שבת , יולי 27 2024
תערוכת הביטלס - מוזיאון הילדים חולון - צילום מושי גיטליס

פסח במוזיאון הילדים הישראלי

פסח 2024 במוזיאון הילדים הישראלי
פעילויות לכל המשפחה לרגל החג

 

במהלך חול המועד פסח, בתאריכים 24-25 באפריל, מוזיאון הילדים הישראלי בחולון מציע מגוון פעילויות הכוללות אטרקציות לילדים ולמבוגרים, מסלולים והרפתקאות שונות בסימן החג.

 

המוזיאון על מגוון פעילויותיו יהיה פתוח במהלך כל חופשת הפסח בין התאריכים 14 עד 29 באפריל.

 

בין הפעילויות: טיול עם ינשול, בעקבות הפרפרים, המסע לתיקון ממלכת הזמן, היער הקסום, הביטלס – מסע הקסם המסתורי, החייזרים, דיאלוג בחשיכה, הזמנה לשקט, דיאלוג עם הזמן ואיפה מיש.

בחול המועד, מוזיאון הילדים הישראלי מזמין את קהל המבקרים של המוזיאון לפעילות מגוונות לרגל החג. במסגרת "הזמנה לשקט" ילמדו המבקרים לסמן מילים ברוח החג וההגדה ובמסגרת "דיאלוג עם הזמן" המדריכים ישתפו בסיפורי ילדות בנושא האפיקומן.

בנוסף, תתקיים פעילות במסגרתה המבקרים יוכלו לבחור למי הם ירצו להעניק את האפיקומן ומדוע. מבין הסיפורים ייבחרו 3 אשר יזכו בפרסים.

פרטים נוספים על הפעילות השונות המוצעות במוזיאון בחג פסח:
פעילויות ואטרקציות לפסח במוזיאון | מוזיאון הילדים הישראלי (childrensmuseum.org.il)

כל הפעילויות במוזיאון הילדים הן בעלות מאפיינים ייחודים ולכל מסלול כוונה חינוכית שונה. המוזיאון שואף לשים דגש ולהעניק למבקרים במוזיאון חוויה מלהיבה ומעצימה בשילוב ערכים חשובים, הנוגעים לאינטליגנציה רגשית, התמודדות עם כישורי חיים וערכים של פתיחות וכבוד לאחר ולשונה.

בכל מגוון התערוכות והפעילויות, המבקרים לוקחים חלק פעיל בתוך הסיפורים השונים: הם חווים, חשים, מתרגשים ולומדים להכיר את האני הפנימי שלהם.

 

בין הפעילויות:


"טיול עם ינשול"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. ה"ינשול" (חצי ינשוף חצי חתול) הקטן אך בקע מן הביצה וכבר רוצה לפגוש חברים חדשים המתגוררים ביער הקסום. אבל הוא מתבייש. אז מה עושים כשמתביישים? בפעילות לילדים – טיול עם ינשול, יוצאים הילדים עם הינשול למסע ביער הקסום, מסע לחיפוש אחר חברים חדשים. בדרך פוגשים הילדים מלבד בחברים, גם במגוון מרקמים, צלילים, תחושות ורגשות אשר מזמנים להם (ולהורים המלוים) חוויות משעשעות ומפתיעות.


"בעקבות הפרפרים"

פעילות לילדים בגילאי שנתיים וחצי עד 4. בפעילות הילדים לומדים להכיר את חיות היער מזווית קצת שונה – דרך מחזור החיים שלהם. בפעילות הילדים בעקבות הפרפרים הילדים מתלווים לצמד זחלי פרפרים המתפתחים והופכים בעצמם לפרפרים ויוצאים איתם למסע ברחבי היער.

"הביטלס – מסע הקסם המסתורי"

פעילות למשפחות וילדים מגיל 5 ומעלה. מסע הקסם של הביטלס, הוא מסע מופלא ויוצא דופן אחר הלהקה ששינתה את העולם ואת פני מוסיקת הפופ העולמית. הצטרפו אלינו למסע בו תגלו מקרוב את סיפורה של הלהקה המצליחה והאהובה ביותר בעולם, את כוחה של המוזיקה והשפעתה התרבותית וגם תתנסו במגוון פעילויות שונות המחכות לכם לאורך המסלול: אולפן הקלטות, עריכת ווידאו קליפ אוניברסלי, גלריה המוקדשת ללהקה ועוד.

 

"איפה מיש"

פעילות לילדים בגילאי 2.5 עד 5. אטרקציה מיוחדת לילדים, זוהי הצגה פעילה בה הילדים הופכים לחלק מההצגה. מיש היא בובת החיבוק הישנה של דני. אבא של דני קורא לה "מיש הקשיש" החבר הוותיק של דני עוד מהיום שנולד. ביום בו קיבל דני בובת קופיף חדשה הוא לרגע שכח חברות ישנה. מיש הנעלב יוצא למסע בתוך ארגז הצעצועים ודני וכל המשתתפים בעקבותיו.

 

"היער הקסום"

פעילות לילדים בגילאי 6 עד 8. פעילות יוצאת דופן ומהנה במיוחד להורים ולילדים. זהו מסע עלילתי העוסק בגילוי עולם הרגשות שלנו. הילדים מגלים תיבה מסתורית, מתוך סקרנות וללא כוונה הם משחררים מתוכה שידון תעלול, המכריז בחדווה שכעת שהוא חופשי לעשות ככל העולה על רוחו. הילדים מנסים להשיב את המצב לקדמותו ולתפוס את השידון. במהלך המרדף הם חווים הרפתקה משעשעת. הם מגיעים לעננים ולהר השלג ושם בעזרת הקוסם הלבן נפתרת הבעיה.


"הזמנה לשקט"

הזמנה לשקט הינה תערוכה מבית היוצר של "דיאלוג בחשיכה" והיא למעשה מסע תקשורתי אל מחוזות של שקט והכל בהנחיית מדריכים חירשים.
בתערוכה זו לא שומעים דבר אך מדברים בלי סוף, שומעים באמצעות העיניים ומדברים באמצעות הידיים. זוהי הזמנה למסע בערוץ תקשורת חלופי אך זמין (של תנועות ידיים ושפת גוף), בהנחיית מדריך חרש, אשר שפת הסימנים היא ערוץ התקשורת העיקרי ולפעמים גם היחיד בחייו.

מוזיאון הילדים הישראלי בחולון שואף להעניק לילדים ברחבי הארץ חוויית ביקור מרגשת, מלמדת, מחנכת ומעמיקה. המוזיאון מציע מגוון פעילויות אשר המכנה המשותף להן הוא העיסוק החוויתי בתחום האינטליגנציה הרגשית, החינוך לסובלנות וקבלת השונה והאחר. הפעילויות השונות מתאפיינות בהדרכה בקבוצות קטנות תוך מתן דגש לערך המוסף ולערכים הנלווים לפעילות. המוזיאון הוא אחד המושקעים בארץ מבחינת עיצוב ושמו יצא למרחוק גם ברחבי בעולם. בשנת 2015 היה המוזיאון מועמד ע"י ארגון מוזיאוני הילדים בעולם "HANDS ON" כמוזיאון הילדים הטוב בעולם.

***

יש לרכוש כרטיסים ולתאם את הביקור במוזיאון הילדים הישראלי

באתר המוזיאון:

https://www.childrensmuseum.org.il/

מחיר כרטיס:

70 ש"ח. ישנם הנחות במגוון ארגונים ומועדוני לקוחות.

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.