שבת , יולי 27 2024
איתי הרמן, מרדף עד הבית, כאן 11

נא להפריע

 

נא להפריע:

ADHDIZI – איתי הרמן ינחה חידון טריוויה נושא פרסים במסגרת אירוע להעלאת מודעות להפרעת קשב

יום רביעי ה-22.5.24, בין השעות 16:00-20:00, קומת הגלריה בדיזנגוף סנטר

הכניסה וההשתתפות בחינם

דיזנגוף סנטר יערוך את אירוע ADHDIZI בשיתוף עמותת קווים ומחשבות, העמותה הישראלית להפרעת קשב, ביום רביעי ה-22.5.24 בין השעות 16:00-20:00. האירוע, שיהיה פתוח ללא תשלום לקהל הרחב, מתקיים במסגרת חודש המודעות להפרעת קשב ופעלתנות יתר (ADHD), שחל בחודש מאי. במסגרת האירוע יתקיימו מופעים מוזיקליים, בין היתר של הזמר היוצר בר אלפנדרי, תושק תערוכת צילומים בנושא הפרעת קשב של תלמידי מגמת צילום בתיכון רוטברג רמה״ש – שתוצג במקום עד ה-23.5, ובשיאו של האירוע החל מהשעה 17:30 יתקיים חידון טריוויה נושא פרסים בהנחיית איתי הרמן, שהפך מילד עם הפרעות קשב לצ'ייסר שיודע הכל. הרמן, שניסח וחיבר את השאלות במיוחד לאירוע המדובר, יאתגר את הציבור ואף יזמין מדי פעם לבמה נציגים אמיצים מהקהל.

 

אז מה זו בכלל הפרעת קשב?

הפרעה נוירו-התפתחותית‏ המקשה על היכולת לעבד, למיין ולהתמקד בגירויים רלוונטיים מתוך כלל הגירויים התחושתיים בזמן נתון. במרבית המקרים ההפרעה היא תורשתית ומהווה כ-10% מכלל האוכלוסייה. 

 

אודות עמותת "קווים ומחשבות": העמותה הוקמה בשנת 2007 בכדי לשמש כתובת אחראית, אמינה ועדכנית בנושא הפרעת קשב (ADHD). העמותה מנוהלת ע"י הגברת איריס שני. בעמותה חברים ופעילים עשרות מתנדבים, ביניהם אנשי מקצוע מתחומי הרפואה, החינוך, הטיפול ומקצועות הבריאות לצד אנשי עסקים, עורכי דין ופרסומאים. רבים מהפעילים בעמותה מתמודדים בעצמם עם הפרעת קשב או שיש להם זיקה לתחום. העמותה מרחיבה את הידע הקיים אודות סימני ההפרעה ודרכי האבחון והטיפול בה,  מנגישה את הידע לציבור הרחב ולאנשי המקצוע בתחום, מעודדת את העמקת המחקר המדעי והרפואי של ההפרעה, מקדמת חקיקה בנושא מול משרדי הממשלה ועוקבת אחר יישומם של תקנות וחוקים קיימים וכן מקיימת שיתופי פעולה עם גופים העוסקים בהפרעת קשב ובתחומים נוספים בארץ ובעולם.

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.