שבת , יולי 27 2024
ריקה רזאל ונינה טוֹקָיֶיר, STILL I WAIT

וידאו+אודיו: ריקה רזאל ונינה טוֹקָיֶיר

ריקה רזאל ונינה טוֹקָיֶיר

"Still I Wait"

דואט נשי ועוצמתי חדש של הזמרות והיוצרות האהובות

הזמרות והיוצרות ריקה רזאל ונינה טוקייר חוברות בפעם הראשונה לדואט חדש, חגיגי ומרגש המהווה קריאה לאחדות ולתקווה בזמנים מאתגרים.

שתיהן בנות למשפחה שעלו ארצה מארה"ב ושתיהן מגיעות מהעולם המוזיקלי האמוני.

ריקה רזאל, בת למשפחת רזאל, ממשפחות המלוכה של המוזיקה הישראלית, אחותם של המוזיקאים אהרן ויונתן, מופיעה שנים רבות על הבמות עם חומריה המקוריים ומביאה את הקול והסגנון הייחודי שלה לתוך היצירה.

נינה טוקייר, הקול המוכר והאהוב מהצמד המצליח 'יונינה' (עם בעלה, יוני טוקייר), מופיעה גם היא כבר שנים בארץ וברחבי העולם, עם קהל גדול ואוהב.

בתקופה לא פשוטה זו, שיהודים בארץ וברחבי העולם מחפשים נחמה, ריקה ונינה בחרו להוציא דואט באנגלית, במטרה לחזק את הקשר בין היהודים בישראל ובתפוצות.

"Still I Wait" שכתבה והלחינה ריקה, הוא יצירה נשית מרעננת מלאת תקווה, אור ואהבה שמצליחה לכמה רגעים להפיג את האפלה ולשמח את הלבבות.

על השיר הן מספרות:

ריקה :

"מאוד רציתי לשתף פעולה עם נינה, אני מאוד אוהבת את מה שהיא עושה. יש לנו רקע קצת דומה, שתינו גדלנו להורים ציוניים שעלו לארץ והבאנו את הערכים הללו לתוך המוזיקה שלנו. השיר הזה מבחינתי הוא סוג של מסע שכולל התבוננות פנימה ושמירה על אמונה חזקה, בייחוד בתקופה כזו של חוסר וודאות."

נינה :

"אני אוהבת את ריקה ואת האנרגיות שלה, וברגע ששמעתי את השיר הוקסמתי ממנו. השיר מחזק עבורי את התחושה שיש כאן משהו מעבר בעולם – אינסוף שמתבטא ביופי שבטבע, במוסיקה, בהשראה, בכל צעד בחיים שלי. ובו זמנית השאלות שעולות והקושי להבין את הכאב בעולם, במיוחד בתקופה כזאת. ועם כל סימני השאלה, לאחוז בתקווה שיום יבוא ויהיה טוב יותר ולחכות לזה."

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.