שבת , יולי 27 2024
ניר ברגמן וג'וליאנה מרגוליס, צילום: דנה שטרן

תוכנית המנטורינג של סינמטק תל אביב

 

 

 

תוכנית המנטורינג לשנת 2024 של סינמטק תל אביב יוצאת לדרך!

 

סינמטק תל אביב גאה להכריז על פתיחת הגשת המועמדויות לתוכנית המנטורינג לשנת 2024 בליווי של מיכל ויניק

 

התוכנית מיועדת ליוצרים בתחילת דרכם, בוגרי ובוגרות בתי ספר לקולנוע מרחבי הארץ שיזכו לליווי של הבמאית והתסריטאית מיכל ויניק בעבודה על פרויקט קולנועי/ טלוויזיוני מקורי

 

לפרטים והגשת מועמדות

 

תכנית המנטורינג של סינמטק תל אביב יצאה לדרך לראשונה כחלק מאירועי שנות ה 50 לסינמטק. לתכנית הוגשו עשרות תסריטים בשלבי פיתוח שונים ומתוכם נבחר הפרויקט הזוכה על ידי צוות השיפוט אותו כבר החל ללוות הבמאי והתסריטאי ניר ברגמן.

 

כעת, תוכנית המנטורינג לשנת 2024 יוצאת לדרך.

במסגרת תכנית זו מזמין הסינמטק בוגרי ובוגרות בתי הספר לקולנוע להגיש את מועמדותם להשתתפות בתכנית בהתבסס על תסריט או פיילוט טלוויזיוני קיים או בשלבי פיתוח סופיים. הזוכה יקבל ליווי צמוד למשך שישה מפגשים אישיים עם היוצרת, הבמאית והתסריטאית הגב' מיכל ויניק, אשר תלווה את הזוכה בתהליך האמנותי על היצירה שהוגשה לתחרות.


לרשות הזוכה והמנטור תעמוד הספרייה לקולנוע שבסינמטק תל אביב כחלל עבודה פרטי על חומרי הרקע המקצועיים שבה. הליווי יכלול שישה מפגשים בני שעה וחצי כל אחד, במהלכם תלווה ויניק באופן מקצועי את הזוכה בעבודה על תסריט מקורי או פיילוט לסדרת טלוויזיה בשיוף, שיפור, מיצוק הטקסט והכנה להגשה לקרנות.

זוהי הזדמנות חד פעמית לעבוד עם יוצרת מרכזית כויניק, זוכת פרס אופיר. בין היצירות אותן יצרה ולהן הייתה שותפה: "ולריה מתחתנת", "ברש", "המקוללים – יונה וולך" ו"אישה עובדת".

מיכל ויניק: "אני שמחה מאוד, דווקא בזמן הקשה הזה, להיות חלק ממיזם שייתן ליוצרות ויוצרים מקום להסתכל למציאות וגם לחלומות בעיניים".

 

בתוכנית המנטורינג לשנת 2023 זכו היוצרים מיכאל אבירם וגל ירושלמי על התסריט "הסומליירית" – דרמה משפחתית על עולם היין והמסעדנות הירושלמי, שבמרכזה סומליירית מאנית-דפרסיבית הנאלצת לחזור לבית אביה, לאחר שטיפסה לפסגת עולם היין של ניו יורק והתרסקה. היא מתחילה לעבוד במסעדת השף של אביה, איתו ניתקה קשר לפני עשור, ודרך היין מקבלת לידה את הכוח לרומם את המסעדה ואת חייו של אביה, או להרוס אותם.
מיכאל וגל זכו בליווי של הבמאי והתסריטאי ניר ברגמן. 

 

לפרוטוקול והגשת המועמדות> כאן

 

יש לבדוק גם

שחמט סימולטני

הסימולטני הגדול בתולדות ישראל: כאלף שחמטאים יתחרו במקביל  במסגרת אליפות העל שתתקיים בירושלים בסימן 'גבורת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.