיקלית יסודית באקדמיה גנסין במוסקבה, המשיך את לימודיו אצל המורה המוערך אליסו וירסאלאדזה בקונסרבטוריון של מוסקבה. בשנת 2001, למד באקדמיה הבינלאומית לפסנתר באגם קומו שבאיטליה, צעד שהוביל אותו לפריצת דרך משמעותית בקריירה שלו. וולודין מוכר בזכות נגינתו המרגשת והטכניקה המרשימה שלו, והוא ידוע בפרשנותו המעמיקה והרגישה למוסיקה. בין הישגיו ניתן למנות זכייה בתחרות הבינלאומית Géza Anda בשנת 2003, וזכייה בפרס Choc de Classica ופרס Diapason.

וולודין מבוקש על ידי תזמורות סימפוניות ותזמורות קאמריות ברחבי העולם. הוא מרבה להופיע עם תזמורות מובילות כמו התזמורת הסימפונית של וינה, התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק והתזמורת הסימפונית של לונדון. אלכסיי וולודין הוא גם נגן קאמרי פעיל שמנגן עם אמנים רבים. הוא מופיע באופן קבוע באולמות יוקרתיים ברחבי העולם, וזוכה להערכה רבה הן מצד הקהל והן מצד המבקרים.

מאסטרו יואל לוי, היועץ המוסיקאלי והמנצח הראשי של התזמורת הסימפונית חיפה שינצח על הקונצרט, נמצא בעונתו הרביעית בתפקיד. לוי שימש כמנצח הראשי של תזמורת רשות השידור הקוריאנית, המנהל המוסיקאלי והמנצח הראשי בתזמורת הסימפונית של אטלנטה והמנצח האורח הראשי של התזמורת הפילהרמונית הישראלית. עוד שימש כמנצח הראשי של תזמורת רדיו פלנדריה אותה קידם לנגינה בסטנדרטים בינלאומיים והיה המנצח הראשי של התזמורת הלאומית הצרפתית "איל-דה-פראנס" בפריז במשך 7 שנים. בין התזמורות עליהן ניצח נמנות הקונצרטהאוס של ברלין, הסימפונית של בוסטון, הסימפונית של בודפשט, הסימפונית של שיקגו, תזמורת קליבלנד, תזמורת קופנהגן, הפילהרמונית של לונדון, הפילהרמונית של לוס אנג'לס, הפילהרמונית של פראג והסימפונית הלאומית של ארה"ב.

הסימפונית חיפה מנוהלת ע"י אתו"ס, החברה לאמנות תרבות וספורט של עיריית חיפה (חל"צ).

קלאסית מס' 7

ראשון ושני, 19 – 20 במאי| 20:00 | אודיטוריום חיפה | מחיר לכרטיס: 175 שקלים (מחיר לגמלאי: 129 שקלים) | פרטים נוספים ורכישת כרטיסים בטלפון 9300* או באתר התזמורת >> בלחיצה כאן

 

יואל לוי, מנצח

אלכסיי וולודין, פסנתר

 

רחמנינוב – קונצ'רטו לפסנתר מס' 1

רחמנינוב – קונצ'רטו לפסנתר מס' 2

מוסורגסקי – תמונות בתערוכה

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.