שבת , יולי 27 2024
שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים, Quiet On Set: The Dark Side Of Kids TV , דיסקברי פלוס, yes

עכשיו בדיסקברי פלוס: "שקט על הסט"

שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים חושפת סביבת עבודה רעילה בסדרות הטלוויזיה הפופולריות של דן שניידר משנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000
סדרה דוקומנטרית בת ארבעה חלקים יוצאת לראשונה ב-7 באפריל בDiscovery+ ללקוחות yes ו- STING+

דיסקברי+ מכריזה על עלייתה לאוויר של שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים, סדרת דוקו בת ארבעה חלקים החושפת את התרבות הרעילה והמסוכנת מאחורי כמה מתוכניות הילדים האייקוניות ביותר של סוף שנות ה-90 ותחילת שנות ה-2000. הסדרה חושפת את מאחורי הקלעים של האימפריה שנבנתה על ידי היוצר דן שניידר, בעלת אחיזה בלתי ניתנת להכחשה בתרבות הפופולרית. סדרות כמו All That ו-The Amanda Show, בין היתר, נצרכו באובססיביות על ידי ילדים ברחבי העולם והגדירו מהי קומדיה לדור שלם. אבל, מאחורי הנוכחות האופטימית על המסך עם הבדיחות המפוקפקות והמערכונים המוגזמים, נחשפת סביבה בוגדנית ומלאה בהאשמות על התעללות, סקסיזם, גזענות ודינמיקה לא הולמת עם הכוכבים והצוות הקטינים שלה. שקט על הסט: הצד האפל של סדרות ילדים יעלה לאוויר לראשונה ב-7 באפריל עם שני פרקים ראשונים ב-Discovery+ בישראל ללקוחות yes ו STING+. פרקים 3 ו-4 יעלו לאוויר ב-14 לאפריל.

שקט על הסט כוללת גישה חסרת תקדים לשחקני מפתח, תסריטאים וצוות הלוקחים חלק בסדרות הפופולריות של שניידר ששודרו בערוץ ניקלודיאון. חברי הקאסט לשעבר של "All That" ג'ובוני סמואלס, קייל סאליבן, בריאן הרן וקתרינה ג'ונסון והבמאי וירג'יל פביאן חושפים את התרבות על סט הצילומים של סדרת מערכוני הנוער האהובים. התסריטאיות ג'ני קילגן וכריסטי סטראטון חושפות טענות על סביבה רעילה וסקסיסטית בחדר התסריטאים שלThe Amanda Show . אלכסה ניקולס חושפת תובנות לגבי היותה חלק מהסדרה "זואי 101". שקט על הסט תכלול צוות ושחקנים נוספים מ-iCarly, Sam & Cat, Victorious וסדרות אייקוניות אחרות כמו Marc Summers מתוכנית המשחקים הפופולרית .Double Dare בצורה כואבת, הסדרה תציע גם עדות רגשית של הורים של חברי צוות שניסו להגן על ילדיהם בסטים האלו.
לאורך ארבעת הפרקים של הסדרה הדוקומנטרית, שקט על הסט תשפוך אור על חשבונות הנפש הפתוחים הללו, ותתעד דפוס של התנהגות גסה, פוגענית ומניפולטיבית שהתפתחה לאורך עשרות שנים, לצד סיפורים בלעדיים על פדופילים שהיו על הסט. הראיונות האלה, שזורים בקטעי ארכיון (שחלקם מעולם לא שודרו), סצנות מהתוכניות ופרשנות במדיה החברתית, ויחזרו להקשר של רגעים רבים בסדרות שאולי נראו מטופשים או כבויים כששודרו לראשונה, אך כעת נושאים גוון אפל הרבה יותר , המציע מסגור אלטרנטיבי ועוצמתי לתוכניות האהובות.

יש לבדוק גם

וידאו+אודיו: PETRIFIED

בשנה האחרונה שחרר דיוויד את סינגל הבכורה Caught, שהוביל להיכללותו ברשימת המוזיקאים המבטיחים של עיתון …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.