יום שישי , יולי 26 2024
מלחמת הכוכבים: סיפורה של אימפריה, STAR WARS: TALES OF THE EMPIRE, דיסני פלוס

מאי 2024 בדיסני פלוס

דיסני+ בית הסטרימינג לסרטים וסדרות של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק, ועוד הרבה יותר, כולל תוכן מקורי ובלעדי של דיסני+.

תכנים חדשים בדיסני+ חודש מאי 2024

 

שארדלייק | 1 במאי

SHARDLAKE

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

תמונות | טריילר

השנה היא 1536. חייו של עורך הדין מתיו שארדלייק מתהפכים כשתומס קרומוול שולח אותו לחקור מקרה מוות חשוד במנזר סקרנסי המרוחק. תרמית, הונאה ושחיתות מתעוררים כשמתברר שזה אינו מקרה הרצח הראשון במקום. שארדלייק נשאב לרשת של שקרים שמאיימים לא רק על היושרה שלו אלא גם על חייו. סיפור מתח בלשי המבוסס על ספרי תעלומות הרצח מתקופת טיודור של סי.ג'יי סנסום, האהובים בכל העולם.

הביטלס LET IT BE | 8 במאי

סרט מקורי

סרטו התיעודי מ-1970 של הבימאי מייקל לינדזי-הוג על להקת הביטלס, זמין לראשונה לצפייה לאחר יותר מחמישים שנה. הסרט, אשר יצא לראשונה במאי 1970, בזמן הסערה סביב התפרקות הלהקה, זוכה כעת לקבל מקום של כבוד בהיסטוריה של הלהקה. הסרט מקבל כיום משמעות חדשה לאחר שנחשפנו לגילויים חדשים בסדרה התיעודית זוכת פרסי האמי של פיטר ג'קסון, "הביטלס: Get Back". הסדרה, שעלתה בדיסני פלוס ב-2021, מציגה את החברות החמה והאחווה ההדדית בין חברי הרביעייה האיקונית, בנקודת זמן מכרעת בהיסטוריה של המוזיקה.

 

הקרדשיאנס, עונה 5 | 23 במאי

THE KARDASHIANS S5

סדרה מקורית, פרק חדש כל שבוע


ברגע שחשבתם שהחיים במשפחת קרדשיאן-ג'נר לא יכולים להיות יותר סוערים, הם מעלים הילוך! מהמסך הגדול ועד לבשורות משמחות, המשפחה ממשיכה לנפץ ציפיות בכל תחום. המצלמות מתעדות את קורטני, קים‏,קלואי קנדל וקיילי מתמודדות עם מערכות יחסים מורכבות בין אחיות, תחת העין הבוחנת של אמא האהובה על כולנו, קריס.

 

שקרים מהעבר | 10 במאי

PAST LIES (Las Largas Sombras)

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

שרידי גופת אדם מתגלים במערה במיורקה ומובילים את מפקחת משנה פאולה ריוס מתחנת המשטרה באלדה אל האי. השרידים שייכים לאחותה הגדולה מאטי, שנעלמה במהלך טיול שמיניסטים 25 שנים קודם לכן. בינתיים, קבוצת החברות של מאטי מהשנה האחרונה שלה בתיכון מתכנסת למפגש לרגל חזרתה של ריטה. זה 25 שנים שריטה היא במאית קולנוע מצליחה בלונדון. האווירה הנוסטלגית מתפוגגת כאשר המפקחת ריוס מופיעה ומודיעה להם על הגילוי. חלפו 25 שנים, אבל אף אחת מהן לא הצליחה לשכוח את ההיעלמות המסתורית ההיא.

 

מלחמת הכוכבים: סיפורה של אימפריה | 4 במאי

STAR WARS: TALES OF THE EMPIRE

סדרה מקורית , כל הפרקים עולים יחד

תמונות | טריילר

מסע אל תוך האימפריה הגלקטית האימתנית מבעד לעיניהן של שתי לוחמות בדרכים מסתעפות.

 

בית הספר היסודי  אבוט, עונה 3 חלק ראשון | 8 במאי

ABBOTT ELEMENTARY S3 PART 1

סדרה מקורית, כל הפרקים עולים יחד

קומדיית מקום עבודה העוקבת אחר קבוצה של מורים נלהבים ומסורים ומנהלת קצת חסרת הרגישות, בעודם צולחים את החיים בבית ספר ציבורי בפילדלפיה. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים בדעתם לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שמשרתי הציבור האלה דלים הן במספר והן בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס המאוד לא מזהיר של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.

דוקטור הו | 11 במאי

DOCTOR WHO S1

עונה חדשה, שני פרקים בבכורה ולאחר מכן פרק חדש כל שבוע

תמונות | טריילר

הדוקטור והמלווה שלו רובי סאנדיי נוסעים בזמן ובחלל, ועוברים הרפתקאות לאורך כל הדרך מאנגליה בתקופת העוצרות ועד עולמות עתידיים שסועי קרבות. במהלך הרפתקאותיהם עם הטארדיס, חללית ומכונת זמן בצורת תא משטרה בריטי, הם פוגשים חברים ויריבים מדהימים, ביניהם מפלצת מבעיתה, והאויב החזק ביותר של הדוקטור עד כה.

 

דייט לפרום | 3 במאי

PROM DATES

סרט מקורי רק בדיסני+

טריילר

לאחר שנפרדו מחבריהם בלילה שלפני נשף הסיום, שתי חברות הכי טובות מבלות את כל הלילה בחיפוש אחר דייטים חדשים.

 

הביץ בויז | 24 במאי

THE BEACH BOYS

טריילר

סיפורה המרגש של הלהקה האגדית שחוללה מהפכה במוזיקת הפופ, והצליל ההרמוני המוכר שיצרה גילם את החלום הקליפורני וכבש את ליבם של דורות של מעריצים. הסרט התיעודי עוקב אחרי הלהקה מההתחלה המשפחתית הצנועה ומציג צילומים שלא נראו מעולם, וראיונות חדשים עם חברי הלהקה ועמודי תווך אחרים בתעשיית המוזיקה.

יש לבדוק גם

עכשיו בדיסני פלוס: רקסהאם 3, מתחת לגשר

ברוכים הבאים לרקסהאם, עונה 3 | 12 ביוני FX’S WELCOME TO WREXHAM S3 סדרה מקורית, …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.