יום שישי , יולי 26 2024
הקס 3, הוט

הקס 3

הקס 3
Hacks 3

"Hacks" היא דרמה קומית זוכת פרסי ה"אמי" ו"גלובוס הזהב" שנוצרה ובוימה על-ידי שלושה מהכותבים של סדרת הלהיט "ברוד סיטי", זוכי פרס ה"אמי" –ג'ן סטצקיפול דאונס, אשר גם משחק בה ולוסיה אניילו. הסדרה הופקה על-ידי מייקל שור, שעומד מאחורי אינספור להיטי ענק כגון: "המשרד", "מחלקת גנים ונוף", "ברוקלין תשע-תשע", "המקום הטוב" ועוד, ועל-ידי דיוויד מיינר ("רוק 30").

בסדרה מככבים זוכת פרס ה"אמי" ג'ין סמארט ("השומרים"), המועמדת ל"אמי" ול"גלובוס הזהב" האנה איינבינדר ("Strange Planet") והמועמד לפרס ה"אמי" קארל קלמנס-הופקינס ("שיקגו Med").

דברה ואנס (סמארט) היא קומיקאית ותיקה ודיווה עם מופע סטנד אפ אגדי בלאס-וגאס. כשמנהל המועדון מתחיל לצמצם את כמות ההופעות שלה, דברה עושה כל שביכולתה להישאר רלוונטית. אווה היא כותבת קומית צעירה מדור ה-Z שלאחר שצייצה ציוץ לא רגיש בטוויטר מצאה את עצמה מוחרמת על-ידי קהל היעד שלה. שתי הקומיקאיות נאלצות לחבור יחד ולהתגבר על הפערים ביניהן בכדי לנסות לרענן את המופע של ואנס.

בעונה השלישית מופע הסטנד אפ של דברה זוכה להצלחה רבה, אך היא מחליטה לצאת לדרך חדשה במטרה לכבוש פסגות נוספות בקריירה. לעומת זאת, אווה עדיין מחפשת את ייעודה בלוס אנג'לס, בד בבד עם היחסים המורכבים שלה עם דברה.

עוד משתתפים בסדרה רוז אבדו ("בנות גילמור"), מייגן סטאלטר ("הכי גאים שיש"), מארק אינדליקטו ("בטי מהכוערת"), ג'וני סיבילי ("פוזה"), המועמדת לפרס ה"אמי" ג'יי. סמית' קמרון ("יורשים"), המועמדת לפרס ה"אמי"  קייטלין אולסון ("תרגיע"), אנג'לה גיבס ("לחשוב כמו גבר 2"), לונל ("בוראט"), המועמד לפרס ה"אמי" ג'ו מאנד ("המקום הטוב") ועוד.


החל מה-7.5 ב-הוט וב-יס

יש לבדוק גם

מהיום בדיסני פלוס: הדוב עונה 3

הטריילר הרשמי לעונה 3 של "הדוב" מבית FX כבר כאן העונה השלישית תשודר בלעדית בדיסני+, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.